Haha, no problemo.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
toch wel dusnog bedankt voor het omrijden dan
de uitvoering was iets anders....quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Casaa het volgende:
SV liet nog een trucje zien gisteren, het ging ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Ja, ongeveer. Bijna ongeveer jaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Casaa het volgende:
SV liet nog een trucje zien gisteren, het ging ongeveer zo:
[ afbeelding ]
quote:Veel afval gevonden in Overijsselse natuur
Gepubliceerd: 11 mei 2014 om 17:11 Update: 11 mei 2014 om 18:23
Zwolle: Na een melding van passanten, is zondagmiddag een grote hoeveelheid afval gevonden vlakbij de Wijthmenerplas. Het gaat om zakken vol lege blikken, Wietafval, en etensresten.
De provincie Overijssel en Staatsbosbeheer zijn geschrokken van de grote hoeveelheid, zo lieten ze na afloop van de opruimwerkzaamheden weten. Zij proberen de daders te achterhalen. Maar vaak lukt dat niet en moet Staatsbosbeheer de opruimkosten toch zelf betalen.
Afval dumpen in de natuur komt steeds vaker voor, constateert Staatsbosbeheer. Ze is jaarlijks een half miljoen euro kwijt om de rommel op te ruimen. De actie van zondag werd uitgevoerd door enkele tientallen medewerkers van Staatsbosbeheer, marechaussee, stichting Het Overijsselse Landschap en Waterleidingmaatschappij Overijssel.
hoe denk je dat ik mn bier zo koel hield dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat we asbest bij ons hadden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:21 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Je bron: http://www.nieuwsbreak.nl/nieuws/989174
Oh ja daswaar ookquote:Op zondag 11 mei 2014 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet trouwens je bankrekeningnr nog even Dmen. je krijgt nog geld van me voor die taxi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |