quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef shifto het volgende:
[..]
"Always look on the bright side of life." Misschien moeten we die eens aanvragen!
dat is een goeiequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:29 schreef Mirjam het volgende:
waar wordty er afgesproken op het plein?
Idd, Ik hoop niet dat het zo druk is dat het daar helemaal vol staat maar ik denk het welquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat wilde ik ookl voorstellen![]()
2 van die grote lange palen, ze zijn ingebreid.
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:56 schreef Ishimaru het volgende:
We gaan toch wel om 19.00 proberen het hele plein weekend te laten roepen als naatje de mic weet te bemachtigen?
Ik ga wss wel vrijdag, maar ben niet echt met het gezelschap om te meetenquote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem je dan wel Lutte (nog niet zeker) mee?
Ik moet er dan echt bij zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:56 schreef Ishimaru het volgende:
We gaan toch wel om 19.00 proberen het hele plein weekend te laten roepen als naatje de mic weet te bemachtigen?
mijn fobo is up-to-datequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef shifto het volgende:
Gaan we herkenbare dingen aandoen?Ik ken namelijk bijna niemand IRL
En als ik uit mag gaan van mijn FoBo is dat ook niet betrouwbaar
Gewoon op zoek gaan naar een neger met zoveel swag en allure dat je hem niet kan missen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef shifto het volgende:
Gaan we herkenbare dingen aandoen?Ik ken namelijk bijna niemand IRL
En als ik uit mag gaan van mijn FoBo is dat ook niet betrouwbaar
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje voorbarig, maar ik word met het uur beroerder, maar goed we zien vrijdag wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |