OKquote:Op zondag 11 mei 2014 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Hee maar beter gaan jullie allemaal naar die meet met wel mooi weer. Want jullie zijn chill. Was mooie opkomst.
als die jongen dat graag wil....quote:Op zondag 11 mei 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
't Is toch niet netjes als je langs een pissend persoon loopt en naar z'n leuter gaat zitten staren
Valt best meequote:Op zondag 11 mei 2014 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Het is zo apart om een hoofd bij jullie posts te zien nu.
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bijquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bij. En nu lees ik hun posts anders. Wat.
Tja, beetje verantwoord met drugs omgaan en er is niet zoveel aan de hand.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel mang. Vooral bij de stoners verwachtte ik een aantal mensen die er, uhm, niet zo gezond uit zouden zien. Maar er zitten gewoon zelfs decents bij. En nu lees ik hun posts anders. Wat.
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had deze gemist, sorryquote:
Allemaal even een momentje stilte voor deze droogstaande manquote:Op maandag 12 mei 2014 00:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had deze gemist, sorry
Het antwoord is helaas nee. Geen seks gehad.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Allemaal even een momentje stilte voor deze droogstaande man
[..]
[..]
deze man weetquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis van een zeer geslaagde meet.![]()
Vreemd volkje die FOK!kers. Je zet ze bij elkaar op een verlaten skeelerbaan in de regen, gooit er wat bier, BBQ vlees en rokerij bij. En die gekken maken er gewoon een feestje van.![]()
Grappig om nu een gezicht bij de bekende usernames te hebben en de voor mij onbekende eens te ontmoeten. Allemaal keiharde eindbazen/bazinnen.
Ja je hebt me nog snel een tientje in de hand gedrukt geloof ikquote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Oh Dr_Flash ik ben vergeten of ik je nog geld voor de taxi heb gedaan. Laat maar even weten wat daar de stand van is.
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:20 schreef Sardu het volgende:
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis van een zeer geslaagde meet.![]()
Vreemd volkje die FOK!kers. Je zet ze bij elkaar op een verlaten skeelerbaan in de regen, gooit er wat bier, BBQ vlees en rokerij bij. En die gekken maken er gewoon een feestje van.![]()
Grappig om nu een gezicht bij de bekende usernames te hebben en de voor mij onbekende eens te ontmoeten. Allemaal keiharde eindbazen/bazinnen.
Oh Dr_Flash ik ben vergeten of ik je nog geld voor de taxi heb gedaan. Laat maar even weten wat daar de stand van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |