quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En wat wel heel cool was dat ik Monopoly dus al jaren bleek te kennen
RTquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
SV leeft nogzit nu in de trein naar Utrecht. Was kanjer gezellig
Bedankt ook voor jullie gezelligheid was awesomequote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Grootste kutmeet ooit was dondersgezellig![]()
Bedankt voor jullie tofheid, mensen! Ik hoop dat SV nog leeft
Hebben jullie 'm niet achtergelaten in de park?
Wij zitten nu (ietwat waus) bij vrienden in de auto op weg naar het volgende feestje
Hele avond nog doortanken, blij dat ik 't nog vrij rustig aan heb gedaanhoop dat Mono het ook nog volhoudt
Gr gr Moira
Wat hebben ze met je gedaan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoe heb je het gepresteerd om dit zo foutloos te schrijvenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
doe dan gorinchemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In juli mogelijk weer een mogelijkheid maar ik maak nog wel een keertje een topic.
De neuk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En wat wel heel cool was dat ik Monopoly dus al jaren bleek te kennen
Ik kwam aan en ik zeg tegen Fles en Moira over een gast die naast Mono stond (weet zijn nick hier niet en hij had ook geen sticker op); ik ken hem ergens van maar ik ben nog nooit eerder naar een Fok! meeting geweest. Misschien van de Dutch Power Cows ofzo dan. En op dat moment realiseer ik me dat ik hem van quizzen ken in een obscuur café in Zwolle op dinsdagavond. Mono en hij hoorden bij de Blauwe Rattenbrigade en werden bijna nooit laatste en wij van de Swaffelbrigade werden vrij vaak eerste. Herinneringen en melancholie alomquote:
Wacht, jij kent mensen van de DPC? Dikke kans dat wij elkaar stiekem ook kennenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik kwam aan en ik zeg tegen Fles en Moira over een gast die naast Mono stond (weet zijn nick hier niet en hij had ook geen sticker op); ik ken hem ergens van maar ik ben nog nooit eerder naar een Fok! meeting geweest. Misschien van de Dutch Power Cows ofzo dan. En op dat moment realiseer ik me dat ik hem van quizzen ken in een obscuur café in Zwolle op dinsdagavond. Mono en hij hoorden bij de Blauwe Rattenbrigade en werden bijna nooit laatste en wij van de Swaffelbrigade werden vrij vaak eerste. Herinneringen en melancholie alom
Was jij bij die BBQ in Emst enkele jaren geleden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wacht, jij kent mensen van de DPC? Dikke kans dat wij elkaar stiekem ook kennen
Hahahaquote:Wel awesome trouwens, zo kom je nog eens mensen uit je verleden tegenVerbaast me ook niets dat Mono bij een club met de naam "Blauwe Rattenbrigade" zat.
Wel in Emst, maar nooit met een BBQ helaasquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Was jij bij die BBQ in Emst enkele jaren geleden?
Dat is gewoon Mono bij uitstek wel, ergensquote:[..]
Hahaha
Ik vond dat ook wel weer een openbaring omdat daar opeens voormalig klasgenoten van de middelbare school aanwezig bleken te zijn. Wat opzich niet gigantisch raar is als je in Epe op school hebt gezeten natuurlijk maar je verwacht het niet als je die mensen al tien jaar niet hebt gezien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel in Emst, maar nooit met een BBQ helaas
In hoeverre ik hem ken kan ik dat niet ontkennenquote:Dat is gewoon Mono bij uitstek wel, ergens
Niemand die ik ooit kende heeft überhaupt mensen van DPC gemeet, apart slag ook, zoals het hoortquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vond dat ook wel weer een openbaring omdat daar opeens voormalig klasgenoten van de middelbare school aanwezig bleken te zijn. Wat opzich niet gigantisch raar is als je in Epe op school hebt gezeten natuurlijk maar je verwacht het niet als je die mensen al tien jaar niet hebt gezien.
Mono's broer is een epische vent en een heldquote:[..]
In hoeverre ik hem ken kan ik dat niet ontkennenHij heeft zelfs zijn broer nog gebeld "HEY KAAS LUISTER EENS WIE IK HIER TEGENKOM"
Fucking mooi.
Ik hou het bij hehehehehehequote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niemand die ik ooit kende heeft überhaupt mensen van DPC gemeet, apart slag ook, zoals het hoort
Ik ben al even door mijn fotoarchief aan het bladeren om te kijken of ik ze er ergens tussen zie hangenquote:Mono's broer is een epische vent en een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |