Haha inddquote:Op zondag 11 mei 2014 17:47 schreef Moira. het volgende:
Op die foto's kom je er dan achter dat je gewoon de helft van de middag met zwarte stukjes tussen je tanden hebt gezeten, van de (verbrandde) spareribs
Mja, dat had bijna iedereen geloof ik
Haha, is goed, dan kom ik een keer! Ik vond het ook heel leuk om jou (en natuurlijk de andere FOK!ers te ontmoeten.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je maar eens doen, jaWas leuk je te ontmoeten
Succes met je examens
Hehe, rol vuilniszakken is ook op gekomen zeker?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
We leken wel een stel zwervers
Jezus, wat een kutzooi!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
goed bezig heurrquote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Haha, is goed, dan kom ik een keer! Ik vond het ook heel leuk om jou (en natuurlijk de andere FOK!ers te ontmoeten.
En thanks,Ben eigenlijk nog niet zenuwachtig gelukkig voor morgen. Maar gisteren kwam ik om half elf thuis ofzo, ik ging gelijk slapen, van leren kwam niks meer!
Neem nu even een pauze en dan zo weer aan de slag!
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Hehe, rol vuilniszakken is ook op gekomen zeker?
ook geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
ja waar is alle vuilnis gebleven eigenlijk? Ik heb geen container of zo gezien
Als het niet is opgeruimdquote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ook geen ideewas dit keer niet de laatste om te vertrekken
Goed heaquote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
*proest*
Zie nu dat Fles een foto van Spaghetti heeft gemaakt toen 'ie neerviel midden in de groep![]()
![]()
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"quote:
dit dus.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"Dus zou 't niet durven zeggen
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:55 schreef Moira. het volgende:
*proest*
Zie nu dat Fles een foto van Spaghetti heeft gemaakt toen 'ie neerviel midden in de groep![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Niets bijzonders aan die behaarde werkschuwe nepzigeuner.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jij er niet was. wou je eens in het echt zien pop
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"Dus zou 't niet durven zeggen
owja dat was het excuus om te laten staanquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Casaa het volgende:
[..]
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.
8 euro is geen slechte beloning voor 5 min werk.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
owja dat was het excuus om te laten staan
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd neequote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Casaa het volgende:
[..]
8 euro is geen slechte beloning voor 5 min werk.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd nee
Prettig geregeldquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
owja dat was het excuus om te laten staan
Horkje is van suikerquote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jij er niet was. wou je eens in het echt zien pop
Dat zijn pittigmanse winsten zeg maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd nee
wedden dat dat dan mee wordt gepikt door iemand die z'n hond aan het uitlaten is ofzo, en die 't afval dan gewoon laat staanquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Casaa het volgende:
[..]
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.
Wij van de stonersmeet hebben ook geen problemen gehad in Utrecht Wilhelminaparkquote:Op zondag 11 mei 2014 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk eens een meetplek waar we NIET horen dat we niet meer terug mogen komen![]()
Thanks! Niet zo actief hé, dan heb je dat.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
Casaa!Had nog nooit van je gehoord maar je bent een toffe user
Volgende meet topic al gezien?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Casaa het volgende:
[..]
Thanks! Niet zo actief hé, dan heb je dat.Was een leuke dag.
Ja, zulk ral volk is het wel, die blauwvingersquote:Op zondag 11 mei 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
wedden dat dat dan mee wordt gepikt door iemand die z'n hond aan het uitlaten is ofzo, en die 't afval dan gewoon laat staan
Ja hoor, check dat was ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
Wie heeft mij gister trouwens naar station gebrachtnog bedankt
watquote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
Zo, nu eindelijk eens het hele Eurovisie Songfestival terug kijkenEens kijken hoe slecht Italië en Frankrijk 't nou écht deden
Haha, no problemo.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
toch wel dusnog bedankt voor het omrijden dan
de uitvoering was iets anders....quote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Casaa het volgende:
SV liet nog een trucje zien gisteren, het ging ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Ja, ongeveer. Bijna ongeveer jaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:38 schreef Casaa het volgende:
SV liet nog een trucje zien gisteren, het ging ongeveer zo:
[ afbeelding ]
quote:Veel afval gevonden in Overijsselse natuur
Gepubliceerd: 11 mei 2014 om 17:11 Update: 11 mei 2014 om 18:23
Zwolle: Na een melding van passanten, is zondagmiddag een grote hoeveelheid afval gevonden vlakbij de Wijthmenerplas. Het gaat om zakken vol lege blikken, Wietafval, en etensresten.
De provincie Overijssel en Staatsbosbeheer zijn geschrokken van de grote hoeveelheid, zo lieten ze na afloop van de opruimwerkzaamheden weten. Zij proberen de daders te achterhalen. Maar vaak lukt dat niet en moet Staatsbosbeheer de opruimkosten toch zelf betalen.
Afval dumpen in de natuur komt steeds vaker voor, constateert Staatsbosbeheer. Ze is jaarlijks een half miljoen euro kwijt om de rommel op te ruimen. De actie van zondag werd uitgevoerd door enkele tientallen medewerkers van Staatsbosbeheer, marechaussee, stichting Het Overijsselse Landschap en Waterleidingmaatschappij Overijssel.
hoe denk je dat ik mn bier zo koel hield dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 19:15 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat we asbest bij ons hadden.
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:21 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Je bron: http://www.nieuwsbreak.nl/nieuws/989174
Oh ja daswaar ookquote:Op zondag 11 mei 2014 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet trouwens je bankrekeningnr nog even Dmen. je krijgt nog geld van me voor die taxi
Ik wou gister nog een discussie beginnen, echter werd mij snel de mond gesnoerd...quote:Op zondag 11 mei 2014 20:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Zit een patatje naar binnen te werken![]()
Ben volgens mij trouwens echt een van de weinigen die zowel patat als friet gebruikt en geen voorkeur voor een van beiden heeft
Ik kan het verkeerd gezien hebben maar volgens mij waren er meer piemels dan kutjesquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij niemand in het broekje heb gekeken, dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd gezien hebben maar volgens mij waren er meer piemels dan kutjes
Ik ga uiteraard uit van de uiterlijke kenmerken. Ik heb niet in broekjes gekeken. Denk je dat ik een pervert ben ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij niemand in het broekje heb gekeken, dus ik zou het niet weten.
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard uit van de uiterlijke kenmerken. Ik heb niet in broekjes gekeken. Denk je dat ik een pervert ben ofzo?
Ikmoet wel vaker aan Moira denken als ik de slangemans hanteerquote:Op zondag 11 mei 2014 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet trouwens ineens aan de opmerking van moira denken toen ik stond te pissen
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ikmoet wel vaker aan Moira denken als ik de slangemans hanteer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |