Da's omdat je als neger heul geen geld hebt voor een telefoon met camera en alleen oog had voor de kip op de BBQ.quote:
Dat bleek maar weer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Het was wel goed zuipweer
Ik heb alleen foto's van Nijn gemaakt voor Nijn.rarquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
Waar blijven de rest van de foto's die men had gemaakt?
Volgens mij staan alleen de 35 foto's van mij erbij + de 8 foto's van Ama, en de 76 van Flash er nog maar bij.
Meer mensen hebben toch wel een paar foto's met hun mobieltje gemaakt?
Wo sind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's omdat je als neger heul geen geld hebt voor een telefoon met camera en alleen oog had voor de kip op de BBQ.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat bleek maar weer.
[..]
Ik heb alleen foto's van Nijn gemaakt voor Nijn.rarKan best zijn dat er nog een paar van jouw bips tussen zitten, zal zo even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik heb een foto van mij en klojo erop, maar nog geen zin om het te uploaden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:02 schreef Moira. het volgende:
Waar blijven de rest van de foto's die men had gemaakt?
Volgens mij staan alleen de 35 foto's van mij erbij + de 8 foto's van Ama, en de 76 van Flash er nog maar bij.
Meer mensen hebben toch wel een paar foto's met hun mobieltje gemaakt?
Wo sind?
Doe gewoonquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mij en klojo erop, maar nog geen zin om het te uploaden.
Gooi es in de bucket danquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een filmpje van Spaghetti die over bier vertelt.
Ik heb wel bij meerdere foto's het idee "was ik daar bij?"quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
zitten ook echt een paar foto's tussen waarvan je denkt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:28 schreef bondage het volgende:
Leuke foto's. Vind het trouwens geen probleem als er foto's worden gepost waar ik ook op sta.
Al een tijdje 'toestemming' van de achtergrondpersoon, maar kon de post al niet meer editten.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze dan
-ohwachtffzagdateriemandandersookopdeachtergrondstond-
Alleen jammer dat ik niet leuk keek
Stond een disclaimer bij dat al het beeldmateriaal wat is gemaakt terecht zou komen in de beveiligde Stonerbucket, dus alleen iedereen van de meet kan erbijquote:
Hete man die bondagequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Al een tijdje 'toestemming' van de achtergrondpersoon, maar kon de post al niet meer editten.
Maar dan post ik 'm alsnog, omdat
[ afbeelding ]
Ik moest ook lachen toen ik die zag, jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef OllieWilliams het volgende:
hahaha godverzie volgens mij die foto van sv dat ie tussen die flessen zit nu pas
Mooie mensen mooie foto.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Al een tijdje 'toestemming' van de achtergrondpersoon, maar kon de post al niet meer editten.
[ afbeelding ]
Had 'm nog lang geen 29/30 gegeven.quote:
Klein maar fijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
Die foto's. Jeetje ik ben echt klein.
Aww shitquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Haha die foto dat sv een hijs neemtdie koppen van mono en sardu zijn echt priceless
Slijm slijm slijm slijmslijmslijm slijm.quote:
Op een foto lijk ik wel de robot dans te doen ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had die van Flash ook nog niet gezien. Allemaal onverwachte foto's ook fml.
Ik sta overal met een big smile op of ik deel een joint/neem er 1 aan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Godverdomme m'n ogen op die ene foto
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op een foto lijk ik wel de robot dans te doen ofzo
Zitten wel een paar pareltjes bij toch :pquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme Fles moest dit? Zo confronterend.
Oh, die foto's waar ik niet op sta zijn stuk voor stuk prachtigquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zitten wel een paar pareltjes bij toch :p
Schrale troost misschien, maar iedereen heeft je zien pissen.quote:
Wiequote:katepark in Zwolle raakt piemel kwijt
Geplaatst op
13 mei 2014
Laatste update
14 mei, 09:32
Foto's
1
Reacties
3
ZWOLLE - Een geschilderde penis van enkele meters lengte is vanmiddag door de Rova verwijderd. De scabreuze schildering was aangebracht in het skatepark in Park De Wezenlanden, waarbij een hellingbaantje onderdeel was van het kunstwerk.
De buitenproportionele penis was op het asfalt aangebracht tijdens het Bevrijdingsfestival, toen het terreintje was afgesloten voor normaal gebruik. Op de vraag wat er met de roze straatschildering zou gaan gebeuren, antwoordde de gemeente - die het kunstwerk niet kende - vanmiddag als volgt: 'De Rova zal het vandaag nog verwijderen. Het kan namelijk zijn dat mensen er aanstoot aan nemen, en dat willen we natuurlijk niet in een park waar jong en oud zich thuis moet voelen.'
http://www.destentor.nl/r(...)emel-kwijt-1.4358134
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
hee nijn. Waar is dat filmpje nou van SV
jij?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hadden er eigenlijk nog een moeten maken waar ik ook normaal op keek
Probeer videobucket.quote:
indd. kutkonijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Krijg trouwens lekker zelf een uploaderror.
such wow dat filmpjequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een filmpje staat erop. Andere is te groot om via mobiel te doen.
Aanstekelijk lachje.quote:
Jij zet hem er wel even op he? Ja? Oh, lief, dank je.quote:
je bent een schat hou van je wil je nooit meer kwijtquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Een filmpje staat erop. Andere is te groot om via mobiel te doen.
hij staat er toch al op?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij zet hem er wel even op he? Ja? Oh, lief, dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |