quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
Nu heb ik zin in friet.quote:
Dan wordt mama boos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt mama boos.Klim uit je raam en wacht hem opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Huuuu ik kan 'm niet meer vindenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
stuur ook naar mij smacht ernaar
stuur evengoed maar eenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Huuuu ik kan 'm niet meer vinden![]()
Misschien heb ik 'm toch verwijderd![]()
Wat vreemd zou zijn gezien ik nog 6 andere poep-foto's aantrof in m'n dropbox
Maar Mono kan bevestigen
Daarom upload je 'm altijd en kopieer je de afbeeldingsurlquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, er staat daar nergens zo'n bijlage ding
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom upload je 'm altijd en kopieer je de afbeeldingsurl
ja, nu staat ie in de ONZmeet bucketquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom upload je 'm altijd en kopieer je de afbeeldingsurl
Nja, anders zou ik je blij maken met uitwerpselen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
blij maken met een dode mus dit
denk ik
haha hommoquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:26 schreef OllieWilliams het volgende:
gebruik zelf eigenlijk zowel patat als frietopgegroeid waar ze friet zeggen maar waar ik nu woon zeggen ze patat
Die rommel van de McDonalds, dat is friet. Die vette zooi met een laag mayo in een puntzak is patat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:26 schreef OllieWilliams het volgende:
gebruik zelf eigenlijk zowel patat als frietopgegroeid waar ze friet zeggen maar waar ik nu woon zeggen ze patat
ga kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:02 schreef Maringo het volgende:
Mijn foto's staan ook in de bucket.
Niet veel, wel degene die ik maakte toen fles een foto van mij maakte...
je ziet bijna zn penerquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha die foto dat Moira SV helpt met pissen
Je kijkt ook angstig naar hem of ie ervan over zn nek gaat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
En ik zie nu dat er een foto is van het moment dat ik op sta omdat ik bang was dat SV over zijn nek ging van de joint
Hij vertelde ook doodleuk 'dit is de eerste keer'. Ik was echt als de dood dat hij over me heen ging kotsenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kijkt ook angstig naar hem of ie ervan over zn nek gaat.
Begrijpelijk wel met hoe ie er toen al aan toe was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vertelde ook doodleuk 'dit is de eerste keer'. Ik was echt als de dood dat hij over me heen ging kotsen
Gelukkig ging het helemaal goed en kon ik weer op mn plekje gaan zittenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel met hoe ie er toen al aan toe was.
It seemed like a good idea at the time.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vertelde ook doodleuk 'dit is de eerste keer'. Ik was echt als de dood dat hij over me heen ging kotsen
Dit schrikt mij wel af om naar een meet te komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
En ik zie nu dat er een foto is van het moment dat ik op sta omdat ik bang was dat SV over zijn nek ging van de joint
quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit schrikt mij wel af om naar een meet te komen
Tja, aan dit soort meets zijn risico's verbonden. Dat moet je maar even voor lief nemenquote:Op donderdag 15 mei 2014 07:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, aan dit soort meets zijn risico's verbonden. Dat moet je maar even voor lief nemen
Je wilt meeten, of je wilt dat niet.quote:
Ik wil opzich wel maar ik weet niet wat het is wat me tegenhoud behalve het "eng vinden"quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je wilt meeten, of je wilt dat niet.
Er is iig geen enkele reden om het niet te durven. Zeg dan gewoon dat je niet wílt
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb anders genoeg gelachenStonersmeet en meimeet denk ik met een glimlach aan terug
Gewoon een keer doenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil opzich wel maar ik weet niet wat het is wat me tegenhoud behalve het "eng vinden"![]()
Ik ben slecht in sociaal contact
Hier stond ik wel verbaasd van te kijken toen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
Overigens zijn we allemaal gewoon mensenwe zitten alleen allemaal op een forum.
Ik vond stonersmeet ook spannend, maar nadat ik jullie op het station had gevonden was dat meteen wel wegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen
Er waren vast meer mensen bij wie dit de eerste meet was en die er ook met klamme handjes heen gingen.
Maar iedereen ging weer heel blij (wel/niet onder invloed) weg en iedereen vond het gezellig
Easy as that.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond stonersmeet ook spannend, maar nadat ik jullie op het station had gevonden was dat meteen wel weg
quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:40 schreef Moira. het volgende:
Oh en Gibson, smaakt prima hoor
Alleen niet écht naar Split-ijsjes, maar wel een beetje soort van
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |