haha ja jij was op een gegeven moment ook echt in de warquote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Toen niemand hem kende zat ik ook echt ff van "fuck, zit ik nu gewoon functies te verzinnen met m'n stonede kop"
Bovenin die balk, tussen "zoeken" en dat envelopjequote:
Uiteraardquote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Dus, foto's gezien, zitten leuke bij! Ik met mijn plat ogende neuspunt bij de selfie van Moira. met Moira, Rocknijn en Gibson.. :p
trouwens, mijn HJ'tjes zijn gewoon op gekomen naar ik aanneem?
Kloptquote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij staat altijd op diezelfde pose op de foto
Top! Heb ik toch goed getrakteerd voor mijn verjaardag. Aanstaande vrijdag ben ik zoooo New Age!quote:
Was je jarig?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Top! Heb ik toch goed getrakteerd voor mijn verjaardag. Aanstaande vrijdag ben ik zoooo New Age!
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Dus, foto's gezien, zitten leuke bij! Ik met mijn plat ogende neuspunt bij de selfie van Moira. met Moira, Rocknijn en Gibson.. :p
volgens mij is alles op gekomenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Canei is hetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.
er waren:
24 halve liter blikken euroshopperbier
24 halve liter blikken pittbier
24 halve liter blikken bavaria
12 33cl blikken bavaria
24 30cl flessen Hertog-jan
24 30cl flessen Klokbier
1 fles wodka
1 fles 43
1 fles pina colada
1 fles passie
1 fles rode wijn (over)
1 fles canij
??
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Je bent sowieso altijd welkom om bij ons thuis te komen eten als je in Groningen woont
Fixed.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
het gaat nog steeds niet helemaal goed he
Met 25 man is dat niet veel ofzoquote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.
er waren:
24 halve liter blikken euroshopperbier
24 halve liter blikken pittbier
24 halve liter blikken bavaria
6 halve liter blikken Grolsch
12 33cl blikken bavaria
24 30cl flessen Hertog-jan
24 30cl flessen Klokbier
1 fles wodka
1 fles 43
1 fles pina colada
1 fles passie
1 fles rode wijn (over)
1 fles canei
??
Deze danquote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef bondage het volgende:
Leuke foto's. Vind het trouwens geen probleem als er foto's worden gepost waar ik ook op sta.
Moet je maar eens doen, jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
Bohh, er gaat niets boven Groningen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |