Stoners unitequote:Op zondag 23 maart 2014 11:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha dat moet nog blijken.....ik kom sowieso met een goede positieve vibe
Dan zal dus iemand moeten bobben.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef Amoeba het volgende:
Als wat volk vanuit Eindhoven mee wil rijden hoeven we niet die stinktrein in.
Ik heb al een dagkaartje gekocht en volgens mij ook op die dag vastgezet dus ik denk dat ik gedoemd ben met de trein te gaan.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 24 maart 2014 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mag ik nog n homie meenemen
En wat djonko's
ojaaa kom jij ook loenslaaf met je holmaatje....wat gezellieeequote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Snow en ik staan nog steeds niet op aangemeld
Maar was jij niet zwangerquote:Op maandag 24 maart 2014 03:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
UiteraardJonko's zijn sowieso welkom
Mono.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar was jij niet zwanger!?
Asje:quote:Op maandag 24 maart 2014 10:37 schreef Amarantha het volgende:
Waar blijft die lijst waar op staat wat voor eten, drinken enz er moet komen
Nvm er is weer een grote kans dat ik niet kanquote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef krullenbolletje het volgende:
Snow en ik staan nog steeds niet op aangemeld
Da was een trolletje ja toggquote:Op maandag 24 maart 2014 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar was jij niet zwanger!?
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nvm er is weer een grote kans dat ik niet kan
Nog anderhalve maand om het te fixen en/of hulp in te schakelen van FOK!troepenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sorry mijn zorgverzekering trollt mij
Mja gaat er meer om dat ik 2 weken na mijn operatie geen kant op kan dus als ik nog lang moet wachten gaat het hem niet worden.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand om het te fixen en/of hulp in te schakelen van FOK!troepen
Ohja natuurlijk. Wel matigquote:Op maandag 24 maart 2014 13:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja gaat er meer om dat ik 2 weken na mijn operatie geen kant op kan dus als ik nog lang moet wachten gaat het hem niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |