quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
Hahah dat plaatje.quote:
Ik was er!quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
moet alleen nog even alle namen weten van wie er waren, want ben wel een beetje vergeetachtig geworden
Helemaal vergeten dat je die hadquote:Op zondag 11 mei 2014 13:48 schreef BlueJeans het volgende:
En zit ik met 14 bananen over ofzo. En ze zijn gisteren nat geworden en beginnen te rotten...huehuehue.
Nee dat zit in mijn tas (je zei iig dat ik 't mocht meenemen) om samen te mixen met sinaasappelsap en dan een Split smaakquote:Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is de 43 en dat colada shizzle nog opgekomen?
Klopt! Enjoy it ! Benieuwd wat je v.d. smaak vind.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee dat zit in mijn tas (je zei iig dat ik 't mocht meenemen) om samen te mixen met sinaasappelsap en dan een Split smaak
Komt wel op
Zag Moira en sv samen de bosjes in gaanquote:Op zondag 11 mei 2014 14:05 schreef spambot31 het volgende:
Zijn er nog nieuwe sappige roddels ontstaan?
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zag Moira en sv samen de bosjes in gaan
Ja er moest een penor vast gehouden wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zag Moira en sv samen de bosjes in gaan
Ik was er ook bij. Ik was die ene jongen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
moet alleen nog even alle namen weten van wie er waren, want ben wel een beetje vergeetachtig geworden
eet veel bananen, bananen zijn gezond...quote:Op zondag 11 mei 2014 13:48 schreef BlueJeans het volgende:
En zit ik met 14 bananen over ofzo. En ze zijn gisteren nat geworden en beginnen te rotten...huehuehue.
Die zijn helaas niet voor kleine oogjes geschiktquote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef siddha het volgende:
Te gek dat jullie allemaal zo leuk hebben gehad![]()
![]()
En waar zijn de foto`s?
Ik kan je vader wel zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zijn helaas niet voor kleine oogjes geschikt
Alleen diegene die er waren mogen ze zienquote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef siddha het volgende:
Te gek dat jullie allemaal zo leuk hebben gehad![]()
![]()
En waar zijn de foto`s?
Zoals gebruikelijk iddquote:Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen diegene die er waren mogen ze zien
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
Intronic en mur waren er niet volgens mij, mur iig niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wil iedereen even meekijken in de OP of ik nog iemand vergeten ben
Dit jaquote:Op zondag 11 mei 2014 15:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Intronic en mur waren er niet volgens mij, mur iig niet.
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Intronic en mur waren er niet volgens mij, mur iig niet.
wegquote:
WebHawk staat er niet in.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wil iedereen even meekijken in de OP of ik nog iemand vergeten ben
rulerquote:Op zondag 11 mei 2014 15:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu wel, maar dan mis ik er volgens mij nog een paar
Ik dump gewoon de foto's in het album, alleen de hele wazige niet. Ik heb ook maar 8 foto's gemaakt ofzoquote:Op zondag 11 mei 2014 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doen we met die foto's trouwens? Beetje selecteren en resizen of gewoon yolo card dump?
Baasquote:Op zondag 11 mei 2014 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was al sinds 11:00 wakker, gelukkig geen kater overgehouden![]()
Net nog even een paar uurtjes gewerkt en ben net thuis. Zo maar eens ff douchen en daarna lekker chillen.
Oh en mijn jas is vies
Ik had het topic al verwacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Met FL plannen aan het maken voor de zomermeet
Er is was saus en bier overheen gegaan volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net nog even een paar uurtjes gewerkt en ben net thuis. Zo maar eens ff douchen en daarna lekker chillen.
Oh en mijn jas is vies
+ SV is 10 keer op de grond gevallenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is was saus en bier overheen gegaan volgens mij.
En enkele keren de grond, het bankje, bomen en gras.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is was saus en bier overheen gegaan volgens mij.
Mooi zoquote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef bondage het volgende:
Inmiddels weer in Assen. Het was gezellig gisteren. Leuke afleiding wat ik wel ff kon gebruiken.
Die witte jas had opeens wel veel kleur.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Een beetje door gemorst drank gaan rollen helpt ook niet bepaald.
Die bankjes waren ook behoorlijk vies idd, reden dat ik er niet op ben gaan zitten. Genoeg mensen met groene aanslag gespotquote:Op zondag 11 mei 2014 15:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En enkele keren de grond, het bankje, bomen en gras.
Ik heb ook op het bankje gezeten maar mijn vest/jasding is nog gewoon zwartquote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Die bankjes waren ook behoorlijk vies idd, reden dat ik er niet op ben gaan zitten. Genoeg mensen met groene aanslag gespot
Mooi.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef bondage het volgende:
Inmiddels weer in Assen. Het was gezellig gisteren. Leuke afleiding wat ik wel ff kon gebruiken.
Gister zat er wel een beetje groen op. Of heb je dat achtergelaten op mijn achterbank?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook op het bankje gezeten maar mijn vest/jasding is nog gewoon zwart
Geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 15:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Gister zat er wel een beetje groen op. Of heb je dat achtergelaten op mijn achterbank?
+ Toffe mensen en een dronken SpaghettiVreterquote:Op zondag 11 mei 2014 16:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Bier. Wijn, 43, vleesch. Teringbende. Omlijst door regen.
Haha dankquote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar SV je bent wel aandoenlijk als je dronken bent
Neujquote:
Heb je je ondertitel al veranderd? Ik zit mobiel, dus kan het niet zelf checken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
NeujNiet komen en dan wel van de pret genieten zeker
![]()
oke vooruit dan: kutweer, perfecte hoeveelheden drank en vreten, toffe mensen, vage locatie op een bankje naast een skeelerbaan
Ohja, wat moest het ook alweer worden?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je je ondertitel al veranderd? Ik zit mobiel, dus kan het niet zelf checken.
iets met jake.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ohja, wat moest het ook alweer worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
iets met jake.OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijk ik toch totaal niet op
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
iets met jake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kwam jij daar nou mee of klo eigenlijk?Heb echt blurred memory
Dat zie ik dan weer totaal nietquote:Op zondag 11 mei 2014 16:29 schreef OllieWilliams het volgende:
En volgens nijntje leek ik meer op ryan gosling toch?
Geweldig ja. Zo kom je elkaar tegen ja hahaha.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En wat wel heel cool was dat ik Monopoly dus al jaren bleek te kennen
Keurig dit.quote:
Je bent sowieso altijd welkom om bij ons thuis te komen eten als je in Groningen woontquote:Op zondag 11 mei 2014 13:35 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Over dat socializen maak ik me geen zorgen. Vind het wel leuk als in naar een nieuwe stad ga en weer nieuwe mensen ontmoet etc. Maar misschien dat een studentenvereninging 'extra dementie' geeft aan mijn studentenvereniging.
Die is van bondage als ik mij niet vergisquote:Op zondag 11 mei 2014 16:32 schreef Moira. het volgende:
Ik heb Spaghettivreter helpen pissenWare liefde was dat.
Maar van wie was die Heineken paraplu nou? Die ligt in Groningen nu iig.
OK! [/Rocknijntjequote]quote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Met FL plannen aan het maken voor de zomermeet
Volgens mij niet, hoor. Weet niet zeker, maar toen diegene de paraplu pakte zei 'ie "Als je eronder durft te staan.." omdat mensen haten op Heineken. Dat was niet Bondage volgens mij, maar ik kan me even niet meer heugen wie het dan wel wasquote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die is van bondage als ik mij niet vergis
Aha ik dacht dat bondage namelijk aan kwam lopen met ene paraplu en volgens mij dan heinekenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hoor. Weet niet zeker, maar toen diegene de paraplu pakte zei 'ie "Als je eronder durft te staan.." omdat mensen haten op Heineken. Dat was niet Bondage volgens mij, maar ik kan me even niet meer heugen wie het dan wel was
Ik weet 't niet meerquote:Op zondag 11 mei 2014 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aha ik dacht dat bondage namelijk aan kwam lopen met ene paraplu en volgens mij dan heineken
Haha oja liet hij gisteren in de trein zien dat ie die meehadquote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet 't niet meerWe horen 't vanzelf wel
En WebHawk moet nog ff mijn boxje terugsturen want het geluid van mijn laptop kan niet hardDus dan kan ik geen video's/films kijken op m'n laptop
Je was alsnog een leuk gezelschap, hoorquote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond mijn eerste meet wel leuk. Jammer van het weer. maar heb me wel vermaakt.
Vond het alleen jammer dat de wiet er bij mij zo inhakte, waardoor ik 2 uur lang stil op een bankje heb gezeten. Dit heeft wel wat verpest. Maar bij een volgende meet zal ik er zeker wel weer zijn!
Ik vond iedereen leuk
Je keek wel iedere keer vrolijk op als er een gesprek in je buurt was en lachte en knikte soms dan ook! Is ook wat waard.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:36 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond mijn eerste meet wel leuk. Jammer van het weer. maar heb me wel vermaakt.
Vond het alleen jammer dat de wiet er bij mij zo inhakte, waardoor ik 2 uur lang stil op een bankje heb gezeten. Dit heeft wel wat verpest. Maar bij een volgende meet zal ik er zeker wel weer zijn!
Ik vond iedereen leuk
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je keek wel iedere keer vrolijk op als er een gesprek in je buurt was en lachte en knikte soms dan ook! Is ook wat waard.
Hahahaha godverdommequote:Op zondag 11 mei 2014 16:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hoor. Weet niet zeker, maar toen diegene de paraplu pakte zei 'ie "Als je eronder durft te staan.." omdat mensen haten op Heineken. Dat was niet Bondage volgens mij, maar ik kan me even niet meer heugen wie het dan wel was
Ja, ik lijd aan hetzelfde probleemquote:Op zondag 11 mei 2014 16:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hahahaha godverdommeIk stond er gewoon bij toen het gebeurde, maar kan me echt niet meer voor de geest halen wie het nou was
Maar hij klapte hem toch ook open, en toen ging ie te ver toch? Zo naar boven uitgeklapt?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik lijd aan hetzelfde probleemIrritant
Ik weet alleen nog dat iemand dacht dat hij binnenstebuiten zat. doordat het heineken gebeuren aan de binnenkant zatquote:Op zondag 11 mei 2014 16:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar hij klapte hem toch ook open, en toen ging ie te ver toch? Zo naar boven uitgeklapt?
Niet van mij, ik had een andere plu.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die is van bondage als ik mij niet vergis
Vind ik ook! ze zijn tof. En zo iemand als Moira moet je er ook gewoon bij hebben. Die zorgt goed voor iedereenquote:
Murdera en Intronic waren er niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
Volgens mij wel ja, want ik had dat daarvoor ook met die Arriva paraplu van Monoquote:Op zondag 11 mei 2014 16:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar hij klapte hem toch ook open, en toen ging ie te ver toch? Zo naar boven uitgeklapt?
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:43 schreef bondage het volgende:
Moira. en Mono zijn een leuk stel
Knuffels van Moira.
Nawwquote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik ook! ze zijn tof. En zo iemand als Moira moet je er ook gewoon bij hebben. Die zorgt goed voor iedereen
rtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik ook! ze zijn tof. En zo iemand als Moira moet je er ook gewoon bij hebben. Die zorgt goed voor iedereen
Gelukkig kon hij dat zelf nogquote:Op zondag 11 mei 2014 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja er moest een penor vast gehouden worden
Klopt, ik zal er zo eentje maken en de aanwezigen het ww dm'enquote:Op zondag 11 mei 2014 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens de OP wordt er een photobucket gemaakt voor de foto'sDus ik wacht wel op de details
Gewoon alles wat je hebt in die photobucket dumpen, boeiendquote:Op zondag 11 mei 2014 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doen we met die foto's trouwens? Beetje selecteren en resizen of gewoon yolo card dump?
Oh wow je moest werken?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oh en mijn jas is vies
OK. Om te beginnen:quote:
Verder, na mijn auto een grondige schoonmaakbeurt te hebben laten ondergaan is hij weer lekker vies en zo geworden. Het terrein was wegens de nattigheid nat en modderig en drapperig en dat werd het op de automatten dus ook. Jammer dan. Gezellige meet gehad, eenmaal goed en wel gesetteld eerst de heer uitgehangen door een paraplu vast te houden boven een stel dameshoofden(en niet de minste ook!). Broek werd er overigens een beetje groen van, krijg je van tegen een houten bank aan leunen bij regen... Verder, onder andere en vooral spare ribes gegeten, enkele biertjes gedronken(niet te veel, ik rij graag nuchter. Volgende meet misschien een keer treinen, ooit moet en zal ik een keer lazarus worden).quote:
Mooiquote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef bondage het volgende:
Tja, mijn schoenen zaten onder de blubber. Boeit verder niet, kan wel weer schoon. En zoals Mono al aangaf 'worst' meet ever.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:51 schreef Dactylus het volgende:
[..]
OK. Om te beginnen:
[..]
Verder, na mijn auto een grondige schoonmaakbeurt te hebben laten ondergaan is hij weer lekker vies en zo geworden. Het terrein was wegens de nattigheid nat en modderig en drapperig en dat werd het op de automatten dus ook. Jammer dan. Gezellige meet gehad, eenmaal goed en wel gesetteld eerst de heer uitgehangen door een paraplu vast te houden boven een stel dameshoofden(en niet de minste ook!). Broek werd er overigens een beetje groen van, krijg je van tegen een houten bank aan leunen bij regen... Verder, onder andere en vooral spare ribes gegeten, enkele biertjes gedronken(niet te veel, ik rij graag nuchter. Volgende meet misschien een keer treinen, ooit moet en zal ik een keer lazarus worden).
Overigens ook nog zo lief geweest om enkele FOKkers van het station te halen(je laat de organisatie niet door de regen naar de plek des heils komen), en uiteindelijk na een tussenstop bij de Jumbo (O wat stond daar een mooie scania te lossen!) met een afgeladen auto vol met eten en vooral drinkenswaren en lange ledematen de weg naar Wythmen vervolgd.
Geen chronologisch verhaal, maar boeiuh.
Ja van 12:00 - 15:00 bij de Appiequote:Op zondag 11 mei 2014 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh wow je moest werken?![]()
Ja dat komt omdat dat bankje waar je de hele avond op hebt gezeten groen af gaf
wow dudequote:Op zondag 11 mei 2014 16:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja van 12:00 - 15:00 bij de Appie
De jas heb ik in de wasmand gedumpt
Sommige mensen kunnen het gewoon coveren..quote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Toch weer twee dingen geleerd deze meet trouwens:
1. kutweer =/= kutmeet
2. zo autistisch zijn FOK!ers niet
Fokkers zijn wel autistisch, dat was duidelijk bij de FOK FILM meet in Utrechtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Toch weer twee dingen geleerd deze meet trouwens:
1. kutweer =/= kutmeet
2. zo autistisch zijn FOK!ers niet
jaaaaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
Ok nu ff photobucket maken. Zet er zelf nog niks in want m'n dropbox staat vol dus kan niet zomaar alles op m'n computer zettenmoet ik ff mobiel doen denk ik. Maar ik zal 'm wel dan rond dm'en dat iedereen z'n foto's enzo erin kan zetten
Eens. Gelukkig klaarde het aan het eind van de middag op en hebben we redelijk goed kunnen barbecueënquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Ondanks alle regen vond ik het best een geslaagde meet
die speklappen fikte lekkerquote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Gelukkig klaarde het aan het eind van de middag op en hebben we redelijk goed kunnen barbecueën
Dat ging goed hard inderdaad. Daarom altijd als eerste speklappen zodat de boel goed op gang komtquote:
Ja sommige mensen moeten nog veel lerenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat ging goed hard inderdaad. Daarom altijd als eerste speklappen zodat de boel goed op gang komt
Prima, ik wachtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
Ok nu ff photobucket maken. Zet er zelf nog niks in want m'n dropbox staat vol dus kan niet zomaar alles op m'n computer zettenmoet ik ff mobiel doen denk ik. Maar ik zal 'm wel dan rond dm'en dat iedereen z'n foto's enzo erin kan zetten
Serieus?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef OllieWilliams het volgende:
haha godver, zie nu pas voor het eerst de foto's van de stonermeetzitten ook pareltjes tussen
Jepquote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus?Je had de inlog daarvan ook weer teruggevonden n.a.v. die handige dm dinges?
Nee ik ergerde me er altijd stuk aan dat ik pokkeneinden terug moest scrollen voor die kak dm'squote:
Toen niemand hem kende zat ik ook echt ff van "fuck, zit ik nu gewoon functies te verzinnen met m'n stonede kopquote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik ergerde me er altijd stuk aan dat ik pokkeneinden terug moest scrollen voor die kak dm's
Nu nog steeds het geval want er is nog steeds geen zoek-functie, maar dit scheelt al een hoop
Jij staat altijd op diezelfde pose op de fotoquote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef bondage het volgende:
Leuke foto's. Vind het trouwens geen probleem als er foto's worden gepost waar ik ook op sta.
haha ja jij was op een gegeven moment ook echt in de warquote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Toen niemand hem kende zat ik ook echt ff van "fuck, zit ik nu gewoon functies te verzinnen met m'n stonede kop"
Bovenin die balk, tussen "zoeken" en dat envelopjequote:
Uiteraardquote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Dus, foto's gezien, zitten leuke bij! Ik met mijn plat ogende neuspunt bij de selfie van Moira. met Moira, Rocknijn en Gibson.. :p
trouwens, mijn HJ'tjes zijn gewoon op gekomen naar ik aanneem?
Kloptquote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij staat altijd op diezelfde pose op de foto
Top! Heb ik toch goed getrakteerd voor mijn verjaardag. Aanstaande vrijdag ben ik zoooo New Age!quote:
Was je jarig?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Top! Heb ik toch goed getrakteerd voor mijn verjaardag. Aanstaande vrijdag ben ik zoooo New Age!
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Dus, foto's gezien, zitten leuke bij! Ik met mijn plat ogende neuspunt bij de selfie van Moira. met Moira, Rocknijn en Gibson.. :p
volgens mij is alles op gekomenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Canei is hetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.
er waren:
24 halve liter blikken euroshopperbier
24 halve liter blikken pittbier
24 halve liter blikken bavaria
12 33cl blikken bavaria
24 30cl flessen Hertog-jan
24 30cl flessen Klokbier
1 fles wodka
1 fles 43
1 fles pina colada
1 fles passie
1 fles rode wijn (over)
1 fles canij
??
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Je bent sowieso altijd welkom om bij ons thuis te komen eten als je in Groningen woont
Fixed.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
het gaat nog steeds niet helemaal goed he
Met 25 man is dat niet veel ofzoquote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.
er waren:
24 halve liter blikken euroshopperbier
24 halve liter blikken pittbier
24 halve liter blikken bavaria
6 halve liter blikken Grolsch
12 33cl blikken bavaria
24 30cl flessen Hertog-jan
24 30cl flessen Klokbier
1 fles wodka
1 fles 43
1 fles pina colada
1 fles passie
1 fles rode wijn (over)
1 fles canei
??
Deze danquote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef bondage het volgende:
Leuke foto's. Vind het trouwens geen probleem als er foto's worden gepost waar ik ook op sta.
Moet je maar eens doen, jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
Bohh, er gaat niets boven Groningen!
Haha inddquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef Moira. het volgende:
Op die foto's kom je er dan achter dat je gewoon de helft van de middag met zwarte stukjes tussen je tanden hebt gezeten, van de (verbrandde) spareribs
Mja, dat had bijna iedereen geloof ik
Haha, is goed, dan kom ik een keer! Ik vond het ook heel leuk om jou (en natuurlijk de andere FOK!ers te ontmoeten.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je maar eens doen, jaWas leuk je te ontmoeten
Succes met je examens
Hehe, rol vuilniszakken is ook op gekomen zeker?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
We leken wel een stel zwervers
Jezus, wat een kutzooi!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
goed bezig heurrquote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Haha, is goed, dan kom ik een keer! Ik vond het ook heel leuk om jou (en natuurlijk de andere FOK!ers te ontmoeten.
En thanks,Ben eigenlijk nog niet zenuwachtig gelukkig voor morgen. Maar gisteren kwam ik om half elf thuis ofzo, ik ging gelijk slapen, van leren kwam niks meer!
Neem nu even een pauze en dan zo weer aan de slag!
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Hehe, rol vuilniszakken is ook op gekomen zeker?
ook geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja waar is alle vuilnis gebleven eigenlijk? Ik heb geen container of zo gezien
Als het niet is opgeruimdquote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ook geen ideewas dit keer niet de laatste om te vertrekken
Goed heaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
*proest*
Zie nu dat Fles een foto van Spaghetti heeft gemaakt toen 'ie neerviel midden in de groep![]()
![]()
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"quote:
dit dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"Dus zou 't niet durven zeggen
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
*proest*
Zie nu dat Fles een foto van Spaghetti heeft gemaakt toen 'ie neerviel midden in de groep![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Niets bijzonders aan die behaarde werkschuwe nepzigeuner.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jij er niet was. wou je eens in het echt zien pop
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"Dus zou 't niet durven zeggen
owja dat was het excuus om te laten staanquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Casaa het volgende:
[..]
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.
8 euro is geen slechte beloning voor 5 min werk.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
owja dat was het excuus om te laten staan
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd neequote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Casaa het volgende:
[..]
8 euro is geen slechte beloning voor 5 min werk.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd nee
Prettig geregeldquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
owja dat was het excuus om te laten staan
Horkje is van suikerquote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jij er niet was. wou je eens in het echt zien pop
Dat zijn pittigmanse winsten zeg maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd nee
wedden dat dat dan mee wordt gepikt door iemand die z'n hond aan het uitlaten is ofzo, en die 't afval dan gewoon laat staanquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Casaa het volgende:
[..]
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.
Wij van de stonersmeet hebben ook geen problemen gehad in Utrecht Wilhelminaparkquote:Op zondag 11 mei 2014 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk eens een meetplek waar we NIET horen dat we niet meer terug mogen komen![]()
Thanks! Niet zo actief hé, dan heb je dat.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
Casaa!Had nog nooit van je gehoord maar je bent een toffe user
Volgende meet topic al gezien?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Casaa het volgende:
[..]
Thanks! Niet zo actief hé, dan heb je dat.Was een leuke dag.
Ja, zulk ral volk is het wel, die blauwvingersquote:Op zondag 11 mei 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
wedden dat dat dan mee wordt gepikt door iemand die z'n hond aan het uitlaten is ofzo, en die 't afval dan gewoon laat staan
Ja hoor, check dat was ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
Wie heeft mij gister trouwens naar station gebrachtnog bedankt
watquote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
Zo, nu eindelijk eens het hele Eurovisie Songfestival terug kijkenEens kijken hoe slecht Italië en Frankrijk 't nou écht deden
Haha, no problemo.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
toch wel dusnog bedankt voor het omrijden dan
de uitvoering was iets anders....quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Casaa het volgende:
SV liet nog een trucje zien gisteren, het ging ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Ja, ongeveer. Bijna ongeveer jaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Casaa het volgende:
SV liet nog een trucje zien gisteren, het ging ongeveer zo:
[ afbeelding ]
quote:Veel afval gevonden in Overijsselse natuur
Gepubliceerd: 11 mei 2014 om 17:11 Update: 11 mei 2014 om 18:23
Zwolle: Na een melding van passanten, is zondagmiddag een grote hoeveelheid afval gevonden vlakbij de Wijthmenerplas. Het gaat om zakken vol lege blikken, Wietafval, en etensresten.
De provincie Overijssel en Staatsbosbeheer zijn geschrokken van de grote hoeveelheid, zo lieten ze na afloop van de opruimwerkzaamheden weten. Zij proberen de daders te achterhalen. Maar vaak lukt dat niet en moet Staatsbosbeheer de opruimkosten toch zelf betalen.
Afval dumpen in de natuur komt steeds vaker voor, constateert Staatsbosbeheer. Ze is jaarlijks een half miljoen euro kwijt om de rommel op te ruimen. De actie van zondag werd uitgevoerd door enkele tientallen medewerkers van Staatsbosbeheer, marechaussee, stichting Het Overijsselse Landschap en Waterleidingmaatschappij Overijssel.
hoe denk je dat ik mn bier zo koel hield dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat we asbest bij ons hadden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:21 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Je bron: http://www.nieuwsbreak.nl/nieuws/989174
Oh ja daswaar ookquote:Op zondag 11 mei 2014 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet trouwens je bankrekeningnr nog even Dmen. je krijgt nog geld van me voor die taxi
Ik wou gister nog een discussie beginnen, echter werd mij snel de mond gesnoerd...quote:Op zondag 11 mei 2014 20:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Zit een patatje naar binnen te werken![]()
Ben volgens mij trouwens echt een van de weinigen die zowel patat als friet gebruikt en geen voorkeur voor een van beiden heeft
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij niemand in het broekje heb gekeken, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd gezien hebben maar volgens mij waren er meer piemels dan kutjes
Ik ga uiteraard uit van de uiterlijke kenmerken. Ik heb niet in broekjes gekeken. Denk je dat ik een pervert ben ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij niemand in het broekje heb gekeken, dus ik zou het niet weten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard uit van de uiterlijke kenmerken. Ik heb niet in broekjes gekeken. Denk je dat ik een pervert ben ofzo?
Ikmoet wel vaker aan Moira denken als ik de slangemans hanteerquote:Op zondag 11 mei 2014 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet trouwens ineens aan de opmerking van moira denken toen ik stond te pissen
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ikmoet wel vaker aan Moira denken als ik de slangemans hanteer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |