Haha inddquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef Moira. het volgende:
Op die foto's kom je er dan achter dat je gewoon de helft van de middag met zwarte stukjes tussen je tanden hebt gezeten, van de (verbrandde) spareribs
Mja, dat had bijna iedereen geloof ik
Haha, is goed, dan kom ik een keer! Ik vond het ook heel leuk om jou (en natuurlijk de andere FOK!ers te ontmoeten.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je maar eens doen, jaWas leuk je te ontmoeten
Succes met je examens
Hehe, rol vuilniszakken is ook op gekomen zeker?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
We leken wel een stel zwervers
Jezus, wat een kutzooi!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
goed bezig heurrquote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Haha, is goed, dan kom ik een keer! Ik vond het ook heel leuk om jou (en natuurlijk de andere FOK!ers te ontmoeten.
En thanks,Ben eigenlijk nog niet zenuwachtig gelukkig voor morgen. Maar gisteren kwam ik om half elf thuis ofzo, ik ging gelijk slapen, van leren kwam niks meer!
Neem nu even een pauze en dan zo weer aan de slag!
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Hehe, rol vuilniszakken is ook op gekomen zeker?
ook geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja waar is alle vuilnis gebleven eigenlijk? Ik heb geen container of zo gezien
Als het niet is opgeruimdquote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ook geen ideewas dit keer niet de laatste om te vertrekken
Goed heaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
*proest*
Zie nu dat Fles een foto van Spaghetti heeft gemaakt toen 'ie neerviel midden in de groep![]()
![]()
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"quote:
dit dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"Dus zou 't niet durven zeggen
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
*proest*
Zie nu dat Fles een foto van Spaghetti heeft gemaakt toen 'ie neerviel midden in de groep![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |