neem beide krukken maar mee. Circustent staat bij de linkerplas vanaf entree. Wel stukje door naar de achterste plas.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waar staan jullie precies, op de bult links? Is het heel erg zompig? In dat geval moet ik alletwee mijn krukken meeslepen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi je bent natIs mijn schoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Natte Moiraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
tussen 3 en half 4quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die neemt Ama mee.
Denk dat ze wel genoeg heeft.
Hoe laat denkt iedereen bij de plas te zijn?
Primaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tussen 3 en half 4
Ik ben rond half 7 ook weer vertrokken bij
Waarom liep je trouwens langs zonder iets zeggen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Zit nu met Chai en Snowbells in de trein.
Reis zwart dus trek liever niet de aandacht van condoekoe'squote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom liep je trouwens langs zonder iets zeggen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ok, dan zie ik je wel op het station.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Reis zwart dus trek liever niet de aandacht van condoekoe's
Er zijn 2 tenten volgens mij. We zijn de 1e voorbij gereden en bij de 2e geparkeerd. Maar hier passen met gemak 2000 mensen onder dus zal wel opvallenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie in de buurt van die tent dan? Dat moet vast wel opvallen
Ik dacht dat jij ging cutten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:59 schreef anti-loper het volgende:
Heb de trein van 13:30 gehaald! Over een kwartier kom ik aan in zwolle
Was 't maar zo'n feestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik drink geen bier dus ja en gewoon weinig vlees eten.quote:
Waarom ga je dan aankomen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik drink geen bier dus ja en gewoon weinig vlees eten.
Genoeg gras daar
Serieus?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:59 schreef anti-loper het volgende:
Heb de trein van 13:30 gehaald! Over een kwartier kom ik aan in zwolle
quote:
Ok ^^quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zijn 2 tenten volgens mij. We zijn de 1e voorbij gereden en bij de 2e geparkeerd. Maar hier passen met gemak 2000 mensen onder dus zal wel opvallen
Grond is wel drassig maar we zitten opvuilniszakken en een waterdicht matje
Verder zitten we gewoon droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |