en anders wil ik het welquote:Op maandag 12 mei 2014 17:04 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Muhahah! Ooit een keer zal er een dame zijn die vol overgave de lust met me wil bedrijven!(Liefst met liefde, dan is het vast leuker als alleen met lust...) (Ik weet het ook wel, maar soms stel ik me er gewoon om aan.)
ik ook, maar help graag FOK!kers uit de brandquote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik knap af op mannen wat dit onderwerp betreft.
Toch bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik ook, maar help graag FOK!kers uit de brand
quote:
Ik heb geen idee...quote:Op maandag 12 mei 2014 14:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je stond naast me, het was iets met een crusher
Haha godverquote:Op maandag 12 mei 2014 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]Ik zal je de volgende keer op de hoogte houden als mijn naam weer eens anders is.
[..]
Ik heb geen idee...![]()
Ik faalde op mijn terugreis door 40km te laat wakker te worden in de trein en daardoor een ander feestje moest zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha godver
Ohwacht.... Daar weet ik inderdaad meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach en zo moest ik een joint draaien voor (volgens mij) Fokker89 die opeens niet meer wou. Heb nog ergens een tyfuslelijke joint gefixt voor iemand. Dat ding zag er niet uit met allemaal stukken vloei eraan geplakt.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohwacht.... Daar weet ik inderdaad meer van.![]()
Ach en zo moest ik een joint draaien voor (volgens mij) Fokker89 die opeens niet meer wou.
Haha, ik heb ook net eindelijk de tijd gehad om eens door de foto's heen te bladeren. Viel me meteen op dat FOK!kers helemaal niet van die Cellar Dwellers zijn als dat ik altijd dacht.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:43 schreef Dactylus het volgende:
Zat nu net de foto's weer even door te kijken, staan er meer bij waar ik wel bij op sta. Ik neem af en toe de meest weirde posities in en voor de rest ga ik mezelf niet meer afkraken.
Hoja, jij had die dikke zak.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:05 schreef Fokker89 het volgende:
ja maar jonge ik had 2 gram wiet gehaald, en uiteindelijk had ik nog meer dan anderhalve gram over. blijkt iedereen wiet bij zich te hebben
Dat laatste is het belangrijkste. Straks gaan we bij de volgende meet met volop zon zitten depri -en... Het zou wat zijn hehe.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook net eindelijk de tijd gehad om eens door de foto's heen te bladeren. Viel me meteen op dat FOK!kers helemaal niet van die Cellar Dwellers zijn als dat ik altijd dacht.
Sommige foto's laten de treurigheid van de dag wel goed zien met alle regen, maar iedereen lacht.
Zie je nou, het zijn net mensenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:49 schreef Sardu het volgende:
Viel me meteen op dat FOK!kers helemaal niet van die Cellar Dwellers zijn als dat ik altijd dacht.
NOT THE MAMA!quote:Op maandag 12 mei 2014 20:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had meer iets als dit verwacht.
[ afbeelding ]
Viel me inderdaad mee dat het ook gewoon mensen zijn die andere FOK!kers.
Waarom kwam je dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had meer iets als dit verwacht.
[ afbeelding ]
Viel me inderdaad mee dat het ook gewoon mensen zijn die andere FOK!kers.
Zo af en toe strookt hetgeen je denkt niet met de werkelijkheid en moet je maar naar buiten om dat bij te stellen.quote:
Jij was die aanhangwagen van dat kratje Klok toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo af en toe strookt hetgeen je denkt niet met de werkelijkheid en moet je maar naar buiten om dat bij te stellen.
Dat beeld wat ik had toen ik net uit de taxi stapte kan zo in een FOK! banner.
That's right!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij was die aanhangwagen van dat kratje Klok toch?
Iedereen keek naar dat kratje, pas later bleek dat er eoa stoner achter aan hingquote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
That's right!
Dat kratje en ik hebben een hechte band gekregen tijdens het uur dat we door de regen in Zwolle liepen.
Mijn eigenwaarde! Wat doe je?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen keek naar dat kratje, pas later bleek dat er eoa stoner achter aan hing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |