Niets bijzonders aan die behaarde werkschuwe nepzigeuner.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jij er niet was. wou je eens in het echt zien pop
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen wij weg moesten (we werden opgehaald om naar het volgende feestje te vertrekken) hoorde ik men nog wel mompelen "juah we kunnen het ook wel laten staan want het zit netjes in vuilniszakken en dan komen ze het wel ophalen"Dus zou 't niet durven zeggen
owja dat was het excuus om te laten staanquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Casaa het volgende:
[..]
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.
8 euro is geen slechte beloning voor 5 min werk.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
owja dat was het excuus om te laten staan
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd neequote:Op zondag 11 mei 2014 18:22 schreef Casaa het volgende:
[..]
8 euro is geen slechte beloning voor 5 min werk.
quote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd nee
Prettig geregeldquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
owja dat was het excuus om te laten staan
Horkje is van suikerquote:Op zondag 11 mei 2014 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat jij er niet was. wou je eens in het echt zien pop
Dat zijn pittigmanse winsten zeg maar.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je dat op een 8 urige werkdag vol weet te houden heb je mooi ¤768,- Niet verkeerd nee
wedden dat dat dan mee wordt gepikt door iemand die z'n hond aan het uitlaten is ofzo, en die 't afval dan gewoon laat staanquote:Op zondag 11 mei 2014 18:21 schreef Casaa het volgende:
[..]
Liggen nog 2 kratten statiegeld als beloning voor de opruimers.
Wij van de stonersmeet hebben ook geen problemen gehad in Utrecht Wilhelminaparkquote:Op zondag 11 mei 2014 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk eens een meetplek waar we NIET horen dat we niet meer terug mogen komen![]()
Thanks! Niet zo actief hé, dan heb je dat.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:24 schreef Amarantha het volgende:
Casaa!Had nog nooit van je gehoord maar je bent een toffe user
Volgende meet topic al gezien?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Casaa het volgende:
[..]
Thanks! Niet zo actief hé, dan heb je dat.Was een leuke dag.
Ja, zulk ral volk is het wel, die blauwvingersquote:Op zondag 11 mei 2014 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
wedden dat dat dan mee wordt gepikt door iemand die z'n hond aan het uitlaten is ofzo, en die 't afval dan gewoon laat staan
Ja hoor, check dat was ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
Wie heeft mij gister trouwens naar station gebrachtnog bedankt
watquote:Op zondag 11 mei 2014 18:29 schreef Moira. het volgende:
Zo, nu eindelijk eens het hele Eurovisie Songfestival terug kijkenEens kijken hoe slecht Italië en Frankrijk 't nou écht deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |