Ik wou gister nog een discussie beginnen, echter werd mij snel de mond gesnoerd...quote:Op zondag 11 mei 2014 20:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Zit een patatje naar binnen te werken![]()
Ben volgens mij trouwens echt een van de weinigen die zowel patat als friet gebruikt en geen voorkeur voor een van beiden heeft
Ik kan het verkeerd gezien hebben maar volgens mij waren er meer piemels dan kutjesquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij niemand in het broekje heb gekeken, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd gezien hebben maar volgens mij waren er meer piemels dan kutjes
Ik ga uiteraard uit van de uiterlijke kenmerken. Ik heb niet in broekjes gekeken. Denk je dat ik een pervert ben ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij niemand in het broekje heb gekeken, dus ik zou het niet weten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard uit van de uiterlijke kenmerken. Ik heb niet in broekjes gekeken. Denk je dat ik een pervert ben ofzo?
Ikmoet wel vaker aan Moira denken als ik de slangemans hanteerquote:Op zondag 11 mei 2014 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet trouwens ineens aan de opmerking van moira denken toen ik stond te pissen
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ikmoet wel vaker aan Moira denken als ik de slangemans hanteer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |