Nice, binnenkort weer effe chillen !quote:Op woensdag 2 april 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
Sterker nog; ik woon er al
Eergister sleutel gekregen (appartementje op de Donderslaan)
Nja, we wonen er nog niet écht, alles is nog leegmaar we zijn de inrichting al aan het regelen en we gaan er vanavond voor het eerst (op een luchtbed nog) slapen
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisjequote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, binnenkort weer effe chillen !
Met alle stoners een wietplantje kado doenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisje
Wel tof trouwensquote:Op woensdag 2 april 2014 04:15 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.
2. Ok thanks, trouwens als iemand op mijn route mee wilt rijden met de auto let me know.
[ afbeelding ]
3. Keep me posted.
4. Gratis parkeren lijkt me wel handig aangezien het anders wel een duur dagje wordt voor me..
[..]
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)
[..]
hahahaha
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisje
Dan heb je volgens mij meer dan het maximaal toegestaan gedoogd aantal plantenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Met alle stoners een wietplantje kado doen
Zoals ik het lees bedoeld Klawie met z'n allen één plant geven. Maar ik heb al iets anders in gedachtequote:Op donderdag 3 april 2014 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij meer dan het maximaal toegestaan gedoogd aantal planten
Ah, zo. Ik had het ff verkeerd geïnterpreteerdquote:Op donderdag 3 april 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik het lees bedoeld Klawie met z'n allen één plant geven. Maar ik heb al iets anders in gedachte
Erg weinig controle, heb er vaak genoeg gewoon tot diep in de nacht gebarbecued met vrienden. Wel uitkijken met open vuur, vuurkorven enzo zijn ze niet zo fan van.quote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
Trouwens je zegt dat het misschien wel door kan gaan tot 03:00 maare kijk eens wat ik vind op maps
[ afbeelding ]
Klinkt alsof je een middagje chillen goed kan gebruikenquote:
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.
En maandag is Nederlands of zo dus wie geeft een neuk.
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een middagje chillen goed kan gebruiken
Let's face it; niemand studeert 24/7 voor z'n examens
Fuck it.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.
En maandag is Nederlands of zo dus wie geeft een neuk.
Kun je omrijden (heen en terug?quote:
Heldquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Fuck it.
[..]
Kun je omrijden (heen en terug?) langs Alphen aan den Rijn?
Één grote orgie jwz.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:50 schreef bamibij het volgende:
Ik kom ook wel. Wordt er nog een beetje gesekst op die meeting meestal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |