Dan zal dus iemand moeten bobben.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Amoeba het volgende:
Als wat volk vanuit Eindhoven mee wil rijden hoeven we niet die stinktrein in.
Ik heb al een dagkaartje gekocht en volgens mij ook op die dag vastgezet dus ik denk dat ik gedoemd ben met de trein te gaan.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 24 maart 2014 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag ik nog n homie meenemen
En wat djonko's
ojaaa kom jij ook loenslaaf met je holmaatje....wat gezellieeequote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Snow en ik staan nog steeds niet op aangemeld
Maar was jij niet zwangerquote:Op maandag 24 maart 2014 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
UiteraardJonko's zijn sowieso welkom
Mono.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar was jij niet zwanger!?
Asje:quote:Op maandag 24 maart 2014 10:37 schreef Amarantha het volgende:
Waar blijft die lijst waar op staat wat voor eten, drinken enz er moet komen
Nvm er is weer een grote kans dat ik niet kanquote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Da was een trolletje ja toggquote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar was jij niet zwanger!?
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nvm er is weer een grote kans dat ik niet kan
Nog anderhalve maand om het te fixen en/of hulp in te schakelen van FOK!troepenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sorry mijn zorgverzekering trollt mij
Mja gaat er meer om dat ik 2 weken na mijn operatie geen kant op kan dus als ik nog lang moet wachten gaat het hem niet worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand om het te fixen en/of hulp in te schakelen van FOK!troepen
Ohja natuurlijk. Wel matigquote:Op maandag 24 maart 2014 13:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja gaat er meer om dat ik 2 weken na mijn operatie geen kant op kan dus als ik nog lang moet wachten gaat het hem niet worden.
Deze TS werkt de OP niet bij.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Er werd nog gevraagd of ik het wilde doen maar MIOWZ wilde het doen (en hij had ook de lapo), hehequote:
Wel joh!quote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Godver, ik wilde nog wel de Jaguar gaan regelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb al een dagkaartje gekocht en volgens mij ook op die dag vastgezet dus ik denk dat ik gedoemd ben met de trein te gaan.
Oke, weer aangepast.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lees even terug ik kan weer op misschien
Ik zou niet naar de meet gaan als het zou zorgen dat je shit niet haalt in je levenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Godver, ik wilde nog wel de Jaguar gaan regelen.
Mjah, fuck it. Eigenlijk geen tijd, ik ben dan een week terug uit Egypte, moet nog een shitload doen voor de studie en heb dan 2 weken om zo veel te doen dat ik m'n vakken ga halen.
Maar je moet ook lol trappen. En werken.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou niet naar de meet gaan als het zou zorgen dat je shit niet haalt in je leven
Ik dacht dat Gibson ook vuilniszakken mee wou nemenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:27 schreef Dactylus het volgende:
Moira, zou ik nou vuilniszaken meenemen? (Ik zorg overigens ook voor enkele niet alcoholische dranken, voor de mensen met die voorkeur.)
Je kan altijd voor de zekerheid nog wat vuilniszakken meenemen, als ze niet gebruikt worden omdat iemand anders ze al meeheeft kun je ze daarna dan weer gewoon mee naar huis nemenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:27 schreef Dactylus het volgende:
Moira, zou ik nou vuilniszaken meenemen? (Ik zorg overigens ook voor enkele niet alcoholische dranken, voor de mensen met die voorkeur.)
Toppeh. Doen we dat!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kan altijd voor de zekerheid nog wat vuilniszakken meenemen, als ze niet gebruikt worden omdat iemand anders ze al meeheeft kun je ze daarna dan weer gewoon mee naar huis nemen
En niet-alcoholische dranken (cola/sinas/appelsap/multivitamine/ice tea etc.) is idd ook slim om mee te nemen
Altijd eerst even vragen of mensen op de foto willen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:17 schreef Shaminjo_ het volgende:
Gelukkig, het valt wel op een zaterdag!
Maar dan nog, zet mij maar op de misschien lijst. Ik neem mezelf en mijn camera sowiezo mee
Misschien tot dan en misschien ook niet. Weet ik nu nog niet goed..
Muah, toen met de stonermeet hadden we er zo'n disclaimer bij gezet. Dat er foto's gemaakt werden waar jij ook op kon staan, maar dat het niet de bedoeling was dat die foto's naderhand zomaar gepost zouden worden zonder toestemming van degenen die erop staan. Dus dat we ze in een gezamenlijke photobucket ofzo zouden zetten waar een wachtwoord op stond, en dat de aanwezigen die in een dm kregen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Altijd eerst even vragen of mensen op de foto willen.
quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Zoiets ben ik ook voorquote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah, toen met de stonermeet hadden we er zo'n disclaimer bij gezet. Dat er foto's gemaakt werden waar jij ook op kon staan, maar dat het niet de bedoeling was dat die foto's naderhand zomaar gepost zouden worden zonder toestemming van degenen die erop staan. Dus dat we ze in een gezamenlijke photobucket ofzo zouden zetten waar een wachtwoord op stond, en dat de aanwezigen die in een dm kregen.
Zoiets kunnen we hier in principe ook wel gewoon bij zetten, voorkomt gezeik achteraf
Zal 'm ff opzoeken.
Edit:
[..]
Haha idd, ook geen homo's die het wachtwoord gingen lekken ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook voorstonermeet heeft iig nul gezeik opgeleverd
Mij maakt het weinig uit. De spullen die ik mee neem kan ik toch beter alvast kopen (drank + bestek & bordjes)quote:Op maandag 31 maart 2014 00:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er zin in
Volgende maand maar ff de mensen een massa pm sturen of ze ook echt komen. We kunnen bijv ook ipv de hele kutzooi mee sjouwen ter plaatse allemaal een tientje ofzo inleggen en daar naar de supermarkt rijden en alles inslaan.
Maar zien we tegen die tijd wel. Leuke opkomst, hopelijk komen er nog meer.
IHHNNG?quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:07 schreef WireleZz1337 het volgende:
Hey,
Het lijkt me leuk om ook te joinen.
Sommige van jullie kennen mij van het programma "IHHNNG RTL5".
- Wat willen jullie dat ik mee neem kwa eten?
- Waar is het in Zwolle?
- Tijd? Van / Tot?
- Is er gratis parkeren?
Ik heb het nog nooit gedaan - RTL5quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
IHHNNG?
- Verschillende vleeschjes voor op de BBQ misschien? Was de bedoeling dat iedereen zei wat 'ie mee ging nemen, zodat je in de OP kon zien wat er nog miste en jij dus evt mee kunt nemenDus eind deze maand hebben we daar meer inzicht in, denk ik
Hoewel meer vleesch nooit kwaad kan natuurlijk.
- Wijthmenerplas in Zwolle, duidelijke routebeschrijving komt er vast nog wel (kom er zelf niet uit de buurt dus weet het ook niet)
- Tijd is nog niet afgesproken/staat nog niet vast. Neem aan van een uurtje of 14:00 's middags tot iedereen weg is (kan om 22:00 zijn, kan om 03:00 zijn), ligt aan de mensen die komen en hoe lang die kunnen/zin hebben om te blijven
- Volgens mij niet overal en niet altijd, maar op sommige plekken dus wel. Geen idee eigenlijk. Vast mensen die dat beter weten
Maar wees welkom enzo
Oh nog nooit gezien, zal eens terugkijken danquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:50 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan - RTL5
Check maar RTLXL.nl voor gemist..
seizoen 2 kan je me zien op aflv 3&5&6&8
Nou, als dat programma niks opgeleverd heeft, dan deze meet wel. 10 mei, zet het in je agenda. Je vliesje gaat eraan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 03:07 schreef WireleZz1337 het volgende:
Hey,
Het lijkt me leuk om ook te joinen.
Sommige van jullie kennen mij van het programma "IHHNNG RTL5".
- Wat willen jullie dat ik mee neem kwa eten?
- Waar is het in Zwolle?
- Tijd? Van / Tot?
- Is er gratis parkeren?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:15 schreef anti-loper het volgende:
Zet mij maar ook op aangemeld
Ik neem eventueel een waterpijp (+ wiet) mee
Zo'n kans kan ik natuurlijk niet laten liggen.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zo'n kans kan ik natuurlijk niet laten liggen.
Ben ook best bekend in zwolle
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef W00fer het volgende:
Zwolle, best ver weg
10 mei sounds do - able.
Even kijken of ik ook nog Fokkers uit een ander topic mee kan krijgen.
bus naar raalte. Zal wel om het half uur gaan maar ik weet niet tot hoe laat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:20 schreef W00fer het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die plas vanaf het station. Voor de luie fokkers onder ons wellicht wel handig om een beetje een idee te krijgen?
En eventueel een begin en eindtijd
laatste bus rijd een stuk eerder dan de laatste trein gok ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:50 schreef W00fer het volgende:
Beetje op tijd terug natuurlijk anders rijdt de NS niet meer
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
IHHNNG?
- Verschillende vleeschjes voor op de BBQ misschien? Was de bedoeling dat iedereen zei wat 'ie mee ging nemen, zodat je in de OP kon zien wat er nog miste en jij dus evt mee kunt nemenDus eind deze maand hebben we daar meer inzicht in, denk ik
Hoewel meer vleesch nooit kwaad kan natuurlijk.
- Wijthmenerplas in Zwolle, duidelijke routebeschrijving komt er vast nog wel (kom er zelf niet uit de buurt dus weet het ook niet)
- Tijd is nog niet afgesproken/staat nog niet vast. Neem aan van een uurtje of 14:00 's middags tot iedereen weg is (kan om 22:00 zijn, kan om 03:00 zijn), ligt aan de mensen die komen en hoe lang die kunnen/zin hebben om te blijven
- Volgens mij niet overal en niet altijd, maar op sommige plekken dus wel. Geen idee eigenlijk. Vast mensen die dat beter weten
Maar wees welkom enzo
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nog nooit gezien, zal eens terugkijken dan
hahahahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, als dat programma niks opgeleverd heeft, dan deze meet wel. 10 mei, zet het in je agenda. Je vliesje gaat eraan.
Domperquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
Trouwens je zegt dat het misschien wel door kan gaan tot 03:00 maare kijk eens wat ik vind op maps
[ afbeelding ]
Lame!!!!!quote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
Trouwens je zegt dat het misschien wel door kan gaan tot 03:00 maare kijk eens wat ik vind op maps
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:15 schreef anti-loper het volgende:
Zet mij maar ook op aangemeld
Ik neem eventueel een waterpijp (+ wiet) mee
Tof, gezelligquote:Op woensdag 2 april 2014 04:15 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.
2. Ok thanks, trouwens als iemand op mijn route mee wilt rijden met de auto let me know.
[ afbeelding ]
3. Keep me posted.
4. Gratis parkeren lijkt me wel handig aangezien het anders wel een duur dagje wordt voor me..
[..]
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)
[..]
hahahaha
Oh ja nja, daar vinden de mensen die tegen die tijd over zijn gebleven vast nog wel wat opquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ook, natuurlijk. Maar ik denk dat mensen die van ver komen weinig zin hebben om op hun vrije zondag om 09:00 uit bed te komen om de trein te halenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Is 14:00 niet laat? Van mij mag het ook wel om 13:00 beginnen. Maar dat is mijn meningUiteindelijk boeit het me ook weinig haha
Zondagquote:Op woensdag 2 april 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kan ook, natuurlijk. Maar ik denk dat mensen die van ver komen weinig zin hebben om op hun vrije zondag om 09:00 uit bed te komen om de trein te halen
Komst in Grunn wonen ja ?!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da was een trolletje ja togg
Volgende week gaan we samenwonen en dan zien we over 4 jaar wel of we daar nog kinders bij willen
Ik denk dat 22;00 een prima tijd is om te gaan. Nouja ligt aan de gezelligheidquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet 11:00?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Is 14:00 niet laat? Van mij mag het ook wel om 13:00 beginnen. Maar dat is mijn meningUiteindelijk boeit het me ook weinig haha
Oh, bedoel zaterdag natuurlijkquote:
Sterker nog; ik woon er alquote:
Omdat dat alleen haalbaar is voor de mensen die binnen een straal van 30km van Zwolle wonenquote:
Nice, binnenkort weer effe chillen !quote:Op woensdag 2 april 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
Sterker nog; ik woon er al
Eergister sleutel gekregen (appartementje op de Donderslaan)
Nja, we wonen er nog niet écht, alles is nog leegmaar we zijn de inrichting al aan het regelen en we gaan er vanavond voor het eerst (op een luchtbed nog) slapen
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisjequote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, binnenkort weer effe chillen !
Met alle stoners een wietplantje kado doenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisje
Wel tof trouwensquote:Op woensdag 2 april 2014 04:15 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.
2. Ok thanks, trouwens als iemand op mijn route mee wilt rijden met de auto let me know.
[ afbeelding ]
3. Keep me posted.
4. Gratis parkeren lijkt me wel handig aangezien het anders wel een duur dagje wordt voor me..
[..]
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)
[..]
hahahaha
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisje
Dan heb je volgens mij meer dan het maximaal toegestaan gedoogd aantal plantenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Met alle stoners een wietplantje kado doen
Zoals ik het lees bedoeld Klawie met z'n allen één plant geven. Maar ik heb al iets anders in gedachtequote:Op donderdag 3 april 2014 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij meer dan het maximaal toegestaan gedoogd aantal planten
Ah, zo. Ik had het ff verkeerd geïnterpreteerdquote:Op donderdag 3 april 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik het lees bedoeld Klawie met z'n allen één plant geven. Maar ik heb al iets anders in gedachte
Erg weinig controle, heb er vaak genoeg gewoon tot diep in de nacht gebarbecued met vrienden. Wel uitkijken met open vuur, vuurkorven enzo zijn ze niet zo fan van.quote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt alsof je een middagje chillen goed kan gebruikenquote:
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.
En maandag is Nederlands of zo dus wie geeft een neuk.
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een middagje chillen goed kan gebruiken
Let's face it; niemand studeert 24/7 voor z'n examens
Fuck it.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.
En maandag is Nederlands of zo dus wie geeft een neuk.
Kun je omrijden (heen en terug?quote:
Heldquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Fuck it.
[..]
Kun je omrijden (heen en terug?) langs Alphen aan den Rijn?
Één grote orgie jwz.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:50 schreef bamibij het volgende:
Ik kom ook wel. Wordt er nog een beetje gesekst op die meeting meestal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |