SPOILER: *ATTENTIE*ATTENTIE*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-vrij-dagkaart-plus-htm-en-ret-dagkaartLET OP: VERKRIJGBAAR T/M 27-04-2014 OP=OP
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2014 09:43:17 ]
Nee hoor, heb toch niets te doen, pas de OP wel aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef Fopje het volgende:
Had anders Moira ofzo de lapo laten pakken, was misschien makkelijker geweest
Omdat Moira gewoon een baas is die de FOK!zaakjes altijd op orde zet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef Fopje het volgende:
Had anders Moira ofzo de lapo laten pakken, was misschien makkelijker geweest
Uiteraard.quote:
Doe ik tegen die tijd wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je de mega tent al geregeld?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:45 schreef Fopje het volgende:
Lokquote omdat onderstaande en omdat Fopje de mooiste billetjes van Europa heeft.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef Driepink het volgende:
Haaaaa! Tof dit!
Laatste keer dat ik dit heb meegemaakt was ook wel Baas bij Myr thuis met Mono en smeg + de vele anderen!
Zet mij maar op de misschien lijst
quote:
quote:
Hallon. Heb je zin om Rezania 10 mei te zien? Grijp nu je kans.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hallon. Heb je zin om Rezania 10 mei te zien? Grijp nu je kans.
Gr wingwoman.
Dertig euro korting. Chill. Bedankt.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
Tip. Je kunt nu dagkaarten halen via de albert hein voor 17 euro. Ga ik zeker doen want dan bespaart mij al zo'n 5 euro.
bij ah zo'n code halen en dan via internet verzilveren.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dertig euro korting. Chill. Bedankt.
Ja ik weet, wel eens vaker gedaan. Maar nu hoefde ik niet te googelen voor goedkope treinkaartjesquote:Op maandag 10 maart 2014 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
bij ah zo'n code halen en dan via internet verzilveren.
En dan vermoord worden door mijn haters zeker?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hallon. Heb je zin om Rezania 10 mei te zien? Grijp nu je kans.
Gr wingwoman.
Je mag de pińata zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan vermoord worden door mijn haters zeker?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
Zet mij maar op misschien. Ik moet even bekijken hoe of wat ivm studie voor ik weet of ik zeker kan.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
Zet mij maar op misschien. Ik moet even bekijken hoe of wat ivm studie voor ik weet of ik zeker kan.
Trein.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:44 schreef Moira. het volgende:
Al die 'misschien' mensen
Zet de datum gewoon in je agenda, plan niks anders, spaar desnoods wat centen van je loon voor de treinrit en kóm gewoon
Wees geen pussy, kom van die zolderkamer, en drink bier met FOK!kers
Tegen de tijd van de meet hebben Mono en ik ons eigen huis in Groningen om (onder invloed) naar terug te kerenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Trein.
Gewoon in Zwolle wonen.en op de fiets komen.
Maar dan moet het dus wel droog zijn, ik en mijn kissie bier moeten wel droog over komen,
Eigen huis.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tegen de tijd van de meet hebben Mono en ik ons eigen huis in Groningen om (onder invloed) naar terug te keren
Ha, JJH op de meet. Ik voorzie alcoholvergiftigingenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Trein.
Gewoon in Zwolle wonen.en op de fiets komen.
Maar dan moet het dus wel droog zijn, ik en mijn kissie bier moeten wel droog over komen,
Lopen, fiets, bus, taxi, liften, meerijden. Genoeg manieren te verzinnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe komen die mensen trouwens van het station naar het strand? Uur lopen jongen
Lopen: Ik ben een fokker en met een fles ouzo achter mijn kiezen kom ik niet vooruit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lopen, fiets, bus, taxi, liften, meerijden. Genoeg manieren te verzinnen.
dwaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lopen: Ik ben een fokker en met een fles ouzo achter mijn kiezen kom ik niet vooruit.
Fiets: Ik ben een fokker en die heb ik dus niet. Of wel, maar ik ben te lui om de banden op te pompen.
Bus: Mogelijke optie, maar dan moet die wel speciaal voor fok worden ingezet vind ik.
Taxi: IK BEN TOCH VERDOMME SINTERKLAAS NIET?
Liften: Dat is eng. Wegens fokautisme enzo.
Meerijden: Zie boven, bovendien ben ik bang dat ze dan mijn ouzo afpakken.
Stop dan ook gewoon in dat weiland, knurft.quote:
Achter aansluitenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:31 schreef yvonne het volgende:
Als vogeltjesdans komt wil ik een echte vogeltjesdans original knutselwerkje, collage bv.
God en dat om half 6 "}
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:31 schreef yvonne het volgende:
Als vogeltjesdans komt wil ik een echte vogeltjesdans original knutselwerkje, collage bv.
God en dat om half 6 "}
Jij staat bij deze op plaats nummer 500 voor een collage, knurft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:38 schreef Bart het volgende:
Ik hoef geen collage.Zou je leven verrijken. Maar helaas, nog 499 wachtenden voor u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:38 schreef Bart het volgende:
Ik hoef geen collage.Jij komt niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat nemen er weinig mensen zooi mee. Gierige tatta's .
Vond ik ook alquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat nemen er weinig mensen zooi mee. Gierige tatta's .
Daarom. OP mag wel effe wat netter gemaakt worden, en die bullshit teksten achter de UN'enquote:
Top, moeten we zeker effe doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Monopoly het volgende:
Als er een wat completere lijst is kunnen we wel ff een navraag rondje doen wie wat nou eigenlijk mee neemtKomt wel goed ja!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Helemaal eens met Gibson. Frisdrank is bijv. ook fijn voor mensen die niet drinken en rijden. Zo zijn er wel meer dingen die wel handig zijn i.p.v alleen vlees en bier.
Carnivorenvoedsel ende gerstennat!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Helemaal eens met Gibson. Frisdrank is bijv. ook fijn voor mensen die niet drinken en rijden. Zo zijn er wel meer dingen die wel handig zijn i.p.v alleen vlees en bier.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Carnivorenvoedsel ende gerstennat!Wat heeft een mens nog meer nodig dan?
Echtquote:Op zondag 23 maart 2014 08:47 schreef Channie83 het volgende:
Waarom sta ik er niet bij?? want ik kom ook!!
zeker om een paar kutjes een hand teschudden....lol
jaaa tuuurlijk Ama....ik heb dat vorige x al aangeven maar ik sta er nog niet bij en ik kom met wat hapjes,fles drank en genoeg wiet natuurlijkquote:
Je staat in de OP.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
jaaa tuuurlijk Ama....ik heb dat vorige x al aangeven maar ik sta er nog niet bij en ik kom met wat hapjes,fles drank en genoeg wiet natuurlijk
Super leukquote:Op zondag 23 maart 2014 10:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
jaaa tuuurlijk Ama....ik heb dat vorige x al aangeven maar ik sta er nog niet bij en ik kom met wat hapjes,fles drank en genoeg wiet natuurlijk
Haha dat is al goedquote:Op zondag 23 maart 2014 11:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha dat moet nog blijken.....ik kom sowieso met een goede positieve vibe
ja he er komen veel mensen....ben erg benieuwd en nieuwsgierig naar de meeste van jullie....en naar sommige ook totaaaaal niet...quote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat is al goedWordt vast wel een leuke dag. Zoveel leuke mensen die komen
Schatjequote:Op zondag 23 maart 2014 11:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja he er komen veel mensen....ben erg benieuwd en nieuwsgierig naar de meeste van jullie....en naar sommige ook totaaaaal niet...
lees ik nou een vleugje sarcasme hahahha....zal gelijk is inloggenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik. Thanks voor je mail nog.
Topquote:Op zondag 23 maart 2014 12:01 schreef Channie83 het volgende:
[..]
lees ik nou een vleugje sarcasme hahahha....zal gelijk is inloggen
Stoners unitequote:Op zondag 23 maart 2014 11:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha dat moet nog blijken.....ik kom sowieso met een goede positieve vibe
Dan zal dus iemand moeten bobben.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Amoeba het volgende:
Als wat volk vanuit Eindhoven mee wil rijden hoeven we niet die stinktrein in.
Ik heb al een dagkaartje gekocht en volgens mij ook op die dag vastgezet dus ik denk dat ik gedoemd ben met de trein te gaan.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 24 maart 2014 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag ik nog n homie meenemen
En wat djonko's
ojaaa kom jij ook loenslaaf met je holmaatje....wat gezellieeequote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Snow en ik staan nog steeds niet op aangemeld
Maar was jij niet zwangerquote:Op maandag 24 maart 2014 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
UiteraardJonko's zijn sowieso welkom
Mono.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar was jij niet zwanger!?
Asje:quote:Op maandag 24 maart 2014 10:37 schreef Amarantha het volgende:
Waar blijft die lijst waar op staat wat voor eten, drinken enz er moet komen
Nvm er is weer een grote kans dat ik niet kanquote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Da was een trolletje ja toggquote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar was jij niet zwanger!?
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nvm er is weer een grote kans dat ik niet kan
Nog anderhalve maand om het te fixen en/of hulp in te schakelen van FOK!troepenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sorry mijn zorgverzekering trollt mij
Mja gaat er meer om dat ik 2 weken na mijn operatie geen kant op kan dus als ik nog lang moet wachten gaat het hem niet worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand om het te fixen en/of hulp in te schakelen van FOK!troepen
Ohja natuurlijk. Wel matigquote:Op maandag 24 maart 2014 13:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja gaat er meer om dat ik 2 weken na mijn operatie geen kant op kan dus als ik nog lang moet wachten gaat het hem niet worden.
Deze TS werkt de OP niet bij.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Er werd nog gevraagd of ik het wilde doen maar MIOWZ wilde het doen (en hij had ook de lapo), hehequote:
Wel joh!quote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Godver, ik wilde nog wel de Jaguar gaan regelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb al een dagkaartje gekocht en volgens mij ook op die dag vastgezet dus ik denk dat ik gedoemd ben met de trein te gaan.
Oke, weer aangepast.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lees even terug ik kan weer op misschien
Ik zou niet naar de meet gaan als het zou zorgen dat je shit niet haalt in je levenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Godver, ik wilde nog wel de Jaguar gaan regelen.
Mjah, fuck it. Eigenlijk geen tijd, ik ben dan een week terug uit Egypte, moet nog een shitload doen voor de studie en heb dan 2 weken om zo veel te doen dat ik m'n vakken ga halen.
Maar je moet ook lol trappen. En werken.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou niet naar de meet gaan als het zou zorgen dat je shit niet haalt in je leven
Ik dacht dat Gibson ook vuilniszakken mee wou nemenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:27 schreef Dactylus het volgende:
Moira, zou ik nou vuilniszaken meenemen? (Ik zorg overigens ook voor enkele niet alcoholische dranken, voor de mensen met die voorkeur.)
Je kan altijd voor de zekerheid nog wat vuilniszakken meenemen, als ze niet gebruikt worden omdat iemand anders ze al meeheeft kun je ze daarna dan weer gewoon mee naar huis nemenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:27 schreef Dactylus het volgende:
Moira, zou ik nou vuilniszaken meenemen? (Ik zorg overigens ook voor enkele niet alcoholische dranken, voor de mensen met die voorkeur.)
Toppeh. Doen we dat!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan altijd voor de zekerheid nog wat vuilniszakken meenemen, als ze niet gebruikt worden omdat iemand anders ze al meeheeft kun je ze daarna dan weer gewoon mee naar huis nemen
En niet-alcoholische dranken (cola/sinas/appelsap/multivitamine/ice tea etc.) is idd ook slim om mee te nemen
Altijd eerst even vragen of mensen op de foto willen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:17 schreef Shaminjo_ het volgende:
Gelukkig, het valt wel op een zaterdag!
Maar dan nog, zet mij maar op de misschien lijst. Ik neem mezelf en mijn camera sowiezo mee
Misschien tot dan en misschien ook niet. Weet ik nu nog niet goed..
Muah, toen met de stonermeet hadden we er zo'n disclaimer bij gezet. Dat er foto's gemaakt werden waar jij ook op kon staan, maar dat het niet de bedoeling was dat die foto's naderhand zomaar gepost zouden worden zonder toestemming van degenen die erop staan. Dus dat we ze in een gezamenlijke photobucket ofzo zouden zetten waar een wachtwoord op stond, en dat de aanwezigen die in een dm kregen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Altijd eerst even vragen of mensen op de foto willen.
quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Zoiets ben ik ook voorquote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah, toen met de stonermeet hadden we er zo'n disclaimer bij gezet. Dat er foto's gemaakt werden waar jij ook op kon staan, maar dat het niet de bedoeling was dat die foto's naderhand zomaar gepost zouden worden zonder toestemming van degenen die erop staan. Dus dat we ze in een gezamenlijke photobucket ofzo zouden zetten waar een wachtwoord op stond, en dat de aanwezigen die in een dm kregen.
Zoiets kunnen we hier in principe ook wel gewoon bij zetten, voorkomt gezeik achteraf
Zal 'm ff opzoeken.
Edit:
[..]
Haha idd, ook geen homo's die het wachtwoord gingen lekken ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook voorstonermeet heeft iig nul gezeik opgeleverd
Mij maakt het weinig uit. De spullen die ik mee neem kan ik toch beter alvast kopen (drank + bestek & bordjes)quote:Op maandag 31 maart 2014 00:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er zin in
Volgende maand maar ff de mensen een massa pm sturen of ze ook echt komen. We kunnen bijv ook ipv de hele kutzooi mee sjouwen ter plaatse allemaal een tientje ofzo inleggen en daar naar de supermarkt rijden en alles inslaan.
Maar zien we tegen die tijd wel. Leuke opkomst, hopelijk komen er nog meer.
IHHNNG?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:07 schreef WireleZz1337 het volgende:
Hey,
Het lijkt me leuk om ook te joinen.
Sommige van jullie kennen mij van het programma "IHHNNG RTL5".
- Wat willen jullie dat ik mee neem kwa eten?
- Waar is het in Zwolle?
- Tijd? Van / Tot?
- Is er gratis parkeren?
Ik heb het nog nooit gedaan - RTL5quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
IHHNNG?
- Verschillende vleeschjes voor op de BBQ misschien? Was de bedoeling dat iedereen zei wat 'ie mee ging nemen, zodat je in de OP kon zien wat er nog miste en jij dus evt mee kunt nemenDus eind deze maand hebben we daar meer inzicht in, denk ik
Hoewel meer vleesch nooit kwaad kan natuurlijk.
- Wijthmenerplas in Zwolle, duidelijke routebeschrijving komt er vast nog wel (kom er zelf niet uit de buurt dus weet het ook niet)
- Tijd is nog niet afgesproken/staat nog niet vast. Neem aan van een uurtje of 14:00 's middags tot iedereen weg is (kan om 22:00 zijn, kan om 03:00 zijn), ligt aan de mensen die komen en hoe lang die kunnen/zin hebben om te blijven
- Volgens mij niet overal en niet altijd, maar op sommige plekken dus wel. Geen idee eigenlijk. Vast mensen die dat beter weten
Maar wees welkom enzo
Oh nog nooit gezien, zal eens terugkijken danquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:50 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan - RTL5
Check maar RTLXL.nl voor gemist..
seizoen 2 kan je me zien op aflv 3&5&6&8
Nou, als dat programma niks opgeleverd heeft, dan deze meet wel. 10 mei, zet het in je agenda. Je vliesje gaat eraan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:07 schreef WireleZz1337 het volgende:
Hey,
Het lijkt me leuk om ook te joinen.
Sommige van jullie kennen mij van het programma "IHHNNG RTL5".
- Wat willen jullie dat ik mee neem kwa eten?
- Waar is het in Zwolle?
- Tijd? Van / Tot?
- Is er gratis parkeren?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:15 schreef anti-loper het volgende:
Zet mij maar ook op aangemeld
Ik neem eventueel een waterpijp (+ wiet) mee
Zo'n kans kan ik natuurlijk niet laten liggen.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zo'n kans kan ik natuurlijk niet laten liggen.
Ben ook best bekend in zwolle
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef W00fer het volgende:
Zwolle, best ver weg
10 mei sounds do - able.
Even kijken of ik ook nog Fokkers uit een ander topic mee kan krijgen.
bus naar raalte. Zal wel om het half uur gaan maar ik weet niet tot hoe laat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:20 schreef W00fer het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die plas vanaf het station. Voor de luie fokkers onder ons wellicht wel handig om een beetje een idee te krijgen?
En eventueel een begin en eindtijd
laatste bus rijd een stuk eerder dan de laatste trein gok ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:50 schreef W00fer het volgende:
Beetje op tijd terug natuurlijk anders rijdt de NS niet meer
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
IHHNNG?
- Verschillende vleeschjes voor op de BBQ misschien? Was de bedoeling dat iedereen zei wat 'ie mee ging nemen, zodat je in de OP kon zien wat er nog miste en jij dus evt mee kunt nemenDus eind deze maand hebben we daar meer inzicht in, denk ik
Hoewel meer vleesch nooit kwaad kan natuurlijk.
- Wijthmenerplas in Zwolle, duidelijke routebeschrijving komt er vast nog wel (kom er zelf niet uit de buurt dus weet het ook niet)
- Tijd is nog niet afgesproken/staat nog niet vast. Neem aan van een uurtje of 14:00 's middags tot iedereen weg is (kan om 22:00 zijn, kan om 03:00 zijn), ligt aan de mensen die komen en hoe lang die kunnen/zin hebben om te blijven
- Volgens mij niet overal en niet altijd, maar op sommige plekken dus wel. Geen idee eigenlijk. Vast mensen die dat beter weten
Maar wees welkom enzo
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nog nooit gezien, zal eens terugkijken dan
hahahahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, als dat programma niks opgeleverd heeft, dan deze meet wel. 10 mei, zet het in je agenda. Je vliesje gaat eraan.
Domperquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
Trouwens je zegt dat het misschien wel door kan gaan tot 03:00 maare kijk eens wat ik vind op maps
[ afbeelding ]
Lame!!!!!quote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
Trouwens je zegt dat het misschien wel door kan gaan tot 03:00 maare kijk eens wat ik vind op maps
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:15 schreef anti-loper het volgende:
Zet mij maar ook op aangemeld
Ik neem eventueel een waterpijp (+ wiet) mee
Tof, gezelligquote:Op woensdag 2 april 2014 04:15 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.
2. Ok thanks, trouwens als iemand op mijn route mee wilt rijden met de auto let me know.
[ afbeelding ]
3. Keep me posted.
4. Gratis parkeren lijkt me wel handig aangezien het anders wel een duur dagje wordt voor me..
[..]
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)
[..]
hahahaha
Oh ja nja, daar vinden de mensen die tegen die tijd over zijn gebleven vast nog wel wat opquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ook, natuurlijk. Maar ik denk dat mensen die van ver komen weinig zin hebben om op hun vrije zondag om 09:00 uit bed te komen om de trein te halenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Is 14:00 niet laat? Van mij mag het ook wel om 13:00 beginnen. Maar dat is mijn meningUiteindelijk boeit het me ook weinig haha
Zondagquote:Op woensdag 2 april 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kan ook, natuurlijk. Maar ik denk dat mensen die van ver komen weinig zin hebben om op hun vrije zondag om 09:00 uit bed te komen om de trein te halen
Komst in Grunn wonen ja ?!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da was een trolletje ja togg
Volgende week gaan we samenwonen en dan zien we over 4 jaar wel of we daar nog kinders bij willen
Ik denk dat 22;00 een prima tijd is om te gaan. Nouja ligt aan de gezelligheidquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet 11:00?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Is 14:00 niet laat? Van mij mag het ook wel om 13:00 beginnen. Maar dat is mijn meningUiteindelijk boeit het me ook weinig haha
Oh, bedoel zaterdag natuurlijkquote:
Sterker nog; ik woon er alquote:
Omdat dat alleen haalbaar is voor de mensen die binnen een straal van 30km van Zwolle wonenquote:
Nice, binnenkort weer effe chillen !quote:Op woensdag 2 april 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
Sterker nog; ik woon er al
Eergister sleutel gekregen (appartementje op de Donderslaan)
Nja, we wonen er nog niet écht, alles is nog leegmaar we zijn de inrichting al aan het regelen en we gaan er vanavond voor het eerst (op een luchtbed nog) slapen
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisjequote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, binnenkort weer effe chillen !
Met alle stoners een wietplantje kado doenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisje
Wel tof trouwensquote:Op woensdag 2 april 2014 04:15 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.
2. Ok thanks, trouwens als iemand op mijn route mee wilt rijden met de auto let me know.
[ afbeelding ]
3. Keep me posted.
4. Gratis parkeren lijkt me wel handig aangezien het anders wel een duur dagje wordt voor me..
[..]
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)
[..]
hahahaha
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisje
Dan heb je volgens mij meer dan het maximaal toegestaan gedoogd aantal plantenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Met alle stoners een wietplantje kado doen
Zoals ik het lees bedoeld Klawie met z'n allen één plant geven. Maar ik heb al iets anders in gedachtequote:Op donderdag 3 april 2014 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij meer dan het maximaal toegestaan gedoogd aantal planten
Ah, zo. Ik had het ff verkeerd geļnterpreteerdquote:Op donderdag 3 april 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik het lees bedoeld Klawie met z'n allen één plant geven. Maar ik heb al iets anders in gedachte
Erg weinig controle, heb er vaak genoeg gewoon tot diep in de nacht gebarbecued met vrienden. Wel uitkijken met open vuur, vuurkorven enzo zijn ze niet zo fan van.quote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt alsof je een middagje chillen goed kan gebruikenquote:
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.
En maandag is Nederlands of zo dus wie geeft een neuk.
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een middagje chillen goed kan gebruiken
Let's face it; niemand studeert 24/7 voor z'n examens
Fuck it.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.
En maandag is Nederlands of zo dus wie geeft een neuk.
Kun je omrijden (heen en terug?quote:
Heldquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Fuck it.
[..]
Kun je omrijden (heen en terug?) langs Alphen aan den Rijn?
Één grote orgie jwz.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:50 schreef bamibij het volgende:
Ik kom ook wel. Wordt er nog een beetje gesekst op die meeting meestal dan?
Als je zo denkt ga je nooit in de smaak vallen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Dactylus het volgende:
Ik verwacht niet echt in de smaak te vallen bij het vrouwelijk schoon...
Ich weiss. We gaan wel zien wat de dag brengt. Voor het zelfde geld ga ik nog eens grenzen opzoeken en verleggen.. We gaan het zien! (Zou me wel een uitdaging zijn denk ik. Gewoon voor gaan!)quote:Op woensdag 9 april 2014 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je zo denkt ga je nooit in de smaak vallen natuurlijk.
Ik zou maar zo eens negatiever over mezelf kunnen denken als de gemiddelde dame doet. Tijd dat die littekens eens goed weggehaald gaan worden haha!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef bamibij het volgende:
Als je zo denkt ben je waarschijnlijk heel erg lelijk.
Dat zou echt briljant zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallo hallo dit is helemaalnaardemavo
Ik werk bij Jupiler en kan 50 liter bier gratis krijgen. (Ter promotie)
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Tetten!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als er nog suggesties zijn van waar te weinig of niks van is, roep maar.
Frisdrankquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als er nog suggesties zijn van waar te weinig of niks van is, roep maar.
hotel lumen nog zo ver weg?quote:Op zondag 13 april 2014 16:09 schreef bondage het volgende:
Hotel is geboekt. Enige nadeel is dat het dichtstbijzijnde hotel bijna 6 km van de meet is en de bussen tot ongeveer 20:00 rijden. Dat wordt lopen, taxi of met de auto, auto heeft als nadeel dat ik dan niets kan drinken/blowen.
Google maps zegt 4.quote:Op zondag 13 april 2014 16:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, helaas welHet is beloopbaar maar daar is het al mee gezegd.
Ah, dat wist ik niet. Ik zal eens op maps gaan loeren. Zou al wat schelen namelijk omdat ik anders helemaal achterlangs moet, wat nogal een omweg is.quote:
Sowieso tot aan de kuyerhuislaan, en dan kun je vandaar eventueel even 100 meter naar rechts gaan en over het kantorenpark lopen.quote:Op zondag 13 april 2014 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik zal eens op maps gaan loeren. Zou al wat schelen namelijk omdat ik anders helemaal achterlangs moet, wat nogal een omweg is.
4 km vind ik nog wel redelijk te doen. Heb wel vaker lange stukken gelopen in grote steden dus ben het wel gewend. En anders is er vast nog wel een taxi die me mee wil nemenquote:Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso tot aan de kuyerhuislaan, en dan kun je vandaar eventueel even 100 meter naar rechts gaan en over het kantorenpark lopen.
DAn nog, blijft wel een teringend.
True.quote:Op zondag 13 april 2014 17:11 schreef bondage het volgende:
[..]
4 km vind ik nog wel redelijk te doen. Heb wel vaker lange stukken gelopen in grote steden dus ben het wel gewend. En anders is er vast nog wel een taxi die me mee wil nemen
Staat genoteerd!quote:
Ah, ik breng er waarschijnlijk 4 meequote:
quote:Op zondag 13 april 2014 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah, ik breng er waarschijnlijk 4 mee
Ik heb nooit gezegd dat ik aan zou haken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
als knutdeijsbeer en johannes_vermeer zouden komen overweeg ik hier ook bij te zijn
helaas zijn zij een stel afhakers
uh, okéquote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik aan zou haken.
Ik kom alleen als Paxje komt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké
desalniettemin kom ik als jij er bent
Nou, dan moet de Paxgod maar komenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Paxje komt.
Gelukkig komt er nog geld binnen volgende weekquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta bij 'misschien'. Maar ik heb helegaar geen geld om daarnaartoe te geraken.
Ik krijg helemaal geen geld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog geld binnen volgende weekKan je mooi een paar tientjes van opzij zetten voor de 10e
Paxje is mensenschuw.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar leef ik van, tja, van m'n oudersquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je krijgt geen zorgtoeslag/studiefinanciering/loon? Waar leef je van?
Dan willen je ouders je vast ook wel wat geld voor een treinkaartje schuiven, omwille van een sociale middagquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar leef ik van, tja, van m'n ouders
Ze hebben liever dat ik werk zoek denk ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan willen je ouders je vast ook wel wat geld voor een treinkaartje schuiven, omwille van een sociale middag
Doe dan luie donder.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben liever dat ik werk zoek denk ik
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zegt degene die de laatste twee meets afzegdequote:
Dit iddquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
tevens mensen die alleen komen voor 1 persoon
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta bij 'misschien'. Maar ik heb helegaar geen geld om daarnaartoe te geraken.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog geld binnen volgende weekKan je mooi een paar tientjes van opzij zetten voor de 10e
Ik kom alleen voor Ama. Niet zeiken jij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
tevens mensen die alleen komen voor 1 persoon
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor Ama. Niet zeiken jij.
plzquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zegt degene die de laatste twee meets afzegde
Eerlijk is eerlijk, jij hebt afgezegd voor de Lasagne meet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zegt degene die de laatste twee meets afzegde
Dat was nooit afgesproken dus kan er ook geen sprake zijn van afzeggenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij hebt afgezegd voor de Lasagne meet.
Eh, jawel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was nooit afgesproken dus kan er ook geen sprake zijn van afzeggen
Ohja! Die waren er idd weerquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Met de NS Dal Vrij Dagkaart + HTM & RET Dagkaart, kunt u 1 dag onbeperkt treinen door héél Nederland in de daluren en op zaterdag of zondag de hele dag. Bovendien maakt u nu gebruik van meerdere vervoersbedrijven door heel Nederland!
Deze dagkaart is één dag geldig voor één persoon, in de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia. Geldig bij HTM in alle trams en RandstadRail (tram 3 en 4) in Den Haag en bij HTMbuzz. Bij de RET in alle bussen, trams en metro’s m.u.v. de BOB-bus.
Deze Dagkaart is chip- en stempelkaart ineen. Hiermee checkt u verplicht in en uit bij een NS-, HTM- of RET-kaartlezer op een poortje of paal. Reist u met een niet-NS trein dan stempelt u eenmalig af bij een stempelautomaat.
Inchecken bij NS is alleen mogelijk op ma. t/m vr. tijdens de daluren (vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en nį 18.30 uur) en op za. en zo. de hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kunt u wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.
In- en uitchecken bij HTM en RET kan op ma. t/m vr. nį 9.00 uur, za. en zo. de hele dag.
Afstempelen bij Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia kan de hele dag. Reizen kunt u alleen in de daluren: ma. t/m vr. vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en nį 18.30 uur en op za. en zo. de hele dag.
Met toeslag geldig in de Intercity direct en ICE International. Niet geldigin Thalys.
Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
U ontvangt geen Track&Trace code.
Levertijd 2 tot 3 werkdagen.
Te gebruiken van 14 april t/m 13 juli 2014 (Niet geldig op Koningsdag, 26 april 2014).
Kinderen tot 4 jaar gratis! Voor het reizen met NS koop je voor kinderen van 4 t/m 11 jaar op het station een Railrunnerkaartje voor maar 2.50 euro
http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-vrij-dagkaart-plus-htm-en-ret-dagkaart
[INFO]LET OP: VERKRIJGBAAR T/M 27-04-2014 OP=OP [/INFO]
Oeh dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zet mezelf even op misschien.
Als ik kom dan neem ik wel wat alcohol mee.
Ga geen kist bier in de trein mee sjouwen.
Vertel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, FOK!TV... Al eerder mee mogen maken op een meet en het resultaat was niet zo'n success
Interessante foto's wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met een meet in een karaokebar.
Ik had een keer een fokmeet in een gaybar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met een meet in een karaokebar.
Toegevoegd aan OPquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zet mezelf even op misschien.
Als ik kom dan neem ik wel wat alcohol mee.
Ga geen kist bier in de trein mee sjouwen.
Donequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja! Die waren er idd weer
Wil je dat gelijk ff in de OP zetten?
Oke, OP aangepast.quote:
Ja maar die riep maandag dat hij het dinsdag zou doen volgens mijquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk 't niet, Mono zou dat doen toch?
Jawelquote:
Grapje man. Ik heb zelfs vrij genomenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PM is verstuurd, ik had het druk met werk
[..]
Naarling
hommoquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grapje man. Ik heb zelfs vrij genomen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:50 schreef Maringo het volgende:
Ik ben er ook!
Als het goed is neem ik Spatie, Ollie en Mur mee. Als die nog gaan uiteraard.
Tevens neem ik wat frisdrank mee en wat eten. Ik zie wel wat nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt voor de dm nog.
Gaat hem niet worden ben ik bang, aangezien mijn aartsvijand Snowbells komt.Kakdieusernameisalbezet komt vanuit Rotterdam, die kan je oppikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik pak de lapo wel, dan kan ik alles weer aanpassenquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar die riep maandag dat hij het dinsdag zou doen volgens mijen aangezien ik niet op de lijst sta, dacht ik dat jullie me vergeten waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |