quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
ja ik dacht altijd dat jij een hele stoere rockchick was. maar eigenlijk ben je maar een kleine opdonderquote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Het is zo apart om een hoofd bij jullie posts te zien nu.
Klopt jaquote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Hehehe.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja ik dacht altijd dat jij een hele stoere rockchick was. maar eigenlijk ben je maar een kleine opdonder
lolquote:Op zondag 11 mei 2014 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ach, ik weet zelf niet eens wat ik ben. Ik sta op en maak mijn uiterlijk zoals ik daar op dat moment zin in heb, wat soms resulteert in verbazingen en soms in "zo had ik je me precies voorgesteld".
Welke opmerking?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet trouwens ineens aan de opmerking van moira denken toen ik stond te pissen
quote:Op zondag 11 mei 2014 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ikmoet wel vaker aan Moira denken als ik de slangemans hanteer
Dit zijn de dingen waar onze moeders ons voor waarschuwden, gerelateerd aan het internet.quote:
Mijn moeder speelt Bejeweled op het internetquote:Op zondag 11 mei 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit zijn de dingen waar onze moeders ons voor waarschuwden, gerelateerd aan het internet.
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
oja, jij liep er lang met SV en toen zei je tegen hem dat hij niet naar mijn piemel mocht kijken ofzo![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
oja, jij liep er langs met SV en toen zei je tegen hem dat hij niet naar mijn piemel mocht kijken ofzo![]()
Ik vind dat wel tofquote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
't Is toch niet netjes als je langs een pissend persoon loopt en naar z'n leuter gaat zitten starenquote:
Doe ik altijd.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Is toch niet netjes als je langs een pissend persoon loopt en naar z'n leuter gaat zitten staren
O.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Is toch niet netjes als je langs een pissend persoon loopt en naar z'n leuter gaat zitten staren
SV zal het zich niet meer herinneren heb ik zo'n vermoedenquote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
OKquote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Hee maar beter gaan jullie allemaal naar die meet met wel mooi weer. Want jullie zijn chill. Was mooie opkomst.
als die jongen dat graag wil....quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt best meequote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bijquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bij. En nu lees ik hun posts anders. Wat.
Tja, beetje verantwoord met drugs omgaan en er is niet zoveel aan de hand.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bij. En nu lees ik hun posts anders. Wat.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal even een momentje stilte voor deze droogstaande manquote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had deze gemist, sorry
Het antwoord is helaas nee. Geen seks gehad.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Allemaal even een momentje stilte voor deze droogstaande man
[..]
[..]
deze man weetquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis van een zeer geslaagde meet.![]()
Vreemd volkje die FOK!kers. Je zet ze bij elkaar op een verlaten skeelerbaan in de regen, gooit er wat bier, BBQ vlees en rokerij bij. En die gekken maken er gewoon een feestje van.![]()
Grappig om nu een gezicht bij de bekende usernames te hebben en de voor mij onbekende eens te ontmoeten. Allemaal keiharde eindbazen/bazinnen.
Ja je hebt me nog snel een tientje in de hand gedrukt geloof ikquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Oh Dr_Flash ik ben vergeten of ik je nog geld voor de taxi heb gedaan. Laat maar even weten wat daar de stand van is.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis van een zeer geslaagde meet.![]()
Vreemd volkje die FOK!kers. Je zet ze bij elkaar op een verlaten skeelerbaan in de regen, gooit er wat bier, BBQ vlees en rokerij bij. En die gekken maken er gewoon een feestje van.![]()
Grappig om nu een gezicht bij de bekende usernames te hebben en de voor mij onbekende eens te ontmoeten. Allemaal keiharde eindbazen/bazinnen.
Oh Dr_Flash ik ben vergeten of ik je nog geld voor de taxi heb gedaan. Laat maar even weten wat daar de stand van is.
Godver een week later is het stralend weerquote:Vanaf donderdag is het lente met zonnige perioden en temperaturen tot 18 graden in het zuiden. Vrijdag en zaterdag wordt het nog wat aangenamer met maxima van rond de 20 graden en veel zon. Bovendien wordt weinig wind verwacht.
Uiteraard, dat is altijd zoquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver een week later is het stralend weer!
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdagquote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver een week later is het stralend weer!
Oh hell noquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdag
Nee 6 Juli is het vast vet nice. Stonersmeet was begin Juni (wel tof om een jaar later op de zelfde plek terug te zijn) en toen was het ook mooi weerquote:Op maandag 12 mei 2014 12:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En 6 juli is het weer nog kutter dan afgelopen zaterdag
Ik had het ook al verwacht. Jammer dat je een meet niet zomaar ff een weekje op kunt schuiven als de geplande datum al in zicht is.quote:
Mwah met 35 graden in een park zitten hoeft ook niet zo nodigquote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Perfect weer is zo rond de 35 graden met 10% luchtvochtigheidEn dan tot diep in de nacht 20+
Haha inddquote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat ik nu iedereen zijn hoofd en naam heb onthouden. Ik herken Ollie nu ook in vervolg(na stonersmeet wist ik de helft nog niet)
Ik kan nog niet alle usernames aan hoofden koppelen, maar heb de meeste wel onthouden.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat ik nu iedereen zijn hoofd en naam heb onthouden. Ik herken Ollie nu ook in vervolg(na stonersmeet wist ik de helft nog niet)
Ik kom zeker een keer in Groningen met je bierelieren.quote:Op maandag 12 mei 2014 09:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Eej G, sowieso dat je Groningen komt ouwe
Ik dacht al een tientje te missen maar wist het niet zeker meer.quote:Op maandag 12 mei 2014 07:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt me nog snel een tientje in de hand gedrukt geloof ik![]()
Was leuk feesje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |