Lopen, fiets, bus, taxi, liften, meerijden. Genoeg manieren te verzinnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe komen die mensen trouwens van het station naar het strand? Uur lopen jongen
Lopen: Ik ben een fokker en met een fles ouzo achter mijn kiezen kom ik niet vooruit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lopen, fiets, bus, taxi, liften, meerijden. Genoeg manieren te verzinnen.
dwaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lopen: Ik ben een fokker en met een fles ouzo achter mijn kiezen kom ik niet vooruit.
Fiets: Ik ben een fokker en die heb ik dus niet. Of wel, maar ik ben te lui om de banden op te pompen.
Bus: Mogelijke optie, maar dan moet die wel speciaal voor fok worden ingezet vind ik.
Taxi: IK BEN TOCH VERDOMME SINTERKLAAS NIET?
Liften: Dat is eng. Wegens fokautisme enzo.
Meerijden: Zie boven, bovendien ben ik bang dat ze dan mijn ouzo afpakken.
Stop dan ook gewoon in dat weiland, knurft.quote:
Achter aansluitenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:31 schreef yvonne het volgende:
Als vogeltjesdans komt wil ik een echte vogeltjesdans original knutselwerkje, collage bv.
God en dat om half 6 "}
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 05:31 schreef yvonne het volgende:
Als vogeltjesdans komt wil ik een echte vogeltjesdans original knutselwerkje, collage bv.
God en dat om half 6 "}
Jij staat bij deze op plaats nummer 500 voor een collage, knurft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:38 schreef Bart het volgende:
Ik hoef geen collage.Zou je leven verrijken. Maar helaas, nog 499 wachtenden voor u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:38 schreef Bart het volgende:
Ik hoef geen collage.Jij komt niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat nemen er weinig mensen zooi mee. Gierige tatta's .
Vond ik ook alquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat nemen er weinig mensen zooi mee. Gierige tatta's .
Daarom. OP mag wel effe wat netter gemaakt worden, en die bullshit teksten achter de UN'enquote:
Top, moeten we zeker effe doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:57 schreef Monopoly het volgende:
Als er een wat completere lijst is kunnen we wel ff een navraag rondje doen wie wat nou eigenlijk mee neemtKomt wel goed ja!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Helemaal eens met Gibson. Frisdrank is bijv. ook fijn voor mensen die niet drinken en rijden. Zo zijn er wel meer dingen die wel handig zijn i.p.v alleen vlees en bier.
Carnivorenvoedsel ende gerstennat!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Helemaal eens met Gibson. Frisdrank is bijv. ook fijn voor mensen die niet drinken en rijden. Zo zijn er wel meer dingen die wel handig zijn i.p.v alleen vlees en bier.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Carnivorenvoedsel ende gerstennat!Wat heeft een mens nog meer nodig dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |