Gewoon allemaal de fok-jassen aandoen dat we kregen bij registratie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef shifto het volgende:
Gaan we herkenbare dingen aandoen?Ik ken namelijk bijna niemand IRL
En als ik uit mag gaan van mijn FoBo is dat ook niet betrouwbaar
Popduel? Wat is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wil vrijdag meedoen aan het popduel dus ben ik ook in voor een meet.
quote:
Idd, Heloef is de man waar je je nr moet droppenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Myraela het volgende:
Zorg gewoon dat je het nummer van iemand hebt, dat lijkt me het makkelijkste.
Owja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er pas om half 7 dus aan mij heb je niet zo veel hoor.
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb die van jouw!
En die van Myra!
jij ging toch slapenquote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Ishimaru het volgende:
Afspreken op Leiden CS en dan als groep naar SR11 geen optie? Voor degene die er om 12.00 zijn.
Vind Danny dat een goed plan?quote:Op woensdag 21 december 2011 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
Spreek wel van te voren een tijd af en ga gezamelijk geld doneren uit naam van FOK!
Zou vet zijn
ik weet niet of dat uit naam van fok nou zo handig isquote:Op woensdag 21 december 2011 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
Spreek wel van te voren een tijd af en ga gezamelijk geld doneren uit naam van FOK!
Zou vet zijn
was vergeten de vogels af te dekken, ze waren vollop aan het zingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 02:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij ging toch slapen
Ik ga proberen om er om 12 uur te zijn
Ow en ik kom langs Den Haag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |