Gij komt uit het zuiden toch? Hoelaat ga je ernaartoe?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
2 en een half uur reizen om in de regen te staan met fok mensen.
Ik lijk wel gek
DMquote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gij komt uit het zuiden toch? Hoelaat ga je ernaartoe?
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
Ik lijk wel gek
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:56 schreef Ishimaru het volgende:
We gaan toch wel om 19.00 proberen het hele plein weekend te laten roepen als naatje de mic weet te bemachtigen?
True, wellicht dat ik het eerder ga proberen (of later). Ik ga in ieder geval bij de brievenbus blèren.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
Gaat trouwens niet lukken Naat, rond die tijd worden er amper mensen van het plein aan het woord gelaten. Alleen die met hele dikke cheque's.
Ik zou het in de nacht proberen, dan moet het wel lukken.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, wellicht dat ik het eerder ga proberen (of later). Ik ga in ieder geval bij de brievenbus blèren.
Dan is het publiek wel ook leuker ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het in de nacht proberen, dan moet het wel lukken.
Valt wel mee, ik moet 3 uur en 3 minuten reizenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Joysa het volgende:
Ik lijk wel gek
ja ikquote:Op donderdag 22 december 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het publiek wel ook leuker ja.Maar, dan zijn er veel mensen van de meet al wel vertrokken
Met heloefquote:Op donderdag 22 december 2011 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste trein gaat om 23.37 maar ik ga denk met mn ouders mee terug
Met wie neem ik btw contact op morgenmiddag als ik daar ben, aangezien ik niet weer hoe jullie eruit zien
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Wel laten zien dat jullie er zijn hé!
Elke tien meter iets.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef shifto het volgende:
Er zal toch vast wel iets om het huis heenstaan waar je bier kan halen!Anders neem ik wel een six pakkie bij appie to go hoor
Beterschap nog danquote:Op vrijdag 23 december 2011 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik knap alweer op maar nog te weinig om mee te gaan. Heeeeel veel plezier straks. Ik ga naar jullie kijken
Ik whatsapp heloef, maar hij reageert nie. Wedden dat die neger zich verslapen heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Beterschap nog dan
Ik ga ook zo! Hoor je dan wel Heloef!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik whatsapp heloef, maar hij reageert nie. Wedden dat die neger zich verslapen heeft.
Ligt eraan of heloef voor 11.15 wakker wordt.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ligt eraan of heloef voor 11.15 wakker wordt.
Zo ja: 12.30 of later.
Zo nee: 12,37 als stephan de juiste trein heeft.
Wij worden gelijk herkend door onze zwarte jas, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een zwarte jas aanMet een paarse sjaal, en blond haar
Doe je je extentions in? Ik wil ze zien!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een zwarte jas aanMet een paarse sjaal, en blond haar
Ja dat was ik wel van plan jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe je je extentions in? Ik wil ze zien!
Iedereen is later! Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:51 schreef Ishimaru het volgende:
fuuuuck heb de trein gemist, ben er om 12.25u
Kan je me jouw nummer PMen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik mijn trein niet mis, dan ben ik er om half 2
Ik zag een mini naatje
Hoe laat ben je er ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Laat ik voor de verandering eens zeggen dat ik op tijd ben, maar ik had dan ook geen tijd doorgegeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |