quote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Allemaal even een momentje stilte voor deze droogstaande man
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Allemaal even een momentje stilte voor deze droogstaande man
deze man weetquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis van een zeer geslaagde meet.![]()
Vreemd volkje die FOK!kers. Je zet ze bij elkaar op een verlaten skeelerbaan in de regen, gooit er wat bier, BBQ vlees en rokerij bij. En die gekken maken er gewoon een feestje van.![]()
Grappig om nu een gezicht bij de bekende usernames te hebben en de voor mij onbekende eens te ontmoeten. Allemaal keiharde eindbazen/bazinnen.
Ja je hebt me nog snel een tientje in de hand gedrukt geloof ikquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Oh Dr_Flash ik ben vergeten of ik je nog geld voor de taxi heb gedaan. Laat maar even weten wat daar de stand van is.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis van een zeer geslaagde meet.![]()
Vreemd volkje die FOK!kers. Je zet ze bij elkaar op een verlaten skeelerbaan in de regen, gooit er wat bier, BBQ vlees en rokerij bij. En die gekken maken er gewoon een feestje van.![]()
Grappig om nu een gezicht bij de bekende usernames te hebben en de voor mij onbekende eens te ontmoeten. Allemaal keiharde eindbazen/bazinnen.
Oh Dr_Flash ik ben vergeten of ik je nog geld voor de taxi heb gedaan. Laat maar even weten wat daar de stand van is.
Godver een week later is het stralend weerquote:Vanaf donderdag is het lente met zonnige perioden en temperaturen tot 18 graden in het zuiden. Vrijdag en zaterdag wordt het nog wat aangenamer met maxima van rond de 20 graden en veel zon. Bovendien wordt weinig wind verwacht.
Uiteraard, dat is altijd zoquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver een week later is het stralend weer!
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdagquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver een week later is het stralend weer!
Oh hell noquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdag
Nee 6 Juli is het vast vet nice. Stonersmeet was begin Juni (wel tof om een jaar later op de zelfde plek terug te zijn) en toen was het ook mooi weerquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdag
Ik had het ook al verwacht. Jammer dat je een meet niet zomaar ff een weekje op kunt schuiven als de geplande datum al in zicht is.quote:
Mwah met 35 graden in een park zitten hoeft ook niet zo nodigquote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Perfect weer is zo rond de 35 graden met 10% luchtvochtigheidEn dan tot diep in de nacht 20+
Haha inddquote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat ik nu iedereen zijn hoofd en naam heb onthouden. Ik herken Ollie nu ook in vervolg(na stonersmeet wist ik de helft nog niet)
Ik kan nog niet alle usernames aan hoofden koppelen, maar heb de meeste wel onthouden.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat ik nu iedereen zijn hoofd en naam heb onthouden. Ik herken Ollie nu ook in vervolg(na stonersmeet wist ik de helft nog niet)
Ik kom zeker een keer in Groningen met je bierelieren.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Eej G, sowieso dat je Groningen komt ouwe
Ik dacht al een tientje te missen maar wist het niet zeker meer.quote:Op maandag 12 mei 2014 07:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt me nog snel een tientje in de hand gedrukt geloof ik![]()
Was leuk feesje he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |