Als je zo denkt ga je nooit in de smaak vallen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef Dactylus het volgende:
Ik verwacht niet echt in de smaak te vallen bij het vrouwelijk schoon...
Ich weiss. We gaan wel zien wat de dag brengt. Voor het zelfde geld ga ik nog eens grenzen opzoeken en verleggen.. We gaan het zien! (Zou me wel een uitdaging zijn denk ik. Gewoon voor gaan!)quote:Op woensdag 9 april 2014 12:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je zo denkt ga je nooit in de smaak vallen natuurlijk.
Ik zou maar zo eens negatiever over mezelf kunnen denken als de gemiddelde dame doet. Tijd dat die littekens eens goed weggehaald gaan worden haha!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef bamibij het volgende:
Als je zo denkt ben je waarschijnlijk heel erg lelijk.
Dat zou echt briljant zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hallo hallo dit is helemaalnaardemavo
Ik werk bij Jupiler en kan 50 liter bier gratis krijgen. (Ter promotie)
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op donderdag 10 april 2014 23:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Tetten!quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als er nog suggesties zijn van waar te weinig of niks van is, roep maar.
Frisdrankquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als er nog suggesties zijn van waar te weinig of niks van is, roep maar.
hotel lumen nog zo ver weg?quote:Op zondag 13 april 2014 16:09 schreef bondage het volgende:
Hotel is geboekt. Enige nadeel is dat het dichtstbijzijnde hotel bijna 6 km van de meet is en de bussen tot ongeveer 20:00 rijden. Dat wordt lopen, taxi of met de auto, auto heeft als nadeel dat ik dan niets kan drinken/blowen.
Google maps zegt 4.quote:Op zondag 13 april 2014 16:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, helaas welHet is beloopbaar maar daar is het al mee gezegd.
Ah, dat wist ik niet. Ik zal eens op maps gaan loeren. Zou al wat schelen namelijk omdat ik anders helemaal achterlangs moet, wat nogal een omweg is.quote:
Sowieso tot aan de kuyerhuislaan, en dan kun je vandaar eventueel even 100 meter naar rechts gaan en over het kantorenpark lopen.quote:Op zondag 13 april 2014 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik zal eens op maps gaan loeren. Zou al wat schelen namelijk omdat ik anders helemaal achterlangs moet, wat nogal een omweg is.
4 km vind ik nog wel redelijk te doen. Heb wel vaker lange stukken gelopen in grote steden dus ben het wel gewend. En anders is er vast nog wel een taxi die me mee wil nemenquote:Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso tot aan de kuyerhuislaan, en dan kun je vandaar eventueel even 100 meter naar rechts gaan en over het kantorenpark lopen.
DAn nog, blijft wel een teringend.
True.quote:Op zondag 13 april 2014 17:11 schreef bondage het volgende:
[..]
4 km vind ik nog wel redelijk te doen. Heb wel vaker lange stukken gelopen in grote steden dus ben het wel gewend. En anders is er vast nog wel een taxi die me mee wil nemen
Staat genoteerd!quote:
Ah, ik breng er waarschijnlijk 4 meequote:
quote:Op zondag 13 april 2014 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah, ik breng er waarschijnlijk 4 mee
Ik heb nooit gezegd dat ik aan zou haken.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
als knutdeijsbeer en johannes_vermeer zouden komen overweeg ik hier ook bij te zijn
helaas zijn zij een stel afhakers
uh, okéquote:Op donderdag 17 april 2014 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik aan zou haken.
Ik kom alleen als Paxje komt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké
desalniettemin kom ik als jij er bent
Nou, dan moet de Paxgod maar komenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Paxje komt.
Gelukkig komt er nog geld binnen volgende weekquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta bij 'misschien'. Maar ik heb helegaar geen geld om daarnaartoe te geraken.
Ik krijg helemaal geen geld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog geld binnen volgende weekKan je mooi een paar tientjes van opzij zetten voor de 10e
Paxje is mensenschuw.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Paxje komt.
Waar leef ik van, tja, van m'n oudersquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je krijgt geen zorgtoeslag/studiefinanciering/loon? Waar leef je van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |