En het klote was toen ik op Leiden CS stond was ik gewoon weer klaarwakker.quote:
Captain_Maximumquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wie waren er nou gister uiteindelijk allemaal?weet nog steeds de FOK namen niet.
- heloefquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wie waren er nou gister uiteindelijk allemaal?weet nog steeds de FOK namen niet.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Dagoduck
- Joysa
- stefanhaan
Dan doe je iets verkeerd, ik heb het niet meer koud gehad sinds ik in de bus zat hoorquote:
Jij had je niet op het lijstje gezet volgens mij, daar heb ik gewoon iedereen van afgestreept die niet kwam.quote:
Te weinig slaap denk ik, 3,5 uurquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd, ik heb het niet meer koud gehad sinds ik in de bus zat hoor
Of ik ben gewoon zo heet van mezelf natuurlijk
Warme knuffels waren maar 50 cent hoor..quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het de hele nacht koud gehad.En mijn haar was nasty opgedroogd van de regen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Warme knuffels waren maar 50 cent hoor..
Ik had wel knuffels.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben in de armen van dat meisje gedrukt door Viro en Lars.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was uiteindelijk niet heel vervelend toch?quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben in de armen van dat meisje gedrukt door Viro en Lars.
Het was akward omdat ik eerst minuut probeerde weg te komen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Was uiteindelijk niet heel vervelend toch?
Klinkt echt vreselijk naar zeg!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisjes zijn eng je weet zelf.quote:
in bad geweest en nog een keer gedouchtquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je geen douche genomen? Ik wel meteen toen ik thuis kwamMisschien ben je wel onderkoeld!
En toen wou je wraak op me nemen...quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |