Echtquote:Op zondag 23 maart 2014 08:47 schreef Channie83 het volgende:
Waarom sta ik er niet bij?? want ik kom ook!!
zeker om een paar kutjes een hand teschudden....lol
jaaa tuuurlijk Ama....ik heb dat vorige x al aangeven maar ik sta er nog niet bij en ik kom met wat hapjes,fles drank en genoeg wiet natuurlijkquote:
Je staat in de OP.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
jaaa tuuurlijk Ama....ik heb dat vorige x al aangeven maar ik sta er nog niet bij en ik kom met wat hapjes,fles drank en genoeg wiet natuurlijk
Super leukquote:Op zondag 23 maart 2014 10:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
jaaa tuuurlijk Ama....ik heb dat vorige x al aangeven maar ik sta er nog niet bij en ik kom met wat hapjes,fles drank en genoeg wiet natuurlijk
Haha dat is al goedquote:Op zondag 23 maart 2014 11:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha dat moet nog blijken.....ik kom sowieso met een goede positieve vibe
ja he er komen veel mensen....ben erg benieuwd en nieuwsgierig naar de meeste van jullie....en naar sommige ook totaaaaal niet...quote:Op zondag 23 maart 2014 11:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat is al goedWordt vast wel een leuke dag. Zoveel leuke mensen die komen
Schatjequote:Op zondag 23 maart 2014 11:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja he er komen veel mensen....ben erg benieuwd en nieuwsgierig naar de meeste van jullie....en naar sommige ook totaaaaal niet...
lees ik nou een vleugje sarcasme hahahha....zal gelijk is inloggenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik. Thanks voor je mail nog.
Topquote:Op zondag 23 maart 2014 12:01 schreef Channie83 het volgende:
[..]
lees ik nou een vleugje sarcasme hahahha....zal gelijk is inloggen
Stoners unitequote:Op zondag 23 maart 2014 11:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha dat moet nog blijken.....ik kom sowieso met een goede positieve vibe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |