Ik heb het nu nog steeds koudquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Slapen in de Mac, als een baas.
Toffe meet wel. Beetje jammer dat er telkens mensen kwijt waren en er uiteindelijk 2 groepen waren, maar ik heb me prima vermaakt. Ik was wel helemaal gesloopt van de kou (vooral bij het wachten op de bus) en de regen.
Ik ook en ik ben mijn bed weer ingekropen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog steeds koud
Geleegd nog welquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik tot half 4, nadat ik mijn maag had geleegd en bijna overal in slaap tyfde.
Ik heb gepist en gekotst voor het Glazen Huis.quote:
Daar óók, broeder?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gepist en gekotst voor het Glazen Huis.
Het was een goede nacht.
Ik kon niet tegen die drukte volgens mij.quote:
Heel goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een goede nacht.
mietjequote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een goede nacht.
Ja toch mensen, ja toch.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Voor het goede doel natuurlijk.
internetheldquote:
Ik leeg mijn maag niet voor een huis met allemaal mensen erbijquote:
Overgeven heeft niet zozeer te maken met in hoeverre je tegen drank kan, maar wat de omstandigheden zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leeg mijn maag niet voor een huis met allemaal mensen erbij
kan gewoon tegen drank
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik leeg mijn maag niet voor een huis met allemaal mensen erbij
kan gewoon tegen drank
Normaal kan deze hoeveelheid prima aan.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Overgeven heeft niet zozeer te maken met in hoeverre je tegen drank kan, maar wat de omstandigheden zijn.
Ik voel die band tussen ons groeien.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel die band tussen ons groeien.
Jeetje heloef, je weet toch dat je van te voren altijd goed moet eten wanneer je gaat zuipenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Normaal kan deze hoeveelheid prima aan.
Maar met die drukte, slaaptekort, een belabberde drinkbodem en belachelijk tempo ging het fout.
Wijze lessen zijn geleerd man, wijze lessen zijn geleerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jeetje heloef, je weet toch dat je van te voren altijd goed moet eten wanneer je gaat zuipen
Mijn moeder zegt altijd voordat ik wegga dat ik eerst goed moet eten
Ik dacht ooit dat het een fabeltje was tot ik een keer op een lege maag tequila ging knallenquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wijze lessen zijn geleerd man, wijze lessen zijn geleerd.
En dat roept mijn moeder ook.
Toen jij op zijn rug klopte bedacht ik me dat ik best aan zn kontjah had kunnen zitten zonder dat hij iets had kunnen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cap, Murdera, Murdera's BFF en ik kwamen ook een kotser tegen die zijn kapsalon er uit aan het gooien was.
Hij was vrij hulpeloos, had makkelijk gekund.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen jij op zijn rug klopte bedacht ik me dat ik best aan zn kontjah had kunnen zitten zonder dat hij iets had kunnen doen.
Het ging pas echt fout toen ik kebab ging eten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat het een fabeltje was tot ik een keer op een lege maag tequila ging knallen
Met dat knallen zat het ook niet goed want na 7 shotjes hing ik kotsend boven de wc
En er kwam niks anders dan gal uit omdat mijn maag leeg was dus het deed nog pijn ook
Haha ja, en zn kontje was niet zo nice.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was vrij hulpeloos, had makkelijk gekund.Jammer, gemiste kans. Aan de andere kant, hij leek me een bal.
Haha gatver, dat was echt goor jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging pas echt fout toen ik kebab ging eten.
Ik ga straks vroeg naar bedquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben mijn bed weer ingekropen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |