quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
SPOILER: *ATTENTIE*ATTENTIE*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst van mensen die rijden, mensen meenemen en of een chauffeur zoeken:
- Dactylus komt vanuit Nijkerk, en haalt Trollscience in elk geval op vanaf het station in Zwolle. Kan indien nodig nog 2 mensen meenemen.
-Maringo komt vanuit Den haag en neemt OllieWilliams en Bluejeans mee. Misschien ook Murdera nog, zo niet dan heeft hij nog 1 plek over.
-Silk komt vanaf Arnhem en zoekt nog een chauffeur.
-Kakdieusernameisalbezet neemt Moira en Monopoly mee vanaf het station(of hadden jullie nou een andere chauffeur?).
Belangrijk: Deze meet word georganiseerd door Moira en Monopoly. Fokker89 heeft alleen een vervolg op de topicreeks gemaakt, en houdt deze OP bij. Voor vragen/opmerkingen mbt de organisatie(natuurlijk alleen eer en lof!) wijst Fokker89 je door naar hen.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
http://buienradar.nl/weer/zwolle/nl/2743477quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef siddha het volgende:
[..]
ik weet niet welke buien radar jullie zien maar de hoogte punt van de buien is dacht ik toch tussen 14-00 en 18-00 uur
ah, dus dik voor mekaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef Moira. het volgende:
Ze hebben een tent voor ons neergezet
Nja eigenlijk voor een hardcore evenement volgende week
Maar wij zitten te schuilen onder de oranje (circustent) verderop in het park/veld/langs de plas.
En rond 15:00 ook maar 0,2 mm zei buienradar vanochtend. Da's een half uurtje miezer en dat was het.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb maar even een nieuwe aangemaakt.
[..]
http://buienradar.nl/weer/zwolle/nl/2743477
vanaf 1600 uur droog
succes en veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
En rond 15:00 ook maar 0,2 mm zei buienradar vanochtend. Da's een half uurtje miezer en dat was het.
Maar we zitten hier droog, dus
Omg jij bent zo slim, echt goed dat je dat zegt!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dus dik voor mekaar
die wc's daar, is daar ook toiletpapier? of moet dat nog meegenomen worden?
zomaar even een rare kronkel van mij
ok, zal een paar rollen meenemenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg jij bent zo slim, echt goed dat je dat zegt!
Neem maar mee ja! Want ik denk het niet
Voordeel is wel dat we compleet de enigen zijn hier
Ik ben zo jaloers dat ik echt voor paar pics ga smeken maar volgende keer kom ik ook langs en zonder die fucking hoestquote:
KOmje uit rijssen ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga nu weg. in Nijverdal ga ik nog langs de Lidl. en dan doorkarren naar Zwolle
nee haaksbergenquote:
Hihi je bent natquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Die neemt Ama mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee haaksbergen
Zijn er trouwens ook bordjes en bestek?
neem beide krukken maar mee. Circustent staat bij de linkerplas vanaf entree. Wel stukje door naar de achterste plas.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waar staan jullie precies, op de bult links? Is het heel erg zompig? In dat geval moet ik alletwee mijn krukken meeslepen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi je bent natIs mijn schoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Natte Moiraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
tussen 3 en half 4quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die neemt Ama mee.
Denk dat ze wel genoeg heeft.
Hoe laat denkt iedereen bij de plas te zijn?
Primaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tussen 3 en half 4
Ik ben rond half 7 ook weer vertrokken bij
Waarom liep je trouwens langs zonder iets zeggen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Zit nu met Chai en Snowbells in de trein.
Reis zwart dus trek liever niet de aandacht van condoekoe'squote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom liep je trouwens langs zonder iets zeggen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ok, dan zie ik je wel op het station.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Reis zwart dus trek liever niet de aandacht van condoekoe's
Er zijn 2 tenten volgens mij. We zijn de 1e voorbij gereden en bij de 2e geparkeerd. Maar hier passen met gemak 2000 mensen onder dus zal wel opvallenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie in de buurt van die tent dan? Dat moet vast wel opvallen
Ik dacht dat jij ging cutten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:59 schreef anti-loper het volgende:
Heb de trein van 13:30 gehaald! Over een kwartier kom ik aan in zwolle
Was 't maar zo'n feestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik drink geen bier dus ja en gewoon weinig vlees eten.quote:
Waarom ga je dan aankomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik drink geen bier dus ja en gewoon weinig vlees eten.
Genoeg gras daar
Serieus?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:59 schreef anti-loper het volgende:
Heb de trein van 13:30 gehaald! Over een kwartier kom ik aan in zwolle
quote:
Ok ^^quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn 2 tenten volgens mij. We zijn de 1e voorbij gereden en bij de 2e geparkeerd. Maar hier passen met gemak 2000 mensen onder dus zal wel opvallen
Grond is wel drassig maar we zitten opvuilniszakken en een waterdicht matje
Verder zitten we gewoon droog
Nee sorry was een grap. Het spijt me echtquote:
Klawie is fake-beveiligingquote:
ik kom daar net weg. Ben ober 5, minuten op stationquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Wij gaan nu naar de shop en dan zijn we er
Tweewoordennegenletters!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Wij gaan nu naar de shop en dan zijn we er
Daar zitten we alquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Als het regent kunnen we dan niet in zo'n tent zitten?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Als het regent kunnen we dan niet in zo'n tent zitten?
Inclusief de posts waar ik zei dat we droog onder zo'n tent zatenquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Inclusief de posts waar ik zei dat we droog onder zo'n tent zaten
Die is er nog niet...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:24 schreef Ro-ald het volgende:
Graag een Live verslag hier. Is Spaghettievreter al dronken?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Doe Yvonne de groetjes van mij als ze er is
Het regent, dan smelt ze.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Doe Yvonne de groetjes van mij als ze er is
Welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:43 schreef siddha het volgende:
Dus er is ook geen één 40 plusser bij aanwezig, ik zou me dus als ouwe opa hebben gevoeld
We zijn verkast naar de skeelerbaan, ovaal grasveldje met asfalt baan eromheen. Lekker in de regen met 3 paraplu's zeiknat worden met z'n allequote:
Zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:29 schreef Casaa het volgende:
Gastee,
Ik moet nog 1,5 uur rijden om er te komen, is het nog de moeite waard??
We zijn al lang het terrein op johquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:48 schreef anti-loper het volgende:
Balen dat jullie het terrein niet opkomen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja? Dan blijf ik mooi thuis
Hopelijk geen voedselvergiftiging owv niet gaar vlees.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef Moira. het volgende:
Oh en Klawie, bedankt voor de spareribsze zijn heerlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan valt er in ieder geval wat te neukenquote:
Zon is al paar keer doorgebrokenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:04 schreef LompeHork het volgende:
spareribs, bazen. Ik wens jullie nog veel zon toe vandaag.
Oh jij bent die ene die vanaf een afstandje in de bosjes verstopt in z'n onderbroek foto's zit te maken?quote:
Lege batterijen hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zon is al paar keer doorgebrokenverder gewoon droog
Nog steeds gezellig hier
Spaghettivreter naar de klote
Anderen ook
Batterij leeg
Moira. out
dat ben ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jij bent die ene die vanaf een afstandje in de bosjes verstopt in z'n onderbroek foto's zit te maken?
Je kan wel even hoi komen zeggen, hoor
hihihihuhhihiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jij bent die ene die vanaf een afstandje in de bosjes verstopt in z'n onderbroek foto's zit te maken?
Je kan wel even hoi komen zeggen, hoor
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel veel respect voor het doorzetten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zon is al paar keer doorgebrokenverder gewoon droog
Nog steeds gezellig hier
Spaghettivreter naar de klote
Anderen ook
Batterij leeg
Moira. out
Ditquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:50 schreef d4v1d het volgende:
Kijk ze dan allemaal op hun mobiel bezig zijn tijdens een meet
Wel eckte autisten hoor
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:02 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn eerste meet, is meteen de grootste kutmeet ooit
Jouw aanwezigheid maakte de meet mede mogelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Grootste kutmeet ooit was dondersgezellig![]()
Bedankt voor jullie tofheid, mensen! Ik hoop dat SV nog leeft
Hebben jullie 'm niet achtergelaten in de park?
Wij zitten nu (ietwat waus) bij vrienden in de auto op weg naar het volgende feestje
Hele avond nog doortankrn, blij dat ik 't nog vrij rustig aan heb gedaanhoop dat Mono het ook nog volhoudt
Gr gr Moira
Beste referentie in tijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Meer een serieuze mogelijkheid...quote:
Niets mis met SV, SV is een heldquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:23 schreef WebHawk het volgende:
Het was de kutste meet ooit. En wij waren erbij.
SV is wel een held, maar zolang niemand hem meeeneemt naar CS blijft hij lekker in het park!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets mis met SV, SV is een heldSV is niet te droppen in die park, die redt zich altijd uit de vreemdste situaties
Rot op jij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:38 schreef anti-loper het volgende:
Hey breng die gozer naar t station dan
Kom jij 'm halen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:38 schreef anti-loper het volgende:
Hey breng die gozer naar t station dan
ej bbyquote:
Als ik daar was had ik hem wel gebracht .quote:
De meisjes dan vooralquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef Fopje het volgende:
Zonde van de regen, maar gelukkig hebben jullie ook droge momenten gehad
Helaas wel ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja je hebt een toffe kut meet gemist.
We zijn met 427568 users. Kunnen er best eentje missen...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als ik daar was had ik hem wel gebracht .
Maar ja straks gebeurt er wat...
In juli mogelijk weer een mogelijkheid maar ik maak nog wel een keertje een topic.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
Ik zal ooit eens deelnemen aan een meet.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:46 schreef WebHawk het volgende:
[..]
We zijn met 427568 users. Kunnen er best eentje missen...
Het is leuk dat je in een topic komt zuigen, maar blijf dan maar gewoon helemaal wegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
Ik zal ooit eens deelnemen aan een meet.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En wat wel heel cool was dat ik Monopoly dus al jaren bleek te kennen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
RTquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
SV leeft nogzit nu in de trein naar Utrecht. Was kanjer gezellig
Bedankt ook voor jullie gezelligheid was awesomequote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Grootste kutmeet ooit was dondersgezellig![]()
Bedankt voor jullie tofheid, mensen! Ik hoop dat SV nog leeft
Wij zitten nu (ietwat waus) bij vrienden in de auto op weg naar het volgende feestje
Hele avond nog doortanken, blij dat ik 't nog vrij rustig aan heb gedaanhoop dat Mono het ook nog volhoudt
Gr gr Moira
Wat hebben ze met je gedaan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe heb je het gepresteerd om dit zo foutloos te schrijvenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
doe dan gorinchemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In juli mogelijk weer een mogelijkheid maar ik maak nog wel een keertje een topic.
De neuk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kwam aan en ik zeg tegen Fles en Moira over een gast die naast Mono stond (weet zijn nick hier niet en hij had ook geen sticker op); ik ken hem ergens van maar ik ben nog nooit eerder naar een Fok! meeting geweest. Misschien van de Dutch Power Cows ofzo dan. En op dat moment realiseer ik me dat ik hem van quizzen ken in een obscuur café in Zwolle op dinsdagavond. Mono en hij hoorden bij de Blauwe Rattenbrigade en werden bijna nooit laatste en wij van de Swaffelbrigade werden vrij vaak eerste. Herinneringen en melancholie alomquote:
Wacht, jij kent mensen van de DPC? Dikke kans dat wij elkaar stiekem ook kennenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik kwam aan en ik zeg tegen Fles en Moira over een gast die naast Mono stond (weet zijn nick hier niet en hij had ook geen sticker op); ik ken hem ergens van maar ik ben nog nooit eerder naar een Fok! meeting geweest. Misschien van de Dutch Power Cows ofzo dan. En op dat moment realiseer ik me dat ik hem van quizzen ken in een obscuur café in Zwolle op dinsdagavond. Mono en hij hoorden bij de Blauwe Rattenbrigade en werden bijna nooit laatste en wij van de Swaffelbrigade werden vrij vaak eerste. Herinneringen en melancholie alom
Was jij bij die BBQ in Emst enkele jaren geleden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wacht, jij kent mensen van de DPC? Dikke kans dat wij elkaar stiekem ook kennen
Hahahaquote:Wel awesome trouwens, zo kom je nog eens mensen uit je verleden tegenVerbaast me ook niets dat Mono bij een club met de naam "Blauwe Rattenbrigade" zat.
Wel in Emst, maar nooit met een BBQ helaasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Was jij bij die BBQ in Emst enkele jaren geleden?
Dat is gewoon Mono bij uitstek wel, ergensquote:[..]
Hahaha
Ik vond dat ook wel weer een openbaring omdat daar opeens voormalig klasgenoten van de middelbare school aanwezig bleken te zijn. Wat opzich niet gigantisch raar is als je in Epe op school hebt gezeten natuurlijk maar je verwacht het niet als je die mensen al tien jaar niet hebt gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel in Emst, maar nooit met een BBQ helaas
In hoeverre ik hem ken kan ik dat niet ontkennenquote:Dat is gewoon Mono bij uitstek wel, ergens
Niemand die ik ooit kende heeft überhaupt mensen van DPC gemeet, apart slag ook, zoals het hoortquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vond dat ook wel weer een openbaring omdat daar opeens voormalig klasgenoten van de middelbare school aanwezig bleken te zijn. Wat opzich niet gigantisch raar is als je in Epe op school hebt gezeten natuurlijk maar je verwacht het niet als je die mensen al tien jaar niet hebt gezien.
Mono's broer is een epische vent en een heldquote:[..]
In hoeverre ik hem ken kan ik dat niet ontkennenHij heeft zelfs zijn broer nog gebeld "HEY KAAS LUISTER EENS WIE IK HIER TEGENKOM"
Fucking mooi.
Ik hou het bij hehehehehehequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand die ik ooit kende heeft überhaupt mensen van DPC gemeet, apart slag ook, zoals het hoort
Ik ben al even door mijn fotoarchief aan het bladeren om te kijken of ik ze er ergens tussen zie hangenquote:Mono's broer is een epische vent en een held
Naww thanksquote:
-weg-quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mo'tje hahahahahahahaahahhahahhahahahahahhaahahhaahahahaha
Vooruit.;)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hou dan ook eens een keer op met je oneindige azijnpisserij.
Niks maar ik heb veel bier gedronkenquote:
Zo rol ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hoe heb je het gepresteerd om dit zo foutloos te schrijven
No problem.quote:Op zondag 11 mei 2014 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor het brengen naar station.
Terecht wel, ik hoop dat je de schaamte voelt.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik moest er ook een beetje om janken nadat ik het zelf had gepost.
Idd.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon weggekankerd, kan gebeuren, niet zo huilen.
quote:Op zondag 11 mei 2014 04:06 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar huis. Begint toch een beetje koud te worden hier op de skeelerbaan
Top ze zijn dus goed gebruikt hahaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees blij dat Groningen het eindpunt was.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Werd gisteren nog wakker gemaakt door de conducteur in Groningen
Ja klopt, maar de trein moest gerangeerd wordenquote:
Ja inderdaad, dat dan weer wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 09:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wees blij dat Groningen het eindpunt was.
Hihi, jij bent stuk!quote:
Zo leuk ben ik nou ook weer nietquote:
het koude meisjequote:Op zondag 11 mei 2014 12:47 schreef BlueJeans het volgende:
Zo lekker uitgeslapen van het avontuur van gisteren.
Heb jij je een beetje gedragen?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:47 schreef BlueJeans het volgende:
Ik altijd.quote:
Ja hehe, als mensen die BBQ gaan blussen met bier dan gaat het hard hequote:Op zondag 11 mei 2014 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
wel grappig dat van al het bier wat er was, er maar 5 blikken zijn overgebleven
Ja, had ook een dunne jas aan. Niet dat ik het altijd koud heb ofzo.quote:
Ow dan hb ik dat gemist, ben wel benieuwd hoe het met spaghettivreter isquote:Op zondag 11 mei 2014 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hehe, als mensen die BBQ gaan blussen met bier dan gaat het hard he
Goedemorgen mooie mevrouwquote:Op zondag 11 mei 2014 12:47 schreef BlueJeans het volgende:
Dat waren allemaal leftovers van blikjes en flesjes die iedereen her en der had laten staan.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hehe, als mensen die BBQ gaan blussen met bier dan gaat het hard he
Oh ja, mocht je nog vragen hebben over de inns en outs hier in Groningenquote:Op zondag 11 mei 2014 12:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, had ook een dunne jas aan. Niet dat ik het altijd koud heb ofzo.
Lekker lekkerquote:Op zondag 11 mei 2014 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
Mogen we dat van haar niet zeggen?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dat we bepaalde dingen niet mogen bespreken van de meet...
Ja! Vertel eens, welke studentenvereningen zijn wel chill?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, mocht je nog vragen hebben over de inns en outs hier in Groningen
Vereniging e.d. DM gerust
Inderdaad, ik zal BT niet vertellen over die gangbang van gister.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dat we bepaalde dingen niet mogen bespreken van de meet...
quote:
quote voor de kids van blauwbroekquote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal BT niet vertellen over die gangbang van gister.
He, toch te vroeg naar huis gegaanquote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Enigszins ook wel afhankelijk van de studierichting die je gaat doen, in jouw geval Biologie. ( toch ? )quote:Op zondag 11 mei 2014 12:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja! Vertel eens, welke studentenvereningen zijn wel chill?
Nouja, er zijn natuurlijk users die beschamende dingen hebben gedaan, en we hebben nou eenmaal afgesproken de naaktfoto's niet online te zetten.quote:
Ja wel biologie inderdaad. Nou ik ben niet zo van de kakkers, maar hou wel van gezelligheid en kekke mensen die wel van een borreltje houden. Alleen ben niet zo van de verplichtingen denk ik, al weet ik dat niet zeker.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Enigszins ook wel afhankelijk van de studierichting die je gaat doen, in jouw geval Biologie. ( toch ? )
Dan zou je 's kunnen gaan kijken bij S.V. Equilibrium. Maar ik moet t effe voor je uitzoeken.
Houd je van decadent geneuzel en corpsballen ? Of wil je gewoon een chille vereniging zonder al te veel verplichtingen ?
http://www.feuten.com/ Dat zijn corpsballen (ietwat overdreven), van die deftige studenten die zichzelf heel wat vinden.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja wel biologie inderdaad. Nou ik ben niet zo van de kakkers, maar hou wel van gezelligheid en kekke mensen die wel van een borreltje houden. Alleen ben niet zo van de verplichtingen denk ik, al weet ik dat niet zeker.(wat is decadent geneuzel en corpsballen precies?)
Bluejeansquote:Op zondag 11 mei 2014 12:47 schreef BlueJeans het volgende:
De Rollende R. Urrrrrrr Rrrrrrr Errrrrrrr.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja wel biologie inderdaad. Nou ik ben niet zo van de kakkers, maar hou wel van gezelligheid en kekke mensen die wel van een borreltje houden. Alleen ben niet zo van de verplichtingen denk ik, al weet ik dat niet zeker.![]()
(Wat betekent decadent geneuzel en corpsballen precies?)
AEGEE it is dan, overigens! Ik ben daar lid van in Eindhoven (Maar zitten ook in zowel Utrecht als Groningen) en da's altijd een gezellige boel. En ze houden van reizen!quote:Op zondag 11 mei 2014 13:08 schreef BlueJeans het volgende:
Ik wil niet bij een vereniging komen waardoor ik een Fleur&Madelon word...denk ik
Jouw keuze.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, die verplichtingen kan ik misschien nog wel tegenop. Bij welke studentenvereningen zit jij dan? Of ben je niet lid?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Rollende R. Urrrrrrr Rrrrrrr Errrrrrrr.
De verplichtingen houden in dat je je verplicht bent deel te nemen aan activiteiten, of Ledenvergaderingen etc. of bij toetreden van, een verplichte ontgroening, onder groepsdruk allerlei
gore karweitjes moeten doen.
Goed gedaan toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik was fractielid bij een studentenraad die belangen behartigt van studenten aan de Hogeschool.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, die verplichtingen kan ik misschien nog wel tegenop. Bij welke studentenvereningen zit jij dan? Of ben je niet lid?
denk dattie nog in coma ligtquote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ow dan hb ik dat gemist, ben wel benieuwd hoe het met spaghettivreter is
Ja ik weet niet eens of ik wel lid ga worden. Want je ontmoet tijdens je studie vanzelf wel mensen. Maar ik kijk tegen die tijd wel. Ze hebben toch ook van die dagen dat je gewoon kunt kijken of er een vereniging bij je past?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik was fractielid bij een studentenraad die belangen behartigt van studenten aan de Hogeschool.
Ik ga me niet aanmelden of aansluiten bij een vereniging. Heb er nog zat in mijn sociale netwerk staan.Als er borrels of feestjes zijn krijg automatisch een uitnodiging. Heb in principe niks nodig. Nou ja een lege maag en trek in zuipen
Hahaha sowieso. Hoe hij over die flessen heen flikkerde door alleen op zijn hurken te zittenquote:
Jij had anders ook aardig wat op, niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha sowieso. Hoe hij over die flessen heen flikkerde door alleen op zijn hurken te zitten![]()
Whuahahaaha die had echt meer dan zat op xd
Ja dat is de KEI-week. Daar presenteren volgens mij alle verenigingen zich. Maar je maakt dan ook kennis met medestudenten. Krijg inzicht wat voor soort verenigingen er zijn. Van Sport tot weet ik veel wat.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens of ik wel lid ga worden. Want je ontmoet tijdens je studie vanzelf wel mensen. Maar ik kijk tegen die tijd wel. Ze hebben toch ook van die dagen dat je gewoon kunt kijken of er een vereniging bij je past?
Volgens mij had jij moeite met het hekje toen je weg ging.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha sowieso. Hoe hij over die flessen heen flikkerde door alleen op zijn hurken te zitten![]()
Whuahahaaha die had echt meer dan zat op xd
Denk dat je me verwart met iemand anders.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij had jij moeite met het hekje toen je weg ging.
Nee ik heb hem gisteravond al zien posten dat ie weer thuis was. Klamme duif dat het is.quote:
Studentenverenigingen zijn overrated. Je kunt prima studeren met gezellige mensen zonder dat je bij een vereniging zitquote:Op zondag 11 mei 2014 13:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens of ik wel lid ga worden. Want je ontmoet tijdens je studie vanzelf wel mensen. Maar ik kijk tegen die tijd wel. Ze hebben toch ook van die dagen dat je gewoon kunt kijken of er een vereniging bij je past?
Ja, dattie thuis was ja. Daarna issie natuurlijk in een diepe coma gevallen waar hij nu waarschijnlijk nog in ligtquote:Op zondag 11 mei 2014 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb hem gisteravond al zien posten dat ie weer thuis was. Klamme duif dat het is.
Oh leuk programma, ik ga volgen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:07 schreef WebHawk het volgende:
[..]
http://www.feuten.com/ Dat zijn corpsballen (ietwat overdreven), van die deftige studenten die zichzelf heel wat vinden.
Er zijn ook studentenverenigingen waar mensen wel normaal kunnen doen
en hij zal wel hoofdpijn hebben. Ik vond jou wel lief en zorgzaamquote:Op zondag 11 mei 2014 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dattie thuis was ja. Daarna issie natuurlijk in een diepe coma gevallen waar hij nu waarschijnlijk nog in ligt
oh dat kan bestquote:Op zondag 11 mei 2014 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dattie thuis was ja. Daarna issie natuurlijk in een diepe coma gevallen waar hij nu waarschijnlijk nog in ligt
Haha ja en anderen verdorven dat ze een enorm lamme kerel die al opgeveegd kom worden telkens maar weer bier en wiet voerenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en hij zal wel hoofdpijn hebben. Ik vond jou wel lief en zorgzaam
Feutenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:07 schreef WebHawk het volgende:
[..]
http://www.feuten.com/ Dat zijn corpsballen (ietwat overdreven), van die deftige studenten die zichzelf heel wat vinden.
Er zijn ook studentenverenigingen waar mensen wel normaal kunnen doen
Over dat socializen maak ik me geen zorgen. Vind het wel leuk als in naar een nieuwe stad ga en weer nieuwe mensen ontmoet etc. Maar misschien dat een studentenvereninging 'extra dementie' geeft aan mijn studentenvereniging.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Feuten
Maar verder inderdaad. Je hoeft niet bij het corps om een leuke studievereniging of studentenvereniging te vinden waar je gezellig kan socializen.
Deze moet ik even quotenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:35 schreef BlueJeans het volgende:
Maar misschien dat een studentenvereninging 'extra dementie' geeft aan mijn studentenvereniging.
zoveel GHB zat er nou ook niet in je drankquote:Op zondag 11 mei 2014 13:39 schreef BlueJeans het volgende:
Oh dat ja, ah man kan echt niet spellen vandaag. Faal.Ben net wakker ja!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |