Ik heb nog werkelijk waar geen idee. Ik kan er binnen drie kwartier ongeveer zijn, wat betreft de trein en dan moet ik ook nog naar het station toe e.d.quote:
Zal hem even een whatsapp sturenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, is heloef al in het land der levenden?
Ik zou hem namelijk sms'en/bellen als ik er wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal hem even een whatsapp sturen
Heloef is hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou hem namelijk sms'en/bellen als ik er wasDus als hij niet in land der levenden is, kan ik misschien beter jouw nummer hebben?
Wekomen je halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik rij nu Leiden centraal binnen! Waar zijn jullie?
quote:
volgens betrouwbare bron hebben ze een tijdje vooraan gestaan en zijn ze nu nog steeds op de beestenmarktquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe is de meet gegaan? Of is die nog bezig?
Zijn ze er nog?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Even voor het nageslacht
gewoonfaye en charmed_angel en viro op 3.25
http://www.3fmfan.nl/page/youtubevideo/watch/5bSTWA2GzNE
Thaaaanks! Zo even kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Even voor het nageslacht
gewoonfaye en charmed_angel en viro op 3.25
http://www.3fmfan.nl/page/youtubevideo/watch/5bSTWA2GzNE
Als 1 van de weinigequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jullie staan te springen!
Ik tot half 4, nadat ik mijn maag had geleegd en bijna overal in slaap tyfde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
zijn jullie daar de hele nacht geweest ofzo ?
Tuurlijk, ik ben daar de hele dag geweest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
je was daar vanaf een uurtje of 12 tot half 4 snachts![]()
de tering wat een idioot
Slapen in de Mac, als een baas.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik tot half 4, nadat ik mijn maag had geleegd en bijna overal in slaap tyfde.
dit dus en wat myraela zegt: toffe meetquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben daar de hele dag geweest.
Ik heb het nu nog steeds koudquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slapen in de Mac, als een baas.
Toffe meet wel. Beetje jammer dat er telkens mensen kwijt waren en er uiteindelijk 2 groepen waren, maar ik heb me prima vermaakt. Ik was wel helemaal gesloopt van de kou (vooral bij het wachten op de bus) en de regen.
Ik ook en ik ben mijn bed weer ingekropen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog steeds koud
Geleegd nog welquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik tot half 4, nadat ik mijn maag had geleegd en bijna overal in slaap tyfde.
Ik heb gepist en gekotst voor het Glazen Huis.quote:
Daar óók, broeder?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gepist en gekotst voor het Glazen Huis.
Het was een goede nacht.
Ik kon niet tegen die drukte volgens mij.quote:
Heel goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een goede nacht.
mietjequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een goede nacht.
Ja toch mensen, ja toch.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Voor het goede doel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |