Werk, school enzovoort.quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef Lotte. het volgende:
Waarom nou vrijdag! Vannacht moet het gebeuren hoor!
quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
Ja godver Naat ik heb er net een geopend.
uurtje of 12? Ik ben van plan relatief vroeg de trein te pakken daarheen.quote:
Ja dat ga ik niet redden. Heb de avond daarvoor nog gala in Zwolle.quote:Op maandag 19 december 2011 19:12 schreef shifto het volgende:
[..]
uurtje of 12? Ik ben van plan relatief vroeg de trein te pakken daarheen.
Ja helaas heb ik ook nog gewoon deadlines te halen.quote:
Ik ben er wel ffquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet redden. Heb de avond daarvoor nog gala in Zwolle.
nahquote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef shifto het volgende:
Nu kan het alleen nog maar een succes worden!
Ik wel van mijzelf!quote:Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahzo'n hoge dunk van mezelf heb ik niet hoor
Gezellig is het vast wel
quote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohoke nou dan wordt het een succes
quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
Vrijdag 12:00:
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
Later dan 12:00:
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
Echte bazen nemen hier vrij voor (zoals ikquote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even kijken of ik vrijdag moet werken.
Echte bazen kunnen niet vrij nemen op zo'n korte termijn na wat ze vorige week hebben gedaan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Echte bazen nemen hier vrij voor (zoals ik)!
Ik krijg een telefoon in mijn handen gedrukt. Ik moet een telefoon, anders mag ik niet.quote:Op maandag 19 december 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
Naat jij hebt geen telefoon, hoe ga je ons in hemelsnaam vinden?
Okido, bel maar vrijdag, ik stuur je wel mijn nummer.quote:Op maandag 19 december 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik krijg een telefoon in mijn handen gedrukt. Ik moet een telefoon, anders mag ik niet.
Is goed.quote:Op maandag 19 december 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Okido, bel maar vrijdag, ik stuur je wel mijn nummer.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen niet vrij nemen op zo'n korte termijn na wat ze vorige week hebben gedaan.
Ik heb woensdag gebedeld en gesmeekt om vrij te mogen voor vrijdag, zodat ik kon eten met de AVNZMG mensen. Ze waren not amused op werk, maar het was het waard. Als ik nu weer op korte termijn dit flik, worden ze een beetje boos.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb woensdag gebedeld en gesmeekt om vrij te mogen voor vrijdag, zodat ik kon eten met de AVNZMG mensen. Ze waren not amused op werk, maar het was het waard. Als ik nu weer op korte termijn dit flik, worden ze een beetje boos.
Overigens kan ik sowieso tot 3 uur. Dus:
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
- ValHallen (nog niet zeker)
wtf, ik zie dit nu pas he.quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb woensdag gebedeld en gesmeekt om vrij te mogen voor vrijdag, zodat ik kon eten met de AVNZMG mensen. Ze waren not amused op werk, maar het was het waard. Als ik nu weer op korte termijn dit flik, worden ze een beetje boos.
Overigens kan ik sowieso tot 3 uur. Dus:
*knip*
Tuurlijk, komt vast wel goed.quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf, ik zie dit nu pas he.
kan ik me bij beide erbij zetten(ik snap het niet helemaal, maar heb altijd de tijd ik weet niet)? en kan het zonder moeilijkheden?
als zo, bij voorbaat dank.
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- mlig
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
- mlig
Laten we even nummers uitwisselen dan kan je me bellen als je in Leiden bent.quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf, ik zie dit nu pas he.
kan ik me bij beide erbij zetten(ik snap het niet helemaal, maar heb altijd de tijd ik weet niet)? en kan het zonder moeilijkheden?
als zo, bij voorbaat dank.
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- mlig
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
- mlig
SERious request?quote:Op maandag 19 december 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
En waar komt die E in godsnaam vandaan?
zou toch wel het mooist zijn toch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
Maar gaan we dan met zijn allen geld door de brievenbus proppen?
Neem je dan wel Lutte (nog niet zeker) mee?quote:Op maandag 19 december 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- mlig
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
- mlig
- Palawan
- iBenny (nog niet zeker)
Lutte zou er misschien ook zijn... maar dat wist ze nog niet zekerquote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem je dan wel Lutte (nog niet zeker) mee?
Okido, als je komt stuur me even je nummer om contact te leggen vrijdag.quote:Op maandag 19 december 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte zou er misschien ook zijn... maar dat wist ze nog niet zeker
quote:Op maandag 19 december 2011 21:09 schreef iBenny het volgende:
vrijdag vrij... misschien dat ik ook ga
Uiteraard.quote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
Op de een of andere manier moet er wel even een spandoek oid. geregeld worden...quote:
Gaan we geld inzamelenquote:Op maandag 19 december 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
kan nog veranderenquote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu weten we dat we paraplu's moeten meenemen!
"Always look on the bright side of life." Misschien moeten we die eens aanvragen!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef shifto het volgende:
[..]
"Always look on the bright side of life." Misschien moeten we die eens aanvragen!
dat is een goeiequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:29 schreef Mirjam het volgende:
waar wordty er afgesproken op het plein?
Idd, Ik hoop niet dat het zo druk is dat het daar helemaal vol staat maar ik denk het welquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat wilde ik ookl voorstellen![]()
2 van die grote lange palen, ze zijn ingebreid.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:56 schreef Ishimaru het volgende:
We gaan toch wel om 19.00 proberen het hele plein weekend te laten roepen als naatje de mic weet te bemachtigen?
Ik ga wss wel vrijdag, maar ben niet echt met het gezelschap om te meetenquote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem je dan wel Lutte (nog niet zeker) mee?
Ik moet er dan echt bij zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:56 schreef Ishimaru het volgende:
We gaan toch wel om 19.00 proberen het hele plein weekend te laten roepen als naatje de mic weet te bemachtigen?
mijn fobo is up-to-datequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef shifto het volgende:
Gaan we herkenbare dingen aandoen?Ik ken namelijk bijna niemand IRL
En als ik uit mag gaan van mijn FoBo is dat ook niet betrouwbaar
Gewoon op zoek gaan naar een neger met zoveel swag en allure dat je hem niet kan missen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef shifto het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje voorbarig, maar ik word met het uur beroerder, maar goed we zien vrijdag wel.![]()
Gewoon allemaal de fok-jassen aandoen dat we kregen bij registratie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef shifto het volgende:
Popduel? Wat is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil vrijdag meedoen aan het popduel dus ben ik ook in voor een meet.
quote:
Idd, Heloef is de man waar je je nr moet droppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
Zorg gewoon dat je het nummer van iemand hebt, dat lijkt me het makkelijkste.
Owja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er pas om half 7 dus aan mij heb je niet zo veel hoor.
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb die van jouw!
En die van Myra!
jij ging toch slapenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Ishimaru het volgende:
Afspreken op Leiden CS en dan als groep naar SR11 geen optie? Voor degene die er om 12.00 zijn.
Vind Danny dat een goed plan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
Spreek wel van te voren een tijd af en ga gezamelijk geld doneren uit naam van FOK!
Zou vet zijn
ik weet niet of dat uit naam van fok nou zo handig isquote:Op woensdag 21 december 2011 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
Spreek wel van te voren een tijd af en ga gezamelijk geld doneren uit naam van FOK!
Zou vet zijn
was vergeten de vogels af te dekken, ze waren vollop aan het zingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij ging toch slapen
Ik ga proberen om er om 12 uur te zijn
Ow en ik kom langs Den Haag![]()
Ik sta er niet in. Ik ben er misschien tegen 12.00u, maar waarschijnlijk pas tegen 14.30. Zet me voorlopig dus maar even bij de later-groepquote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- mlig
- Captain_Maximum
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
- mlig
- Palawan
- Dagoduck
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
was vergeten de vogels af te dekken, ze waren vollop aan het zingen.
Iedereen quote de lijst en zet zichzelf erbij. Het is niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik sta er niet in. Ik ben er misschien tegen 12.00u, maar waarschijnlijk pas tegen 14.30. Zet me voorlopig dus maar even bij de later-groep
jij bent in groningen?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef WickedTunes het volgende:
a.s. vrijdag Groningen of all places...??? Wrom zo ver weg?
ik neem wel een biertje denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
Maar wat is nou precies het plan dan eigg. Naar het glazenhuis en daarna gewoon keihard zuipen?
Heineken en Koek&Zopie, maar dat kost je iets van 2,50 per biertje natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef shifto het volgende:
Er zal toch vast wel iets om het huis heenstaan waar je bier kan halen!Anders neem ik wel een six pakkie bij appie to go hoor
Of ik neem nog bier van huis meequote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef shifto het volgende:
Er zal toch vast wel iets om het huis heenstaan waar je bier kan halen!Anders neem ik wel een six pakkie bij appie to go hoor
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Helaas kan ik niet mee....
Griepje
ik had je al gewhatsappedquote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer
Maar dan ga ik wel ietsie later dan half 1
ow hahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had je al gewhatsapped![]()
Ja behoorlijk klote
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of ik neem nog bier van huis mee![]()
Deze heb ik nog staan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Helaas kan ik niet mee....
Griepje
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- mlig
- Captain_Maximum
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
- mlig
- Palawan
- Dagoduck
Mss ben je heel magisch morgen ineens een stuk beter!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
zoveel leuke mensen
ik baal echt
ga er maar niet van uitquote:Op donderdag 22 december 2011 10:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Mss ben je heel magisch morgen ineens een stuk beter!O*
succes morgenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
nog steeds baggerweer morgen
Paraplu meenemen dan maar
Gij komt uit het zuiden toch? Hoelaat ga je ernaartoe?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
2 en een half uur reizen om in de regen te staan met fok mensen.
Ik lijk wel gek
DMquote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gij komt uit het zuiden toch? Hoelaat ga je ernaartoe?
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
Ik lijk wel gek
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:56 schreef Ishimaru het volgende:
True, wellicht dat ik het eerder ga proberen (of later). Ik ga in ieder geval bij de brievenbus blèren.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
Gaat trouwens niet lukken Naat, rond die tijd worden er amper mensen van het plein aan het woord gelaten. Alleen die met hele dikke cheque's.
Ik zou het in de nacht proberen, dan moet het wel lukken.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, wellicht dat ik het eerder ga proberen (of later). Ik ga in ieder geval bij de brievenbus blèren.
Dan is het publiek wel ook leuker ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het in de nacht proberen, dan moet het wel lukken.
Valt wel mee, ik moet 3 uur en 3 minuten reizenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
Ik lijk wel gek
ja ikquote:Op donderdag 22 december 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het publiek wel ook leuker ja.Maar, dan zijn er veel mensen van de meet al wel vertrokken
Met heloefquote:Op donderdag 22 december 2011 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste trein gaat om 23.37 maar ik ga denk met mn ouders mee terug
Met wie neem ik btw contact op morgenmiddag als ik daar ben, aangezien ik niet weer hoe jullie eruit zien
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Wel laten zien dat jullie er zijn hé!
Elke tien meter iets.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef shifto het volgende:
Beterschap nog danquote:Op vrijdag 23 december 2011 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik knap alweer op maar nog te weinig om mee te gaan. Heeeeel veel plezier straks. Ik ga naar jullie kijken
Ik whatsapp heloef, maar hij reageert nie. Wedden dat die neger zich verslapen heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Beterschap nog dan
Ik ga ook zo! Hoor je dan wel Heloef!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik whatsapp heloef, maar hij reageert nie. Wedden dat die neger zich verslapen heeft.
Ligt eraan of heloef voor 11.15 wakker wordt.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ligt eraan of heloef voor 11.15 wakker wordt.
Zo ja: 12.30 of later.
Zo nee: 12,37 als stephan de juiste trein heeft.
Wij worden gelijk herkend door onze zwarte jas, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een zwarte jas aanMet een paarse sjaal, en blond haar
Doe je je extentions in? Ik wil ze zien!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een zwarte jas aanMet een paarse sjaal, en blond haar
Ja dat was ik wel van plan jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe je je extentions in? Ik wil ze zien!
Iedereen is later! Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef Ishimaru het volgende:
fuuuuck heb de trein gemist, ben er om 12.25u
Kan je me jouw nummer PMen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik mijn trein niet mis, dan ben ik er om half 2
Ik zag een mini naatje
Hoe laat ben je er ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Laat ik voor de verandering eens zeggen dat ik op tijd ben, maar ik had dan ook geen tijd doorgegeven...
Ik heb nog werkelijk waar geen idee. Ik kan er binnen drie kwartier ongeveer zijn, wat betreft de trein en dan moet ik ook nog naar het station toe e.d.quote:
Zal hem even een whatsapp sturenquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, is heloef al in het land der levenden?
Ik zou hem namelijk sms'en/bellen als ik er wasquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zal hem even een whatsapp sturen
Heloef is hierquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou hem namelijk sms'en/bellen als ik er wasDus als hij niet in land der levenden is, kan ik misschien beter jouw nummer hebben?
Wekomen je halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik rij nu Leiden centraal binnen! Waar zijn jullie?
quote:
volgens betrouwbare bron hebben ze een tijdje vooraan gestaan en zijn ze nu nog steeds op de beestenmarktquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoe is de meet gegaan? Of is die nog bezig?
Zijn ze er nog?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Even voor het nageslacht
gewoonfaye en charmed_angel en viro op 3.25
http://www.3fmfan.nl/page/youtubevideo/watch/5bSTWA2GzNE
Thaaaanks! Zo even kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
Even voor het nageslacht
gewoonfaye en charmed_angel en viro op 3.25
http://www.3fmfan.nl/page/youtubevideo/watch/5bSTWA2GzNE
Als 1 van de weinigequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jullie staan te springen!
Ik tot half 4, nadat ik mijn maag had geleegd en bijna overal in slaap tyfde.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
zijn jullie daar de hele nacht geweest ofzo ?
Tuurlijk, ik ben daar de hele dag geweest.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef stevenmac26 het volgende:
je was daar vanaf een uurtje of 12 tot half 4 snachts![]()
de tering wat een idioot
Slapen in de Mac, als een baas.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik tot half 4, nadat ik mijn maag had geleegd en bijna overal in slaap tyfde.
dit dus en wat myraela zegt: toffe meetquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben daar de hele dag geweest.
Ik heb het nu nog steeds koudquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slapen in de Mac, als een baas.
Toffe meet wel. Beetje jammer dat er telkens mensen kwijt waren en er uiteindelijk 2 groepen waren, maar ik heb me prima vermaakt. Ik was wel helemaal gesloopt van de kou (vooral bij het wachten op de bus) en de regen.
Ik ook en ik ben mijn bed weer ingekropen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog steeds koud
Geleegd nog welquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik tot half 4, nadat ik mijn maag had geleegd en bijna overal in slaap tyfde.
Ik heb gepist en gekotst voor het Glazen Huis.quote:
Daar óók, broeder?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gepist en gekotst voor het Glazen Huis.
Het was een goede nacht.
Ik kon niet tegen die drukte volgens mij.quote:
Heel goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een goede nacht.
mietjequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een goede nacht.
Ja toch mensen, ja toch.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Voor het goede doel natuurlijk.
internetheldquote:
Ik leeg mijn maag niet voor een huis met allemaal mensen erbijquote:
Overgeven heeft niet zozeer te maken met in hoeverre je tegen drank kan, maar wat de omstandigheden zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leeg mijn maag niet voor een huis met allemaal mensen erbij
kan gewoon tegen drank
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leeg mijn maag niet voor een huis met allemaal mensen erbij
kan gewoon tegen drank
Normaal kan deze hoeveelheid prima aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Overgeven heeft niet zozeer te maken met in hoeverre je tegen drank kan, maar wat de omstandigheden zijn.
Ik voel die band tussen ons groeien.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel die band tussen ons groeien.
Jeetje heloef, je weet toch dat je van te voren altijd goed moet eten wanneer je gaat zuipenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Normaal kan deze hoeveelheid prima aan.
Maar met die drukte, slaaptekort, een belabberde drinkbodem en belachelijk tempo ging het fout.
Wijze lessen zijn geleerd man, wijze lessen zijn geleerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jeetje heloef, je weet toch dat je van te voren altijd goed moet eten wanneer je gaat zuipen
Mijn moeder zegt altijd voordat ik wegga dat ik eerst goed moet eten
Ik dacht ooit dat het een fabeltje was tot ik een keer op een lege maag tequila ging knallenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wijze lessen zijn geleerd man, wijze lessen zijn geleerd.
En dat roept mijn moeder ook.
Toen jij op zijn rug klopte bedacht ik me dat ik best aan zn kontjah had kunnen zitten zonder dat hij iets had kunnen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cap, Murdera, Murdera's BFF en ik kwamen ook een kotser tegen die zijn kapsalon er uit aan het gooien was.
Hij was vrij hulpeloos, had makkelijk gekund.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen jij op zijn rug klopte bedacht ik me dat ik best aan zn kontjah had kunnen zitten zonder dat hij iets had kunnen doen.
Het ging pas echt fout toen ik kebab ging eten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat het een fabeltje was tot ik een keer op een lege maag tequila ging knallen
Met dat knallen zat het ook niet goed want na 7 shotjes hing ik kotsend boven de wc
En er kwam niks anders dan gal uit omdat mijn maag leeg was dus het deed nog pijn ook
Haha ja, en zn kontje was niet zo nice.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was vrij hulpeloos, had makkelijk gekund.Jammer, gemiste kans. Aan de andere kant, hij leek me een bal.
Haha gatver, dat was echt goor jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging pas echt fout toen ik kebab ging eten.
Ik ga straks vroeg naar bedquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben mijn bed weer ingekropen.
Welke kontjes waren dan beter?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja, en zn kontje was niet zo nice.
Heb betere kontjes gezien gisteren.
Ja dat was goor, het zat ook aan de tafelquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging pas echt fout toen ik kebab ging eten.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat was goor, het zat ook aan de tafel
En wie zat er aan de tafel??? Ik
Toen had ik heloefkots aan mijn hand
Sorry schat.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat was goor, het zat ook aan de tafel
En wie zat er aan de tafel??? Ik
Toen had ik heloefkots aan mijn hand
En het klote was toen ik op Leiden CS stond was ik gewoon weer klaarwakker.quote:
Captain_Maximumquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wie waren er nou gister uiteindelijk allemaal?weet nog steeds de FOK namen niet.
- heloefquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wie waren er nou gister uiteindelijk allemaal?weet nog steeds de FOK namen niet.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Dagoduck
- Joysa
- stefanhaan
Dan doe je iets verkeerd, ik heb het niet meer koud gehad sinds ik in de bus zat hoorquote:
Jij had je niet op het lijstje gezet volgens mij, daar heb ik gewoon iedereen van afgestreept die niet kwam.quote:
Te weinig slaap denk ik, 3,5 uurquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd, ik heb het niet meer koud gehad sinds ik in de bus zat hoor
Of ik ben gewoon zo heet van mezelf natuurlijk
Warme knuffels waren maar 50 cent hoor..quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het de hele nacht koud gehad.En mijn haar was nasty opgedroogd van de regen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Warme knuffels waren maar 50 cent hoor..
Ik had wel knuffels.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben in de armen van dat meisje gedrukt door Viro en Lars.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was uiteindelijk niet heel vervelend toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben in de armen van dat meisje gedrukt door Viro en Lars.
Het was akward omdat ik eerst minuut probeerde weg te komen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Was uiteindelijk niet heel vervelend toch?
Klinkt echt vreselijk naar zeg!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisjes zijn eng je weet zelf.quote:
in bad geweest en nog een keer gedouchtquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je geen douche genomen? Ik wel meteen toen ik thuis kwamMisschien ben je wel onderkoeld!
En toen wou je wraak op me nemen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet gelukt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toen wou je wraak op me nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |