quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
ja ik dacht altijd dat jij een hele stoere rockchick was. maar eigenlijk ben je maar een kleine opdonderquote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Het is zo apart om een hoofd bij jullie posts te zien nu.
Klopt jaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hehehe.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja ik dacht altijd dat jij een hele stoere rockchick was. maar eigenlijk ben je maar een kleine opdonder
lolquote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ach, ik weet zelf niet eens wat ik ben. Ik sta op en maak mijn uiterlijk zoals ik daar op dat moment zin in heb, wat soms resulteert in verbazingen en soms in "zo had ik je me precies voorgesteld".
Welke opmerking?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet trouwens ineens aan de opmerking van moira denken toen ik stond te pissen
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ikmoet wel vaker aan Moira denken als ik de slangemans hanteer
Dit zijn de dingen waar onze moeders ons voor waarschuwden, gerelateerd aan het internet.quote:
Mijn moeder speelt Bejeweled op het internetquote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit zijn de dingen waar onze moeders ons voor waarschuwden, gerelateerd aan het internet.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
oja, jij liep er lang met SV en toen zei je tegen hem dat hij niet naar mijn piemel mocht kijken ofzo![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
oja, jij liep er langs met SV en toen zei je tegen hem dat hij niet naar mijn piemel mocht kijken ofzo![]()
Ik vind dat wel tofquote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
't Is toch niet netjes als je langs een pissend persoon loopt en naar z'n leuter gaat zitten starenquote:
Doe ik altijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Is toch niet netjes als je langs een pissend persoon loopt en naar z'n leuter gaat zitten staren
O.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Is toch niet netjes als je langs een pissend persoon loopt en naar z'n leuter gaat zitten staren
SV zal het zich niet meer herinneren heb ik zo'n vermoedenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
OKquote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Hee maar beter gaan jullie allemaal naar die meet met wel mooi weer. Want jullie zijn chill. Was mooie opkomst.
als die jongen dat graag wil....quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt best meequote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bijquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bij. En nu lees ik hun posts anders. Wat.
Tja, beetje verantwoord met drugs omgaan en er is niet zoveel aan de hand.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bij. En nu lees ik hun posts anders. Wat.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal even een momentje stilte voor deze droogstaande manquote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had deze gemist, sorry
Het antwoord is helaas nee. Geen seks gehad.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Allemaal even een momentje stilte voor deze droogstaande man
[..]
[..]
deze man weetquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis van een zeer geslaagde meet.![]()
Vreemd volkje die FOK!kers. Je zet ze bij elkaar op een verlaten skeelerbaan in de regen, gooit er wat bier, BBQ vlees en rokerij bij. En die gekken maken er gewoon een feestje van.![]()
Grappig om nu een gezicht bij de bekende usernames te hebben en de voor mij onbekende eens te ontmoeten. Allemaal keiharde eindbazen/bazinnen.
Ja je hebt me nog snel een tientje in de hand gedrukt geloof ikquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Oh Dr_Flash ik ben vergeten of ik je nog geld voor de taxi heb gedaan. Laat maar even weten wat daar de stand van is.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis van een zeer geslaagde meet.![]()
Vreemd volkje die FOK!kers. Je zet ze bij elkaar op een verlaten skeelerbaan in de regen, gooit er wat bier, BBQ vlees en rokerij bij. En die gekken maken er gewoon een feestje van.![]()
Grappig om nu een gezicht bij de bekende usernames te hebben en de voor mij onbekende eens te ontmoeten. Allemaal keiharde eindbazen/bazinnen.
Oh Dr_Flash ik ben vergeten of ik je nog geld voor de taxi heb gedaan. Laat maar even weten wat daar de stand van is.
Godver een week later is het stralend weerquote:Vanaf donderdag is het lente met zonnige perioden en temperaturen tot 18 graden in het zuiden. Vrijdag en zaterdag wordt het nog wat aangenamer met maxima van rond de 20 graden en veel zon. Bovendien wordt weinig wind verwacht.
Uiteraard, dat is altijd zoquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver een week later is het stralend weer!
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdagquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver een week later is het stralend weer!
Oh hell noquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdag
Nee 6 Juli is het vast vet nice. Stonersmeet was begin Juni (wel tof om een jaar later op de zelfde plek terug te zijn) en toen was het ook mooi weerquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdag
Ik had het ook al verwacht. Jammer dat je een meet niet zomaar ff een weekje op kunt schuiven als de geplande datum al in zicht is.quote:
Mwah met 35 graden in een park zitten hoeft ook niet zo nodigquote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Perfect weer is zo rond de 35 graden met 10% luchtvochtigheidEn dan tot diep in de nacht 20+
Haha inddquote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat ik nu iedereen zijn hoofd en naam heb onthouden. Ik herken Ollie nu ook in vervolg(na stonersmeet wist ik de helft nog niet)
Ik kan nog niet alle usernames aan hoofden koppelen, maar heb de meeste wel onthouden.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat ik nu iedereen zijn hoofd en naam heb onthouden. Ik herken Ollie nu ook in vervolg(na stonersmeet wist ik de helft nog niet)
Ik kom zeker een keer in Groningen met je bierelieren.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Eej G, sowieso dat je Groningen komt ouwe
Ik dacht al een tientje te missen maar wist het niet zeker meer.quote:Op maandag 12 mei 2014 07:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt me nog snel een tientje in de hand gedrukt geloof ik![]()
Was leuk feesje he
Hehe had wel een behoorlijke faalquote:Op maandag 12 mei 2014 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan nog niet alle usernames aan hoofden koppelen, maar heb de meeste wel onthouden.
Ollie omdat ie een baas is natuurlijk.
Vertel!quote:Op maandag 12 mei 2014 14:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe had wel een behoorlijke faal![]()
Is dat een must op FOK meets als je lang genoeg blijft?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
droog staan?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:32 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Is dat een must op FOK meets als je lang genoeg blijft?
Wel als je een potentiële sekspartner in je hotel uitnodigt na afloop, zoals bondage deedquote:
Idd. Al had ik liever tijdens de meet ook een beetje droog gestaanquote:Op maandag 12 mei 2014 16:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel als je een potentiële sekspartner in je hotel uitnodigt na afloop, zoals bondage deed
En dan de kans niet aangrijpen... Doe je zelf...quote:Op maandag 12 mei 2014 16:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel als je een potentiële sekspartner in je hotel uitnodigt na afloop, zoals bondage deed
Goed puntquote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd. Al had ik liever tijdens de meet ook een beetje droog gestaan
Ik heb ook geen seks gehad na de meetquote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef Dactylus het volgende:
[..]
En dan de kans niet aangrijpen... Doe je zelf...
Klopt, en uiteraard om al die variaties die tijdens de meet ter sprake kwamen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Bondage die lachte om spaghettivreter z'n username
In de open lucht is dat ook geen goede combi denk ik haha! En je had je energie nodig voor ej volgende parteh.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen seks gehad na de meetIets met dronken enzo
Ja ik bedoelde ook aan het eind van die volgende partyquote:Op maandag 12 mei 2014 16:58 schreef Dactylus het volgende:
[..]
In de open lucht is dat ook geen goede combi denk ik haha! En je had je energie nodig voor ej volgende parteh.
Dat was in dit geval niet echt een optie helaas. Maar goed, ik wil er niet teveel op ingaan, het is allemaal al vervelend genoeg.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:53 schreef Dactylus het volgende:
[..]
En dan de kans niet aangrijpen... Doe je zelf...
Ook niet ideaal nee. Anyway, ik weet nog niet wat ik mis als ik zeg dat ik geen seks heb gehad na de meet. Komt vast wel een keer verandering in...quote:Op maandag 12 mei 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook aan het eind van die volgende party
Direct na de meet had het nog wel gekund, maar dan heb je weer dat feest-gezelschap dat gaat zeuren dat ze niet naar je blote kont hoeven te staren enzo
Gelijk heb je.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was in dit geval niet echt een optie helaas. Maar goed, ik wil er niet teveel op ingaan, het is allemaal al vervelend genoeg.
komt vast goedquote:Op maandag 12 mei 2014 17:02 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ook niet ideaal nee. Anyway, ik weet nog niet wat ik mis als ik zeg dat ik geen seks heb gehad na de meet. Komt vast wel een keer verandering in...
Muhahah! Ooit een keer zal er een dame zijn die vol overgave de lust met me wil bedrijven!(Liefst met liefde, dan is het vast leuker als alleen met lust...) (Ik weet het ook wel, maar soms stel ik me er gewoon om aan.)quote:
en anders wil ik het welquote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Muhahah! Ooit een keer zal er een dame zijn die vol overgave de lust met me wil bedrijven!(Liefst met liefde, dan is het vast leuker als alleen met lust...) (Ik weet het ook wel, maar soms stel ik me er gewoon om aan.)
ik ook, maar help graag FOK!kers uit de brandquote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik knap af op mannen wat dit onderwerp betreft.
Toch bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik ook, maar help graag FOK!kers uit de brand
quote:
Ik heb geen idee...quote:Op maandag 12 mei 2014 14:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je stond naast me, het was iets met een crusher
Haha godverquote:Op maandag 12 mei 2014 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]Ik zal je de volgende keer op de hoogte houden als mijn naam weer eens anders is.
[..]
Ik heb geen idee...![]()
Ik faalde op mijn terugreis door 40km te laat wakker te worden in de trein en daardoor een ander feestje moest zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha godver
Ohwacht.... Daar weet ik inderdaad meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach en zo moest ik een joint draaien voor (volgens mij) Fokker89 die opeens niet meer wou. Heb nog ergens een tyfuslelijke joint gefixt voor iemand. Dat ding zag er niet uit met allemaal stukken vloei eraan geplakt.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohwacht.... Daar weet ik inderdaad meer van.![]()
Ach en zo moest ik een joint draaien voor (volgens mij) Fokker89 die opeens niet meer wou.
Haha, ik heb ook net eindelijk de tijd gehad om eens door de foto's heen te bladeren. Viel me meteen op dat FOK!kers helemaal niet van die Cellar Dwellers zijn als dat ik altijd dacht.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:43 schreef Dactylus het volgende:
Zat nu net de foto's weer even door te kijken, staan er meer bij waar ik wel bij op sta. Ik neem af en toe de meest weirde posities in en voor de rest ga ik mezelf niet meer afkraken.
Hoja, jij had die dikke zak.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef Fokker89 het volgende:
ja maar jonge ik had 2 gram wiet gehaald, en uiteindelijk had ik nog meer dan anderhalve gram over. blijkt iedereen wiet bij zich te hebben
Dat laatste is het belangrijkste. Straks gaan we bij de volgende meet met volop zon zitten depri -en... Het zou wat zijn hehe.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook net eindelijk de tijd gehad om eens door de foto's heen te bladeren. Viel me meteen op dat FOK!kers helemaal niet van die Cellar Dwellers zijn als dat ik altijd dacht.
Sommige foto's laten de treurigheid van de dag wel goed zien met alle regen, maar iedereen lacht.
Zie je nou, het zijn net mensenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:49 schreef Sardu het volgende:
Viel me meteen op dat FOK!kers helemaal niet van die Cellar Dwellers zijn als dat ik altijd dacht.
NOT THE MAMA!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had meer iets als dit verwacht.
[ afbeelding ]
Viel me inderdaad mee dat het ook gewoon mensen zijn die andere FOK!kers.
Waarom kwam je dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had meer iets als dit verwacht.
[ afbeelding ]
Viel me inderdaad mee dat het ook gewoon mensen zijn die andere FOK!kers.
Zo af en toe strookt hetgeen je denkt niet met de werkelijkheid en moet je maar naar buiten om dat bij te stellen.quote:
Jij was die aanhangwagen van dat kratje Klok toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo af en toe strookt hetgeen je denkt niet met de werkelijkheid en moet je maar naar buiten om dat bij te stellen.
Dat beeld wat ik had toen ik net uit de taxi stapte kan zo in een FOK! banner.
That's right!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was die aanhangwagen van dat kratje Klok toch?
Iedereen keek naar dat kratje, pas later bleek dat er eoa stoner achter aan hingquote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
That's right!
Dat kratje en ik hebben een hechte band gekregen tijdens het uur dat we door de regen in Zwolle liepen.
Mijn eigenwaarde! Wat doe je?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen keek naar dat kratje, pas later bleek dat er eoa stoner achter aan hing
niet iedereenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Was trouwens iedereen stoned? Had het op dat moment helemaal niet in de gaten.
Behalve jij dan, sorry Flesquote:
Neuh, volgens mij had de alcohol wel de overhand. Niemand die er echt bij zat als een vertyfte stoner.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Meesten waren zatquote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had er ook wel een paar op. En weinig gegeten eigenlijkquote:
bij mij viel hij niet echt lekker... vandaar dat ik zo stil wasquote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Dat viel nog wel mee hoor. Je was prima aanspreekbaar toen ik bij je kwam zitten een joint maken en awesome paraplu skills waardoor 'ie droog bleef tijdens het proces.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
bij mij viel hij niet echt lekker... vandaar dat ik zo stil was
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee hoor. Je was prima aanspreekbaar toen ik bij je kwam zitten een joint maken en awesome paraplu skills waardoor 'ie droog bleef tijdens het proces.
Ik ook niet!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik welquote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik niet..quote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom zeker een keer in Groningen met je bierelieren.
Nemen we BJ ook mee, want die moet daar nog studeren en de goeie kroegen weten.
Ik was wel aardig knetterquote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
En ik niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Cool braw
![]()
Sowieso, Blue mag ook mee !
Jij gaat gewoon mee!quote:
Was dit afgelopen zaterdag maar het gevaltwitter:538 twitterde op woensdag 14-05-2014 om 10:48:05Goed nieuws! @pietsweer voorspelt een fantastisch bbq weekend. Zondag 20 - 23 graden! http://t.co/MDdzzXsZ3b #Radio538 #zomer reageer retweet
Het was ook goed barbecueweer afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was dit afgelopen zaterdag maar het gevaltwitter:538 twitterde op woensdag 14-05-2014 om 10:48:05Goed nieuws! @pietsweer voorspelt een fantastisch bbq weekend. Zondag 20 - 23 graden! http://t.co/MDdzzXsZ3b #Radio538 #zomer reageer retweet
Het was wel goed zuipweerquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb geen enkele foto gemaaktquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
Waar blijven de rest van de foto's die men had gemaakt?
Volgens mij staan alleen de 35 foto's van mij erbij + de 8 foto's van Ama, en de 76 van Flash er nog maar bij.
Meer mensen hebben toch wel een paar foto's met hun mobieltje gemaakt?
Wo sind?
Da's omdat je als neger heul geen geld hebt voor een telefoon met camera en alleen oog had voor de kip op de BBQ.quote:
Dat bleek maar weer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Het was wel goed zuipweer
Ik heb alleen foto's van Nijn gemaakt voor Nijn.rarquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij staan alleen de 35 foto's van mij erbij + de 8 foto's van Ama, en de 76 van Flash er nog maar bij.
Wo sind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's omdat je als neger heul geen geld hebt voor een telefoon met camera en alleen oog had voor de kip op de BBQ.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat bleek maar weer.
[..]
Ik heb alleen foto's van Nijn gemaakt voor Nijn.rarKan best zijn dat er nog een paar van jouw bips tussen zitten, zal zo even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik heb een foto van mij en klojo erop, maar nog geen zin om het te uploaden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
Wo sind?
Doe gewoonquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij en klojo erop, maar nog geen zin om het te uploaden.
Gooi es in de bucket danquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een filmpje van Spaghetti die over bier vertelt.
Ik heb wel bij meerdere foto's het idee "was ik daar bij?"quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
zitten ook echt een paar foto's tussen waarvan je denkt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef bondage het volgende:
Leuke foto's. Vind het trouwens geen probleem als er foto's worden gepost waar ik ook op sta.
Al een tijdje 'toestemming' van de achtergrondpersoon, maar kon de post al niet meer editten.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze dan
-ohwachtffzagdateriemandandersookopdeachtergrondstond-
Alleen jammer dat ik niet leuk keek
Stond een disclaimer bij dat al het beeldmateriaal wat is gemaakt terecht zou komen in de beveiligde Stonerbucket, dus alleen iedereen van de meet kan erbijquote:
Hete man die bondagequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Al een tijdje 'toestemming' van de achtergrondpersoon, maar kon de post al niet meer editten.
Maar dan post ik 'm alsnog, omdat
[ afbeelding ]
Ik moest ook lachen toen ik die zag, jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef OllieWilliams het volgende:
hahaha godverzie volgens mij die foto van sv dat ie tussen die flessen zit nu pas
Mooie mensen mooie foto.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Al een tijdje 'toestemming' van de achtergrondpersoon, maar kon de post al niet meer editten.
[ afbeelding ]
Had 'm nog lang geen 29/30 gegeven.quote:
Klein maar fijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Die foto's. Jeetje ik ben echt klein.
Aww shitquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Haha die foto dat sv een hijs neemtdie koppen van mono en sardu zijn echt priceless
Slijm slijm slijm slijmslijmslijm slijm.quote:
Op een foto lijk ik wel de robot dans te doen ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had die van Flash ook nog niet gezien. Allemaal onverwachte foto's ook fml.
Ik sta overal met een big smile op of ik deel een joint/neem er 1 aan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Godverdomme m'n ogen op die ene foto
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op een foto lijk ik wel de robot dans te doen ofzo
Zitten wel een paar pareltjes bij toch :pquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme Fles moest dit? Zo confronterend.
Oh, die foto's waar ik niet op sta zijn stuk voor stuk prachtigquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zitten wel een paar pareltjes bij toch :p
Schrale troost misschien, maar iedereen heeft je zien pissen.quote:
Wiequote:katepark in Zwolle raakt piemel kwijt
Geplaatst op
13 mei 2014
Laatste update
14 mei, 09:32
Foto's
1
Reacties
3
ZWOLLE - Een geschilderde penis van enkele meters lengte is vanmiddag door de Rova verwijderd. De scabreuze schildering was aangebracht in het skatepark in Park De Wezenlanden, waarbij een hellingbaantje onderdeel was van het kunstwerk.
De buitenproportionele penis was op het asfalt aangebracht tijdens het Bevrijdingsfestival, toen het terreintje was afgesloten voor normaal gebruik. Op de vraag wat er met de roze straatschildering zou gaan gebeuren, antwoordde de gemeente - die het kunstwerk niet kende - vanmiddag als volgt: 'De Rova zal het vandaag nog verwijderen. Het kan namelijk zijn dat mensen er aanstoot aan nemen, en dat willen we natuurlijk niet in een park waar jong en oud zich thuis moet voelen.'
http://www.destentor.nl/r(...)emel-kwijt-1.4358134
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
hee nijn. Waar is dat filmpje nou van SV
jij?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hadden er eigenlijk nog een moeten maken waar ik ook normaal op keek
Probeer videobucket.quote:
indd. kutkonijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Krijg trouwens lekker zelf een uploaderror.
such wow dat filmpjequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een filmpje staat erop. Andere is te groot om via mobiel te doen.
Aanstekelijk lachje.quote:
Jij zet hem er wel even op he? Ja? Oh, lief, dank je.quote:
je bent een schat hou van je wil je nooit meer kwijtquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een filmpje staat erop. Andere is te groot om via mobiel te doen.
hij staat er toch al op?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij zet hem er wel even op he? Ja? Oh, lief, dank je.
Die tweede, SV over bier.quote:
Over zijn biertoespraak.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
hee nijn. Waar is dat filmpje nou van SV
Oh Freek jij helder licht.quote:
Ik ook, maar fokker89 is groot en gevaarlijk en dwingt me.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het zielig voor sv![]()
#moraalspeeltop
jij weetquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, maar fokker89 is groot en gevaarlijk en dwingt me.
Geef 'm een joint en een paraplu, dan is ie wel even rustig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, maar fokker89 is groot en gevaarlijk en dwingt me.
Geeft nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hadden er eigenlijk nog een moeten maken waar ik ook normaal op keek
BIERRRRRR!!!quote:
Jonge ik zet morgen de directe versie er wel op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
mede mogelijk gefilmd door nijntje's uitmuntende camera super de luxe HD.
ok meisjequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonge ik zet morgen de directe versie er wel op.
Ik ook, maar 't viel mee.quote:
ik nu over notenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef Monopoly het volgende:
Genoten 10/10 weet nu een hoop meer over bier.
Monerquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef Monopoly het volgende:
Daar doen we het voor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:45 schreef Monopoly het volgende:
Doe je het mobiel, dan?quote:
hij staat er al op schatquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe je het mobiel, dan?
Ik heb mijne ook mobiel geüpload. Gewoon die app gedownload en toen hoppa.
soberzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Geeft nietKomt nog wel een volgende meet. Doen we het ff over
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]Ik zag het, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja als 't van SV was was 't terecht
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]dat hoop ik toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA DIT GAAT ME ALLEMAAL VEEL TE SNEL IK WAS FF SCHIJTEN OK IK GA KIJKEN
hihahoquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja mooie vrouwen ja, maar we hebben het over moira.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hihaho
Maar even op het toilet gaan zitten broeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Dit was echt een lange zit voor een klein drolletjequote:Op woensdag 14 mei 2014 23:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Moira legt echt van die gigantische bolussen denk ik
gvd moiraquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit was echt een lange zit voor een klein drolletje
Maar ik heb ze wel gekend, ja![]()
Laatst had ik er eentje in een McDonalds 'M' logo vormZo'n hele lange die precies als een M viel. Nog pics van gemaakt maar Mono heeft al eens een note gehad voor pics van z'n poep dus ik zal ze maar niet plaatsen.
Daarvoor een note krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laatst had ik er eentje in een McDonalds 'M' logo vormZo'n hele lange die precies als een M viel. Nog pics van gemaakt maar Mono heeft al eens een note gehad voor pics van z'n poep dus ik zal ze maar niet plaatsen.
Oke.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
In elk open topic een pic van je poepquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Sterker nog, ik heb er 2 keer een note voorgehad. Kwam meer omdat ik hem een paar keer poste_
Een trotse vader wil graag pronken met z'n aanwinst.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Sterker nog, ik heb er 2 keer een note voorgehad. Kwam meer omdat ik hem een paar keer poste_
Precies!quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een trotse vader wil graag pronken met z'n aanwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |