Fokkers zijn wel autistisch, dat was duidelijk bij de FOK FILM meet in Utrechtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Toch weer twee dingen geleerd deze meet trouwens:
1. kutweer =/= kutmeet
2. zo autistisch zijn FOK!ers niet
jaaaaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
Ok nu ff photobucket maken. Zet er zelf nog niks in want m'n dropbox staat vol dus kan niet zomaar alles op m'n computer zettenmoet ik ff mobiel doen denk ik. Maar ik zal 'm wel dan rond dm'en dat iedereen z'n foto's enzo erin kan zetten
Eens. Gelukkig klaarde het aan het eind van de middag op en hebben we redelijk goed kunnen barbecueënquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Amarantha het volgende:
Ondanks alle regen vond ik het best een geslaagde meet
die speklappen fikte lekkerquote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Gelukkig klaarde het aan het eind van de middag op en hebben we redelijk goed kunnen barbecueën
Dat ging goed hard inderdaad. Daarom altijd als eerste speklappen zodat de boel goed op gang komtquote:
Ja sommige mensen moeten nog veel lerenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat ging goed hard inderdaad. Daarom altijd als eerste speklappen zodat de boel goed op gang komt
Prima, ik wachtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
Ok nu ff photobucket maken. Zet er zelf nog niks in want m'n dropbox staat vol dus kan niet zomaar alles op m'n computer zettenmoet ik ff mobiel doen denk ik. Maar ik zal 'm wel dan rond dm'en dat iedereen z'n foto's enzo erin kan zetten
Serieus?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef OllieWilliams het volgende:
haha godver, zie nu pas voor het eerst de foto's van de stonermeetzitten ook pareltjes tussen
Jepquote:Op zondag 11 mei 2014 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus?Je had de inlog daarvan ook weer teruggevonden n.a.v. die handige dm dinges?
Nee ik ergerde me er altijd stuk aan dat ik pokkeneinden terug moest scrollen voor die kak dm'squote:
Toen niemand hem kende zat ik ook echt ff van "fuck, zit ik nu gewoon functies te verzinnen met m'n stonede kopquote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik ergerde me er altijd stuk aan dat ik pokkeneinden terug moest scrollen voor die kak dm's
Nu nog steeds het geval want er is nog steeds geen zoek-functie, maar dit scheelt al een hoop
Jij staat altijd op diezelfde pose op de fotoquote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef bondage het volgende:
Leuke foto's. Vind het trouwens geen probleem als er foto's worden gepost waar ik ook op sta.
haha ja jij was op een gegeven moment ook echt in de warquote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Toen niemand hem kende zat ik ook echt ff van "fuck, zit ik nu gewoon functies te verzinnen met m'n stonede kop"
Bovenin die balk, tussen "zoeken" en dat envelopjequote:
Uiteraardquote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Dus, foto's gezien, zitten leuke bij! Ik met mijn plat ogende neuspunt bij de selfie van Moira. met Moira, Rocknijn en Gibson.. :p
trouwens, mijn HJ'tjes zijn gewoon op gekomen naar ik aanneem?
Kloptquote:Op zondag 11 mei 2014 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij staat altijd op diezelfde pose op de foto
Top! Heb ik toch goed getrakteerd voor mijn verjaardag. Aanstaande vrijdag ben ik zoooo New Age!quote:
Was je jarig?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:36 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Top! Heb ik toch goed getrakteerd voor mijn verjaardag. Aanstaande vrijdag ben ik zoooo New Age!
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Dus, foto's gezien, zitten leuke bij! Ik met mijn plat ogende neuspunt bij de selfie van Moira. met Moira, Rocknijn en Gibson.. :p
volgens mij is alles op gekomenquote:Op zondag 11 mei 2014 17:32 schreef Dactylus het volgende:
Canei is hetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.
er waren:
24 halve liter blikken euroshopperbier
24 halve liter blikken pittbier
24 halve liter blikken bavaria
12 33cl blikken bavaria
24 30cl flessen Hertog-jan
24 30cl flessen Klokbier
1 fles wodka
1 fles 43
1 fles pina colada
1 fles passie
1 fles rode wijn (over)
1 fles canij
??
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:31 schreef Monopoly het volgende:
Je bent sowieso altijd welkom om bij ons thuis te komen eten als je in Groningen woont
Fixed.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
het gaat nog steeds niet helemaal goed he
Met 25 man is dat niet veel ofzoquote:Op zondag 11 mei 2014 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er waren enkel nog 5 blikken euroshopperbier over. toch goed gedaan dacht ik. niks te veel niks te weinig.
er waren:
24 halve liter blikken euroshopperbier
24 halve liter blikken pittbier
24 halve liter blikken bavaria
6 halve liter blikken Grolsch
12 33cl blikken bavaria
24 30cl flessen Hertog-jan
24 30cl flessen Klokbier
1 fles wodka
1 fles 43
1 fles pina colada
1 fles passie
1 fles rode wijn (over)
1 fles canei
??
Deze danquote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef bondage het volgende:
Leuke foto's. Vind het trouwens geen probleem als er foto's worden gepost waar ik ook op sta.
Moet je maar eens doen, jaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]![]()
Bohh, er gaat niets boven Groningen!
Haha inddquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef Moira. het volgende:
Op die foto's kom je er dan achter dat je gewoon de helft van de middag met zwarte stukjes tussen je tanden hebt gezeten, van de (verbrandde) spareribs
Mja, dat had bijna iedereen geloof ik
Haha, is goed, dan kom ik een keer! Ik vond het ook heel leuk om jou (en natuurlijk de andere FOK!ers te ontmoeten.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je maar eens doen, jaWas leuk je te ontmoeten
Succes met je examens
Hehe, rol vuilniszakken is ook op gekomen zeker?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
We leken wel een stel zwervers
Jezus, wat een kutzooi!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
goed bezig heurrquote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Haha, is goed, dan kom ik een keer! Ik vond het ook heel leuk om jou (en natuurlijk de andere FOK!ers te ontmoeten.
En thanks,Ben eigenlijk nog niet zenuwachtig gelukkig voor morgen. Maar gisteren kwam ik om half elf thuis ofzo, ik ging gelijk slapen, van leren kwam niks meer!
Neem nu even een pauze en dan zo weer aan de slag!
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Hehe, rol vuilniszakken is ook op gekomen zeker?
ook geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja waar is alle vuilnis gebleven eigenlijk? Ik heb geen container of zo gezien
Als het niet is opgeruimdquote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ook geen ideewas dit keer niet de laatste om te vertrekken
Goed heaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
*proest*
Zie nu dat Fles een foto van Spaghetti heeft gemaakt toen 'ie neerviel midden in de groep![]()
![]()
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"quote:
dit dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"Dus zou 't niet durven zeggen
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
*proest*
Zie nu dat Fles een foto van Spaghetti heeft gemaakt toen 'ie neerviel midden in de groep![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |