Hoezo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit schrikt mij wel af om naar een meet te komen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, aan dit soort meets zijn risico's verbonden. Dat moet je maar even voor lief nemen
Je wilt meeten, of je wilt dat niet.quote:
Ik wil opzich wel maar ik weet niet wat het is wat me tegenhoud behalve het "eng vinden"quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je wilt meeten, of je wilt dat niet.
Er is iig geen enkele reden om het niet te durven. Zeg dan gewoon dat je niet wílt
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb anders genoeg gelachenStonersmeet en meimeet denk ik met een glimlach aan terug
Gewoon een keer doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil opzich wel maar ik weet niet wat het is wat me tegenhoud behalve het "eng vinden"![]()
Ik ben slecht in sociaal contact
Hier stond ik wel verbaasd van te kijken toen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
Overigens zijn we allemaal gewoon mensenwe zitten alleen allemaal op een forum.
Ik vond stonersmeet ook spannend, maar nadat ik jullie op het station had gevonden was dat meteen wel wegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen
Er waren vast meer mensen bij wie dit de eerste meet was en die er ook met klamme handjes heen gingen.
Maar iedereen ging weer heel blij (wel/niet onder invloed) weg en iedereen vond het gezellig
Easy as that.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond stonersmeet ook spannend, maar nadat ik jullie op het station had gevonden was dat meteen wel weg
quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:40 schreef Moira. het volgende:
Oh en Gibson, smaakt prima hoor
Alleen niet écht naar Split-ijsjes, maar wel een beetje soort van
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |