quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:15 schreef anti-loper het volgende:
Zet mij maar ook op aangemeld
Ik neem eventueel een waterpijp (+ wiet) mee
Zo'n kans kan ik natuurlijk niet laten liggen.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zo'n kans kan ik natuurlijk niet laten liggen.
Ben ook best bekend in zwolle
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef W00fer het volgende:
Zwolle, best ver weg
10 mei sounds do - able.
Even kijken of ik ook nog Fokkers uit een ander topic mee kan krijgen.
bus naar raalte. Zal wel om het half uur gaan maar ik weet niet tot hoe laat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:20 schreef W00fer het volgende:
Hoe kom je eigenlijk bij die plas vanaf het station. Voor de luie fokkers onder ons wellicht wel handig om een beetje een idee te krijgen?
En eventueel een begin en eindtijd
laatste bus rijd een stuk eerder dan de laatste trein gok ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:50 schreef W00fer het volgende:
Beetje op tijd terug natuurlijk anders rijdt de NS niet meer
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
IHHNNG?
- Verschillende vleeschjes voor op de BBQ misschien? Was de bedoeling dat iedereen zei wat 'ie mee ging nemen, zodat je in de OP kon zien wat er nog miste en jij dus evt mee kunt nemenDus eind deze maand hebben we daar meer inzicht in, denk ik
Hoewel meer vleesch nooit kwaad kan natuurlijk.
- Wijthmenerplas in Zwolle, duidelijke routebeschrijving komt er vast nog wel (kom er zelf niet uit de buurt dus weet het ook niet)
- Tijd is nog niet afgesproken/staat nog niet vast. Neem aan van een uurtje of 14:00 's middags tot iedereen weg is (kan om 22:00 zijn, kan om 03:00 zijn), ligt aan de mensen die komen en hoe lang die kunnen/zin hebben om te blijven
- Volgens mij niet overal en niet altijd, maar op sommige plekken dus wel. Geen idee eigenlijk. Vast mensen die dat beter weten
Maar wees welkom enzo
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nog nooit gezien, zal eens terugkijken dan
hahahahaquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, als dat programma niks opgeleverd heeft, dan deze meet wel. 10 mei, zet het in je agenda. Je vliesje gaat eraan.
Domperquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
Trouwens je zegt dat het misschien wel door kan gaan tot 03:00 maare kijk eens wat ik vind op maps
[ afbeelding ]
Lame!!!!!quote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
Trouwens je zegt dat het misschien wel door kan gaan tot 03:00 maare kijk eens wat ik vind op maps
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:15 schreef anti-loper het volgende:
Zet mij maar ook op aangemeld
Ik neem eventueel een waterpijp (+ wiet) mee
Tof, gezelligquote:Op woensdag 2 april 2014 04:15 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.
2. Ok thanks, trouwens als iemand op mijn route mee wilt rijden met de auto let me know.
[ afbeelding ]
3. Keep me posted.
4. Gratis parkeren lijkt me wel handig aangezien het anders wel een duur dagje wordt voor me..
[..]
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)
[..]
hahahaha
Oh ja nja, daar vinden de mensen die tegen die tijd over zijn gebleven vast nog wel wat opquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan ook, natuurlijk. Maar ik denk dat mensen die van ver komen weinig zin hebben om op hun vrije zondag om 09:00 uit bed te komen om de trein te halenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Is 14:00 niet laat? Van mij mag het ook wel om 13:00 beginnen. Maar dat is mijn meningUiteindelijk boeit het me ook weinig haha
Zondagquote:Op woensdag 2 april 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kan ook, natuurlijk. Maar ik denk dat mensen die van ver komen weinig zin hebben om op hun vrije zondag om 09:00 uit bed te komen om de trein te halen
Komst in Grunn wonen ja ?!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da was een trolletje ja togg
Volgende week gaan we samenwonen en dan zien we over 4 jaar wel of we daar nog kinders bij willen
Ik denk dat 22;00 een prima tijd is om te gaan. Nouja ligt aan de gezelligheidquote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet 11:00?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Is 14:00 niet laat? Van mij mag het ook wel om 13:00 beginnen. Maar dat is mijn meningUiteindelijk boeit het me ook weinig haha
Oh, bedoel zaterdag natuurlijkquote:
Sterker nog; ik woon er alquote:
Omdat dat alleen haalbaar is voor de mensen die binnen een straal van 30km van Zwolle wonenquote:
Nice, binnenkort weer effe chillen !quote:Op woensdag 2 april 2014 18:17 schreef Moira. het volgende:
Sterker nog; ik woon er al
Eergister sleutel gekregen (appartementje op de Donderslaan)
Nja, we wonen er nog niet écht, alles is nog leegmaar we zijn de inrichting al aan het regelen en we gaan er vanavond voor het eerst (op een luchtbed nog) slapen
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisjequote:Op woensdag 2 april 2014 19:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, binnenkort weer effe chillen !
Met alle stoners een wietplantje kado doenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisje
Wel tof trouwensquote:Op woensdag 2 april 2014 04:15 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
1. Ik neem dan wel wat fris, vlees, krat bier mee.
2. Ok thanks, trouwens als iemand op mijn route mee wilt rijden met de auto let me know.
[ afbeelding ]
3. Keep me posted.
4. Gratis parkeren lijkt me wel handig aangezien het anders wel een duur dagje wordt voor me..
[..]
Ja gewoon doen, ga je lachen ;-)
[..]
hahahaha
quote:Op woensdag 2 april 2014 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort even een tof kadootje halen voor M&M hun huisje
Dan heb je volgens mij meer dan het maximaal toegestaan gedoogd aantal plantenquote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Met alle stoners een wietplantje kado doen
Zoals ik het lees bedoeld Klawie met z'n allen één plant geven. Maar ik heb al iets anders in gedachtequote:Op donderdag 3 april 2014 12:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij meer dan het maximaal toegestaan gedoogd aantal planten
Ah, zo. Ik had het ff verkeerd geïnterpreteerdquote:Op donderdag 3 april 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoals ik het lees bedoeld Klawie met z'n allen één plant geven. Maar ik heb al iets anders in gedachte
Erg weinig controle, heb er vaak genoeg gewoon tot diep in de nacht gebarbecued met vrienden. Wel uitkijken met open vuur, vuurkorven enzo zijn ze niet zo fan van.quote:Op woensdag 2 april 2014 04:18 schreef WireleZz1337 het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt alsof je een middagje chillen goed kan gebruikenquote:
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.
En maandag is Nederlands of zo dus wie geeft een neuk.
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een middagje chillen goed kan gebruiken
Let's face it; niemand studeert 24/7 voor z'n examens
Fuck it.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet jenken, ik ben er ook gewoon bij. Is juist chill man.
En maandag is Nederlands of zo dus wie geeft een neuk.
Kun je omrijden (heen en terug?quote:
Heldquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Fuck it.
[..]
Kun je omrijden (heen en terug?) langs Alphen aan den Rijn?
Één grote orgie jwz.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:50 schreef bamibij het volgende:
Ik kom ook wel. Wordt er nog een beetje gesekst op die meeting meestal dan?
Als je zo denkt ga je nooit in de smaak vallen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Dactylus het volgende:
Ik verwacht niet echt in de smaak te vallen bij het vrouwelijk schoon...
Ich weiss. We gaan wel zien wat de dag brengt. Voor het zelfde geld ga ik nog eens grenzen opzoeken en verleggen.. We gaan het zien! (Zou me wel een uitdaging zijn denk ik. Gewoon voor gaan!)quote:Op woensdag 9 april 2014 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je zo denkt ga je nooit in de smaak vallen natuurlijk.
Ik zou maar zo eens negatiever over mezelf kunnen denken als de gemiddelde dame doet. Tijd dat die littekens eens goed weggehaald gaan worden haha!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef bamibij het volgende:
Als je zo denkt ben je waarschijnlijk heel erg lelijk.
Dat zou echt briljant zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallo hallo dit is helemaalnaardemavo
Ik werk bij Jupiler en kan 50 liter bier gratis krijgen. (Ter promotie)
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Tetten!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als er nog suggesties zijn van waar te weinig of niks van is, roep maar.
Frisdrankquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als er nog suggesties zijn van waar te weinig of niks van is, roep maar.
hotel lumen nog zo ver weg?quote:Op zondag 13 april 2014 16:09 schreef bondage het volgende:
Hotel is geboekt. Enige nadeel is dat het dichtstbijzijnde hotel bijna 6 km van de meet is en de bussen tot ongeveer 20:00 rijden. Dat wordt lopen, taxi of met de auto, auto heeft als nadeel dat ik dan niets kan drinken/blowen.
Google maps zegt 4.quote:Op zondag 13 april 2014 16:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, helaas welHet is beloopbaar maar daar is het al mee gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |