Hallon. Heb je zin om Rezania 10 mei te zien? Grijp nu je kans.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hallon. Heb je zin om Rezania 10 mei te zien? Grijp nu je kans.
Gr wingwoman.
Dertig euro korting. Chill. Bedankt.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
Tip. Je kunt nu dagkaarten halen via de albert hein voor 17 euro. Ga ik zeker doen want dan bespaart mij al zo'n 5 euro.
bij ah zo'n code halen en dan via internet verzilveren.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dertig euro korting. Chill. Bedankt.
Ja ik weet, wel eens vaker gedaan. Maar nu hoefde ik niet te googelen voor goedkope treinkaartjesquote:Op maandag 10 maart 2014 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
bij ah zo'n code halen en dan via internet verzilveren.
En dan vermoord worden door mijn haters zeker?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hallon. Heb je zin om Rezania 10 mei te zien? Grijp nu je kans.
Gr wingwoman.
Je mag de piñata zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan vermoord worden door mijn haters zeker?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
Zet mij maar op misschien. Ik moet even bekijken hoe of wat ivm studie voor ik weet of ik zeker kan.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
Zet mij maar op misschien. Ik moet even bekijken hoe of wat ivm studie voor ik weet of ik zeker kan.
Trein.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:44 schreef Moira. het volgende:
Al die 'misschien' mensen
Zet de datum gewoon in je agenda, plan niks anders, spaar desnoods wat centen van je loon voor de treinrit en kóm gewoon
Wees geen pussy, kom van die zolderkamer, en drink bier met FOK!kers
Tegen de tijd van de meet hebben Mono en ik ons eigen huis in Groningen om (onder invloed) naar terug te kerenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Trein.
Gewoon in Zwolle wonen.en op de fiets komen.
Maar dan moet het dus wel droog zijn, ik en mijn kissie bier moeten wel droog over komen,
Eigen huis.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tegen de tijd van de meet hebben Mono en ik ons eigen huis in Groningen om (onder invloed) naar terug te keren
Ha, JJH op de meet. Ik voorzie alcoholvergiftigingenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Trein.
Gewoon in Zwolle wonen.en op de fiets komen.
Maar dan moet het dus wel droog zijn, ik en mijn kissie bier moeten wel droog over komen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |