Werk, school enzovoort.quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef Lotte. het volgende:
Waarom nou vrijdag! Vannacht moet het gebeuren hoor!
quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
Ja godver Naat ik heb er net een geopend.
uurtje of 12? Ik ben van plan relatief vroeg de trein te pakken daarheen.quote:
Ja dat ga ik niet redden. Heb de avond daarvoor nog gala in Zwolle.quote:Op maandag 19 december 2011 19:12 schreef shifto het volgende:
[..]
uurtje of 12? Ik ben van plan relatief vroeg de trein te pakken daarheen.
Ja helaas heb ik ook nog gewoon deadlines te halen.quote:
Ik ben er wel ffquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet redden. Heb de avond daarvoor nog gala in Zwolle.
nahquote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef shifto het volgende:
Nu kan het alleen nog maar een succes worden!
Ik wel van mijzelf!quote:Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahzo'n hoge dunk van mezelf heb ik niet hoor
Gezellig is het vast wel
quote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohoke nou dan wordt het een succes
quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
Vrijdag 12:00:
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
Later dan 12:00:
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
Echte bazen nemen hier vrij voor (zoals ikquote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even kijken of ik vrijdag moet werken.
Echte bazen kunnen niet vrij nemen op zo'n korte termijn na wat ze vorige week hebben gedaan.quote:Op maandag 19 december 2011 19:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Echte bazen nemen hier vrij voor (zoals ik)!
Ik krijg een telefoon in mijn handen gedrukt. Ik moet een telefoon, anders mag ik niet.quote:Op maandag 19 december 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
Naat jij hebt geen telefoon, hoe ga je ons in hemelsnaam vinden?
Okido, bel maar vrijdag, ik stuur je wel mijn nummer.quote:Op maandag 19 december 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik krijg een telefoon in mijn handen gedrukt. Ik moet een telefoon, anders mag ik niet.
Is goed.quote:Op maandag 19 december 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Okido, bel maar vrijdag, ik stuur je wel mijn nummer.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen niet vrij nemen op zo'n korte termijn na wat ze vorige week hebben gedaan.
Ik heb woensdag gebedeld en gesmeekt om vrij te mogen voor vrijdag, zodat ik kon eten met de AVNZMG mensen. Ze waren not amused op werk, maar het was het waard. Als ik nu weer op korte termijn dit flik, worden ze een beetje boos.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb woensdag gebedeld en gesmeekt om vrij te mogen voor vrijdag, zodat ik kon eten met de AVNZMG mensen. Ze waren not amused op werk, maar het was het waard. Als ik nu weer op korte termijn dit flik, worden ze een beetje boos.
Overigens kan ik sowieso tot 3 uur. Dus:
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady
- Naatje
- Myraela
- ValHallen (nog niet zeker)
wtf, ik zie dit nu pas he.quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb woensdag gebedeld en gesmeekt om vrij te mogen voor vrijdag, zodat ik kon eten met de AVNZMG mensen. Ze waren not amused op werk, maar het was het waard. Als ik nu weer op korte termijn dit flik, worden ze een beetje boos.
Overigens kan ik sowieso tot 3 uur. Dus:
*knip*
Tuurlijk, komt vast wel goed.quote:Op maandag 19 december 2011 20:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf, ik zie dit nu pas he.
kan ik me bij beide erbij zetten(ik snap het niet helemaal, maar heb altijd de tijd ik weet niet)? en kan het zonder moeilijkheden?
als zo, bij voorbaat dank.
- Shifto
- heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- mlig
- DeLuna
- charmed_angel
- LovelyLady