Voetbalquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Anders had ik boodschappen moeten doen en koken. En ajax begint zo
3 kwartier. En ben king of ecto's dus kan geen kwaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
2 uur voor niks getraind.. 3000 kcal in 1x! Hoppaaaa BULK that bitch.
Oh okquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
3 kwartier. En ben king of ecto's dus kan geen kwaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ga nou gewoon die bluejeans doen manquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Vannacht ook weer een wijf geneukt trouwens, had ze geen gordijnen in haar kamer werd ik fucked up wakker om 7:20 door de lichtinval.
Niet zo denigrerend over haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga nou gewoon die bluejeans doen man
google is in dit geval mortaxx¿quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat google dat wss gewoon als nsfadvertisements ziet
ook al heb je een wijf geneukt, je klinkt als een mietjequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Vannacht ook weer een wijf geneukt trouwens, had ze geen gordijnen in haar kamer werd ik fucked up wakker om 7:20 door de lichtinval.
Maar ik neuk als een beestquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef wise het volgende:
ook al heb je een wijf geneukt, je klinkt als een mietje
vieze maagdquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
hahahahahahaahahaaaa dont hate the players, hate the gamequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vieze maagd
ik sla je tanden eruit
Ja man, moet ze voor zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef wise het volgende:
[..]
google is in dit geval mortaxx¿
[..]
Zij bij jou. Lana del reytje cdtje en gaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dan moet ik heeeeulemaal naar ergens bij Utrecht
Je hebt opgeletquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
Zij bij jou. Lana del reytje cdtje en gaan
Zolang ze haar mond houdtquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |