Vertel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, FOK!TV... Al eerder mee mogen maken op een meet en het resultaat was niet zo'n success
Interessante foto's wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met een meet in een karaokebar.
Ik had een keer een fokmeet in een gaybar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met een meet in een karaokebar.
Klopt. Toffe meet was dat, destijds veel leuke mensen leren kennen.quote:
Toegevoegd aan OPquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zet mezelf even op misschien.
Als ik kom dan neem ik wel wat alcohol mee.
Ga geen kist bier in de trein mee sjouwen.
Donequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja! Die waren er idd weer
Wil je dat gelijk ff in de OP zetten?
Oke, OP aangepast.quote:
Ja maar die riep maandag dat hij het dinsdag zou doen volgens mijquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk 't niet, Mono zou dat doen toch?
Jawelquote:
Grapje man. Ik heb zelfs vrij genomenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PM is verstuurd, ik had het druk met werk
[..]
Naarling
hommoquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grapje man. Ik heb zelfs vrij genomen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:50 schreef Maringo het volgende:
Ik ben er ook!
Als het goed is neem ik Spatie, Ollie en Mur mee. Als die nog gaan uiteraard.
Tevens neem ik wat frisdrank mee en wat eten. Ik zie wel wat nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt voor de dm nog.
Gaat hem niet worden ben ik bang, aangezien mijn aartsvijand Snowbells komt.Kakdieusernameisalbezet komt vanuit Rotterdam, die kan je oppikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik pak de lapo wel, dan kan ik alles weer aanpassenquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar die riep maandag dat hij het dinsdag zou doen volgens mijen aangezien ik niet op de lijst sta, dacht ik dat jullie me vergeten waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |