quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
Hahah dat plaatje.quote:
Ik was er!quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
moet alleen nog even alle namen weten van wie er waren, want ben wel een beetje vergeetachtig geworden
Helemaal vergeten dat je die hadquote:Op zondag 11 mei 2014 13:48 schreef BlueJeans het volgende:
En zit ik met 14 bananen over ofzo. En ze zijn gisteren nat geworden en beginnen te rotten...huehuehue.
Nee dat zit in mijn tas (je zei iig dat ik 't mocht meenemen) om samen te mixen met sinaasappelsap en dan een Split smaakquote:Op zondag 11 mei 2014 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is de 43 en dat colada shizzle nog opgekomen?
Klopt! Enjoy it ! Benieuwd wat je v.d. smaak vind.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee dat zit in mijn tas (je zei iig dat ik 't mocht meenemen) om samen te mixen met sinaasappelsap en dan een Split smaak
Komt wel op
Zag Moira en sv samen de bosjes in gaanquote:Op zondag 11 mei 2014 14:05 schreef spambot31 het volgende:
Zijn er nog nieuwe sappige roddels ontstaan?
quote:Op zondag 11 mei 2014 14:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zag Moira en sv samen de bosjes in gaan
Ja er moest een penor vast gehouden wordenquote:Op zondag 11 mei 2014 14:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zag Moira en sv samen de bosjes in gaan
Ik was er ook bij. Ik was die ene jongen.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
moet alleen nog even alle namen weten van wie er waren, want ben wel een beetje vergeetachtig geworden
eet veel bananen, bananen zijn gezond...quote:Op zondag 11 mei 2014 13:48 schreef BlueJeans het volgende:
En zit ik met 14 bananen over ofzo. En ze zijn gisteren nat geworden en beginnen te rotten...huehuehue.
Die zijn helaas niet voor kleine oogjes geschiktquote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef siddha het volgende:
Te gek dat jullie allemaal zo leuk hebben gehad![]()
![]()
En waar zijn de foto`s?
Ik kan je vader wel zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zijn helaas niet voor kleine oogjes geschikt
Alleen diegene die er waren mogen ze zienquote:Op zondag 11 mei 2014 14:35 schreef siddha het volgende:
Te gek dat jullie allemaal zo leuk hebben gehad![]()
![]()
En waar zijn de foto`s?
Zoals gebruikelijk iddquote:Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen diegene die er waren mogen ze zien
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:52 schreef Fokker89 het volgende:
Intronic en mur waren er niet volgens mij, mur iig niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wil iedereen even meekijken in de OP of ik nog iemand vergeten ben
Dit jaquote:Op zondag 11 mei 2014 15:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Intronic en mur waren er niet volgens mij, mur iig niet.
quote:Op zondag 11 mei 2014 15:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Intronic en mur waren er niet volgens mij, mur iig niet.
wegquote:
WebHawk staat er niet in.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wil iedereen even meekijken in de OP of ik nog iemand vergeten ben
rulerquote:Op zondag 11 mei 2014 15:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu wel, maar dan mis ik er volgens mij nog een paar
Ik dump gewoon de foto's in het album, alleen de hele wazige niet. Ik heb ook maar 8 foto's gemaakt ofzoquote:Op zondag 11 mei 2014 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doen we met die foto's trouwens? Beetje selecteren en resizen of gewoon yolo card dump?
Baasquote:Op zondag 11 mei 2014 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was al sinds 11:00 wakker, gelukkig geen kater overgehouden![]()
Net nog even een paar uurtjes gewerkt en ben net thuis. Zo maar eens ff douchen en daarna lekker chillen.
Oh en mijn jas is vies
Ik had het topic al verwacht.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Met FL plannen aan het maken voor de zomermeet
Er is was saus en bier overheen gegaan volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was al sinds 11:00 wakker, gelukkig geen kater overgehouden![]()
Net nog even een paar uurtjes gewerkt en ben net thuis. Zo maar eens ff douchen en daarna lekker chillen.
Oh en mijn jas is vies
+ SV is 10 keer op de grond gevallenquote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is was saus en bier overheen gegaan volgens mij.
En enkele keren de grond, het bankje, bomen en gras.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Er is was saus en bier overheen gegaan volgens mij.
Mooi zoquote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef bondage het volgende:
Inmiddels weer in Assen. Het was gezellig gisteren. Leuke afleiding wat ik wel ff kon gebruiken.
Die witte jas had opeens wel veel kleur.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Een beetje door gemorst drank gaan rollen helpt ook niet bepaald.
Die bankjes waren ook behoorlijk vies idd, reden dat ik er niet op ben gaan zitten. Genoeg mensen met groene aanslag gespotquote:Op zondag 11 mei 2014 15:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En enkele keren de grond, het bankje, bomen en gras.
Ik heb ook op het bankje gezeten maar mijn vest/jasding is nog gewoon zwartquote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Die bankjes waren ook behoorlijk vies idd, reden dat ik er niet op ben gaan zitten. Genoeg mensen met groene aanslag gespot
Mooi.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:53 schreef bondage het volgende:
Inmiddels weer in Assen. Het was gezellig gisteren. Leuke afleiding wat ik wel ff kon gebruiken.
Gister zat er wel een beetje groen op. Of heb je dat achtergelaten op mijn achterbank?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook op het bankje gezeten maar mijn vest/jasding is nog gewoon zwart
Geen ideequote:Op zondag 11 mei 2014 15:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Gister zat er wel een beetje groen op. Of heb je dat achtergelaten op mijn achterbank?
+ Toffe mensen en een dronken SpaghettiVreterquote:Op zondag 11 mei 2014 16:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Bier. Wijn, 43, vleesch. Teringbende. Omlijst door regen.
Haha dankquote:Op zondag 11 mei 2014 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar SV je bent wel aandoenlijk als je dronken bent
Neujquote:
Heb je je ondertitel al veranderd? Ik zit mobiel, dus kan het niet zelf checken.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
NeujNiet komen en dan wel van de pret genieten zeker
![]()
oke vooruit dan: kutweer, perfecte hoeveelheden drank en vreten, toffe mensen, vage locatie op een bankje naast een skeelerbaan
Ohja, wat moest het ook alweer worden?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je je ondertitel al veranderd? Ik zit mobiel, dus kan het niet zelf checken.
iets met jake.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ohja, wat moest het ook alweer worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
iets met jake.OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijk ik toch totaal niet op
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
iets met jake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |