Oh ja, mocht je nog vragen hebben over de inns en outs hier in Groningenquote:Op zondag 11 mei 2014 12:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja, had ook een dunne jas aan. Niet dat ik het altijd koud heb ofzo.
Lekker lekkerquote:Op zondag 11 mei 2014 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
wel grappig dat van al het bier wat er was, er maar 5 blikken zijn overgebleven
Mogen we dat van haar niet zeggen?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dat we bepaalde dingen niet mogen bespreken van de meet...
Ja! Vertel eens, welke studentenvereningen zijn wel chill?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, mocht je nog vragen hebben over de inns en outs hier in Groningen
Vereniging e.d. DM gerust
Inderdaad, ik zal BT niet vertellen over die gangbang van gister.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dat we bepaalde dingen niet mogen bespreken van de meet...
quote:
quote voor de kids van blauwbroekquote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal BT niet vertellen over die gangbang van gister.
He, toch te vroeg naar huis gegaanquote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Enigszins ook wel afhankelijk van de studierichting die je gaat doen, in jouw geval Biologie. ( toch ? )quote:Op zondag 11 mei 2014 12:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja! Vertel eens, welke studentenvereningen zijn wel chill?
Nouja, er zijn natuurlijk users die beschamende dingen hebben gedaan, en we hebben nou eenmaal afgesproken de naaktfoto's niet online te zetten.quote:
Ja wel biologie inderdaad. Nou ik ben niet zo van de kakkers, maar hou wel van gezelligheid en kekke mensen die wel van een borreltje houden. Alleen ben niet zo van de verplichtingen denk ik, al weet ik dat niet zeker.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Enigszins ook wel afhankelijk van de studierichting die je gaat doen, in jouw geval Biologie. ( toch ? )
Dan zou je 's kunnen gaan kijken bij S.V. Equilibrium. Maar ik moet t effe voor je uitzoeken.
Houd je van decadent geneuzel en corpsballen ? Of wil je gewoon een chille vereniging zonder al te veel verplichtingen ?
http://www.feuten.com/ Dat zijn corpsballen (ietwat overdreven), van die deftige studenten die zichzelf heel wat vinden.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja wel biologie inderdaad. Nou ik ben niet zo van de kakkers, maar hou wel van gezelligheid en kekke mensen die wel van een borreltje houden. Alleen ben niet zo van de verplichtingen denk ik, al weet ik dat niet zeker.(wat is decadent geneuzel en corpsballen precies?)
Bluejeansquote:Op zondag 11 mei 2014 12:47 schreef BlueJeans het volgende:
Zo lekker uitgeslapen van het avontuur van gisteren.
De Rollende R. Urrrrrrr Rrrrrrr Errrrrrrr.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja wel biologie inderdaad. Nou ik ben niet zo van de kakkers, maar hou wel van gezelligheid en kekke mensen die wel van een borreltje houden. Alleen ben niet zo van de verplichtingen denk ik, al weet ik dat niet zeker.![]()
(Wat betekent decadent geneuzel en corpsballen precies?)
AEGEE it is dan, overigens! Ik ben daar lid van in Eindhoven (Maar zitten ook in zowel Utrecht als Groningen) en da's altijd een gezellige boel. En ze houden van reizen!quote:Op zondag 11 mei 2014 13:08 schreef BlueJeans het volgende:
Ik wil niet bij een vereniging komen waardoor ik een Fleur&Madelon word...denk ik
Jouw keuze.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:58 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, die verplichtingen kan ik misschien nog wel tegenop. Bij welke studentenvereningen zit jij dan? Of ben je niet lid?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De Rollende R. Urrrrrrr Rrrrrrr Errrrrrrr.
De verplichtingen houden in dat je je verplicht bent deel te nemen aan activiteiten, of Ledenvergaderingen etc. of bij toetreden van, een verplichte ontgroening, onder groepsdruk allerlei
gore karweitjes moeten doen.
Goed gedaan toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
wel grappig dat van al het bier wat er was, er maar 5 blikken zijn overgebleven
Ik was fractielid bij een studentenraad die belangen behartigt van studenten aan de Hogeschool.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, die verplichtingen kan ik misschien nog wel tegenop. Bij welke studentenvereningen zit jij dan? Of ben je niet lid?
denk dattie nog in coma ligtquote:Op zondag 11 mei 2014 12:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ow dan hb ik dat gemist, ben wel benieuwd hoe het met spaghettivreter is
Ja ik weet niet eens of ik wel lid ga worden. Want je ontmoet tijdens je studie vanzelf wel mensen. Maar ik kijk tegen die tijd wel. Ze hebben toch ook van die dagen dat je gewoon kunt kijken of er een vereniging bij je past?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik was fractielid bij een studentenraad die belangen behartigt van studenten aan de Hogeschool.
Ik ga me niet aanmelden of aansluiten bij een vereniging. Heb er nog zat in mijn sociale netwerk staan.Als er borrels of feestjes zijn krijg automatisch een uitnodiging. Heb in principe niks nodig. Nou ja een lege maag en trek in zuipen
Hahaha sowieso. Hoe hij over die flessen heen flikkerde door alleen op zijn hurken te zittenquote:
Jij had anders ook aardig wat op, niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha sowieso. Hoe hij over die flessen heen flikkerde door alleen op zijn hurken te zitten![]()
Whuahahaaha die had echt meer dan zat op xd
Ja dat is de KEI-week. Daar presenteren volgens mij alle verenigingen zich. Maar je maakt dan ook kennis met medestudenten. Krijg inzicht wat voor soort verenigingen er zijn. Van Sport tot weet ik veel wat.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens of ik wel lid ga worden. Want je ontmoet tijdens je studie vanzelf wel mensen. Maar ik kijk tegen die tijd wel. Ze hebben toch ook van die dagen dat je gewoon kunt kijken of er een vereniging bij je past?
Volgens mij had jij moeite met het hekje toen je weg ging.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha sowieso. Hoe hij over die flessen heen flikkerde door alleen op zijn hurken te zitten![]()
Whuahahaaha die had echt meer dan zat op xd
Denk dat je me verwart met iemand anders.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij had jij moeite met het hekje toen je weg ging.
Nee ik heb hem gisteravond al zien posten dat ie weer thuis was. Klamme duif dat het is.quote:
Studentenverenigingen zijn overrated. Je kunt prima studeren met gezellige mensen zonder dat je bij een vereniging zitquote:Op zondag 11 mei 2014 13:16 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens of ik wel lid ga worden. Want je ontmoet tijdens je studie vanzelf wel mensen. Maar ik kijk tegen die tijd wel. Ze hebben toch ook van die dagen dat je gewoon kunt kijken of er een vereniging bij je past?
Ja, dattie thuis was ja. Daarna issie natuurlijk in een diepe coma gevallen waar hij nu waarschijnlijk nog in ligtquote:Op zondag 11 mei 2014 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb hem gisteravond al zien posten dat ie weer thuis was. Klamme duif dat het is.
Oh leuk programma, ik ga volgen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:07 schreef WebHawk het volgende:
[..]
http://www.feuten.com/ Dat zijn corpsballen (ietwat overdreven), van die deftige studenten die zichzelf heel wat vinden.
Er zijn ook studentenverenigingen waar mensen wel normaal kunnen doen
en hij zal wel hoofdpijn hebben. Ik vond jou wel lief en zorgzaamquote:Op zondag 11 mei 2014 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dattie thuis was ja. Daarna issie natuurlijk in een diepe coma gevallen waar hij nu waarschijnlijk nog in ligt
oh dat kan bestquote:Op zondag 11 mei 2014 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dattie thuis was ja. Daarna issie natuurlijk in een diepe coma gevallen waar hij nu waarschijnlijk nog in ligt
Haha ja en anderen verdorven dat ze een enorm lamme kerel die al opgeveegd kom worden telkens maar weer bier en wiet voerenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en hij zal wel hoofdpijn hebben. Ik vond jou wel lief en zorgzaam
Feutenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:07 schreef WebHawk het volgende:
[..]
http://www.feuten.com/ Dat zijn corpsballen (ietwat overdreven), van die deftige studenten die zichzelf heel wat vinden.
Er zijn ook studentenverenigingen waar mensen wel normaal kunnen doen
Over dat socializen maak ik me geen zorgen. Vind het wel leuk als in naar een nieuwe stad ga en weer nieuwe mensen ontmoet etc. Maar misschien dat een studentenvereninging 'extra dementie' geeft aan mijn studentenvereniging.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Feuten
Maar verder inderdaad. Je hoeft niet bij het corps om een leuke studievereniging of studentenvereniging te vinden waar je gezellig kan socializen.
Deze moet ik even quotenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:35 schreef BlueJeans het volgende:
Maar misschien dat een studentenvereninging 'extra dementie' geeft aan mijn studentenvereniging.
Dimensie misschien zelfs welquote:
zoveel GHB zat er nou ook niet in je drankquote:Op zondag 11 mei 2014 13:39 schreef BlueJeans het volgende:
Oh dat ja, ah man kan echt niet spellen vandaag. Faal.Ben net wakker ja!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |