quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
Nu heb ik zin in friet.quote:
Dan wordt mama boos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt mama boos.Klim uit je raam en wacht hem opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Huuuu ik kan 'm niet meer vindenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
stuur ook naar mij smacht ernaar
stuur evengoed maar eenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Huuuu ik kan 'm niet meer vinden![]()
Misschien heb ik 'm toch verwijderd![]()
Wat vreemd zou zijn gezien ik nog 6 andere poep-foto's aantrof in m'n dropbox
Maar Mono kan bevestigen
Daarom upload je 'm altijd en kopieer je de afbeeldingsurlquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja, er staat daar nergens zo'n bijlage ding
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom upload je 'm altijd en kopieer je de afbeeldingsurl
ja, nu staat ie in de ONZmeet bucketquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom upload je 'm altijd en kopieer je de afbeeldingsurl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |