Dan willen je ouders je vast ook wel wat geld voor een treinkaartje schuiven, omwille van een sociale middagquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar leef ik van, tja, van m'n ouders
Ze hebben liever dat ik werk zoek denk ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan willen je ouders je vast ook wel wat geld voor een treinkaartje schuiven, omwille van een sociale middag
Doe dan luie donder.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben liever dat ik werk zoek denk ik
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Paxje komt.
Zegt degene die de laatste twee meets afzegdequote:
Dit iddquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
tevens mensen die alleen komen voor 1 persoon
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik sta bij 'misschien'. Maar ik heb helegaar geen geld om daarnaartoe te geraken.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog geld binnen volgende weekKan je mooi een paar tientjes van opzij zetten voor de 10e
Ik kom alleen voor Ama. Niet zeiken jij.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
tevens mensen die alleen komen voor 1 persoon
quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor Ama. Niet zeiken jij.
plzquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zegt degene die de laatste twee meets afzegde
Ah, FOK!TV... Al eerder mee mogen maken op een meet en het resultaat was niet zo'n successquote:
Eerlijk is eerlijk, jij hebt afgezegd voor de Lasagne meet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zegt degene die de laatste twee meets afzegde
Dat was nooit afgesproken dus kan er ook geen sprake zijn van afzeggenquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij hebt afgezegd voor de Lasagne meet.
Eh, jawel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was nooit afgesproken dus kan er ook geen sprake zijn van afzeggen
Ohja! Die waren er idd weerquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Met de NS Dal Vrij Dagkaart + HTM & RET Dagkaart, kunt u 1 dag onbeperkt treinen door héél Nederland in de daluren en op zaterdag of zondag de hele dag. Bovendien maakt u nu gebruik van meerdere vervoersbedrijven door heel Nederland!
Deze dagkaart is één dag geldig voor één persoon, in de treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia. Geldig bij HTM in alle trams en RandstadRail (tram 3 en 4) in Den Haag en bij HTMbuzz. Bij de RET in alle bussen, trams en metro’s m.u.v. de BOB-bus.
Deze Dagkaart is chip- en stempelkaart ineen. Hiermee checkt u verplicht in en uit bij een NS-, HTM- of RET-kaartlezer op een poortje of paal. Reist u met een niet-NS trein dan stempelt u eenmalig af bij een stempelautomaat.
Inchecken bij NS is alleen mogelijk op ma. t/m vr. tijdens de daluren (vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en ná 18.30 uur) en op za. en zo. de hele dag. Eenmaal ingecheckt in de daluren kunt u wel reizen in de spitsuren. Uitchecken kan altijd.
In- en uitchecken bij HTM en RET kan op ma. t/m vr. ná 9.00 uur, za. en zo. de hele dag.
Afstempelen bij Arriva, Breng, Connexxion, Syntus of Veolia kan de hele dag. Reizen kunt u alleen in de daluren: ma. t/m vr. vóór 6.30 uur, tussen 9.00 – 16.00 uur en ná 18.30 uur en op za. en zo. de hele dag.
Met toeslag geldig in de Intercity direct en ICE International. Niet geldigin Thalys.
Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
U ontvangt geen Track&Trace code.
Levertijd 2 tot 3 werkdagen.
Te gebruiken van 14 april t/m 13 juli 2014 (Niet geldig op Koningsdag, 26 april 2014).
Kinderen tot 4 jaar gratis! Voor het reizen met NS koop je voor kinderen van 4 t/m 11 jaar op het station een Railrunnerkaartje voor maar 2.50 euro
http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-vrij-dagkaart-plus-htm-en-ret-dagkaart
[INFO]LET OP: VERKRIJGBAAR T/M 27-04-2014 OP=OP [/INFO]
Oeh dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zet mezelf even op misschien.
Als ik kom dan neem ik wel wat alcohol mee.
Ga geen kist bier in de trein mee sjouwen.
Vertel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, FOK!TV... Al eerder mee mogen maken op een meet en het resultaat was niet zo'n success
Interessante foto's wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met een meet in een karaokebar.
Ik had een keer een fokmeet in een gaybar.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Iets met een meet in een karaokebar.
Klopt. Toffe meet was dat, destijds veel leuke mensen leren kennen.quote:
Toegevoegd aan OPquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:19 schreef Heatseeker het volgende:
Ik zet mezelf even op misschien.
Als ik kom dan neem ik wel wat alcohol mee.
Ga geen kist bier in de trein mee sjouwen.
Donequote:Op vrijdag 18 april 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja! Die waren er idd weer
Wil je dat gelijk ff in de OP zetten?
Oke, OP aangepast.quote:
Ja maar die riep maandag dat hij het dinsdag zou doen volgens mijquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk 't niet, Mono zou dat doen toch?
Jawelquote:
Grapje man. Ik heb zelfs vrij genomenquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PM is verstuurd, ik had het druk met werk
[..]
Naarling
hommoquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Grapje man. Ik heb zelfs vrij genomen
quote:Op zaterdag 19 april 2014 11:50 schreef Maringo het volgende:
Ik ben er ook!
Als het goed is neem ik Spatie, Ollie en Mur mee. Als die nog gaan uiteraard.
Tevens neem ik wat frisdrank mee en wat eten. Ik zie wel wat nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt voor de dm nog.
Gaat hem niet worden ben ik bang, aangezien mijn aartsvijand Snowbells komt.Kakdieusernameisalbezet komt vanuit Rotterdam, die kan je oppikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik pak de lapo wel, dan kan ik alles weer aanpassenquote:Op zaterdag 19 april 2014 08:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar die riep maandag dat hij het dinsdag zou doen volgens mijen aangezien ik niet op de lijst sta, dacht ik dat jullie me vergeten waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |