Je doet stoer, maar je bent zero.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Ga tegen jouw matties janken dan zeikbaby
Dankjewel.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:07 schreef TARDIS. het volgende:
Goed topic met overtuigende onderbouwde argumenten.
Helemaal fantastisch TS, een voorbeeld voor een groot gedeelte van de KLB-gebruikers
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:18 schreef renwan het volgende:
Telegram
Mensen die me haast dwingen het ook te gebruiken
Het heeft teminste een publieke API en kan je teminste ook weer gewoon berichten versturen via je desktop...quote:
Joepieee.... msnen!quote:Op maandag 24 februari 2014 08:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Het heeft teminste een publieke API en kan je teminste ook weer gewoon berichten versturen via je desktop...
Maar wel van de NSAquote:
Uiteindelijk is alles van de NSA.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joepieee.... msnen!
[..]
Maar wel van de NSA
Ik vind Facebook ook teveel van het goede en ben ook niet blij met de overname maar ik merk er (nog) niks van. Daarbij komt dat ik niks te verbergen heb. Zolang ze niet bij mijn geld kunnen vind ik het allemaal bestquote:Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles van de NSA.
Ik ben ook niet naar Telegram gegaan omdat ik denk dat het 100% veilig zou zijn, maar gewoon omdat ik een tyfushekel aan het bedrijf Facebook heb.
Telegram vergelijken met MSNquote:Op maandag 24 februari 2014 08:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joepieee.... msnen!
[..]
Maar wel van de NSA
Ach, laat ze maar. Lekker appen op hun telefoon en als ze dan een keer op een tablet of achter een PC zitten kunnen ze er gelijk niet meer bij. Wij weten wel beterquote:
En WhatsApp? Want je beseft toch wel dat Telegram bijna een directe clone van WhatsApp is...quote:Op maandag 24 februari 2014 08:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
MSN is echt vele malen beter
Een kloon hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En WhatsApp? Want je beseft toch wel dat Telegram bijna een directe clone van WhatsApp is...
Dus je zit te zeiken op iets wat je niet kentquote:Op maandag 24 februari 2014 08:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke die was flauw, maar nee ik heb telegram nog niet gezien. Al mijn maten gebruik whatsapp en ik ben ook niet van plan om over te stappen. Binnenkort maar even langs bij mijn neef de engineer en dan zal ik even kijken wat het allemaal inhoudt.
http://telegram-for-desktop.nl.softonic.com/quote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar. Lekker appen op hun telefoon en als ze dan een keer op een tablet of achter een PC zitten kunnen ze er gelijk niet meer bij. Wij weten wel beter. Lekker doorgaan in de browser toch
.
Om te controleren of je ook echt je eigen nummer in hebt gegeven. Telegram heeft het automatisch al gebruikt... Kan je nu verwijderen als je wil...quote:Op maandag 24 februari 2014 08:51 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ooh nee, meer zie ik zelfs. 20 van de 95 hebben ongeveer telegram. Maar alsnog hebben de echte belangrijkste mensen het niet in mijn lijst.
Wat is dat trouwens met die code die je krijgt? Dat smsje? Is dat je telegram id ofzo?
Ooh aha ok bedanktquote:Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Om te controleren of je ook echt je eigen nummer in hebt gegeven. Telegram heeft het automatisch al gebruikt... Kan je nu verwijderen als je wil...
Zo naïefquote:Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Apekoek het volgende:
Nerds die denken dat ze belangrijk zijn en bang worden van privacy gegevens te delen met facebook, lekker boeiend allemaal. Je bent helemaal niet belangrijk.
Ja. Ik zeik meer om die mensen die allemaal zo wanhopig omspringen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus je zit te zeiken op iets wat je niet kent
Lastig he, verandering.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Ik zeik meer om die mensen die allemaal zo wanhopig omspringen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Apekoek het volgende:
Nerds die denken dat ze belangrijk zijn en bang worden van privacy gegevens te delen met facebook, lekker boeiend allemaal. Je bent helemaal niet belangrijk.
Dat noemen ze progressie / vooruitgangquote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Ik zeik meer om die mensen die allemaal zo wanhopig omspringen.
Is het dan daadwerkelijk BETER dan whatsapp? Of is de desktop functie het enige verschil?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat noemen ze progressie / vooruitgang
Desktop, browser, volledige encrypte point-to-point sessies, daarnaast vind ik de app ook een stuk sneller werken als WAquote:Op maandag 24 februari 2014 09:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het dan daadwerkelijk BETER dan whatsapp? Of is de desktop functie het enige verschil?
Misschien een keer proberen danquote:Op maandag 24 februari 2014 09:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Desktop, browser, volledige encrypte point-to-point sessies, daarnaast vind ik de app ook een stuk sneller werken als WA.
Grootste verschil vind ik eigenlijk dat Telegram je beter op de "hoogte" houdt... Dus als er iemand nieuw ook bij Telegram komt krijg je daar bijv. een berichtje van...quote:Op maandag 24 februari 2014 09:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het dan daadwerkelijk BETER dan whatsapp? Of is de desktop functie het enige verschil?
Jezus wat kutquote:Op maandag 24 februari 2014 09:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Grootste verschil vind ik eigenlijk dat Telegram je beter op de "hoogte" houdt... Dus als er iemand nieuw ook bij Telegram komt krijg je daar bijv. een berichtje van...
Ik had al eerder telegram.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:57 schreef 75020 het volgende:
TS is zo een wijf dat na de overname en downtime hysterisch naar telegram is gerend.
Alleen kut voor hem dat er mensen zijn die wel nuchter blijven denken.
nee je kan ook je berichten een self destruct timer meegeven.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
eigenaar encrypt alles wat telegram ontvangt zo dat de NSA er zo in kan kijkenquote:
Eensquote:Op maandag 24 februari 2014 09:34 schreef Murdera het volgende:
Mooi toch, Facebook legt 11,6 miljard neer voor een app en iedereen stapt massaal over
Veel harder kan je ze niet pakken
Dit is wel baasquote:Op maandag 24 februari 2014 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee je kan ook je berichten een self destruct timer meegeven.
Wanneer je dus dronken je ex berichten gaat sturen kun je er voor zorgen dat al het bewijsmateriaal vernietigd wordt zodat je er niet later nog mee geconfronteerd kan worden. Ideaal voor seksueel getinte berichten en bedreiging.
Misschien toch af en toe wat nieuws proberen he?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit is wel baasIk ben namelijk zo iemand die allemaal wijven gaat appen met verkeerde shit
De speldquote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2014/(...)-garandeert-privacy/
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. is het mogelijk om whatsapp EN telegram te gebruiken?
Nee man, je moet eerst whatsapp deleten.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. is het mogelijk om whatsapp EN telegram te gebruiken?
a = bquote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik versleutel zelf mijn berichten. Anderen zijn daarin niet te vertrouwen.
Je moet dan ook quantum key distribution nemen.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
a = b
b = c
z = a
Zal NSA nooit achterhalen!
Heb deze post gerapporteerd, weet je waarom? Kaolo vieze grap.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:54 schreef H.FR het volgende:
Tegenwoordig kun je gewoon emailen, smsen en whatsappen. Dat is veel sneller dan een telegram.
Handig man! Lekker kopiëren / plakken enzo...quote:Op maandag 24 februari 2014 09:53 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je moet dan ook quantum key distribution nemen.
Laat mij gewoon ff flexen.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Handig man! Lekker kopiëren / plakken enzo...
Niet weten dat je ook gewoon secure chat in Telegram kan startenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Laat mij gewoon ff flexen.
Overal serieus op in gaan.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat er dan wel erg veel informatie bij 1 bedrijf terechtkomt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:26 schreef Piye het volgende:
Wat ik nou niet snap: vrijwel iedereen heeft FB en WA, maar als FB WA overneemt willen ze overstappen. Waarom dan precies? Los van elkaar respecteren ze je privacy wel?
Omdat ze uit je whatsapp geschiedenis veel meer informatie kunnen verzamelen dan via je Facebook account.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:26 schreef Piye het volgende:
Wat ik nou niet snap: vrijwel iedereen heeft FB en WA, maar als FB WA overneemt willen ze overstappen. Waarom dan precies? Los van elkaar respecteren ze je privacy wel?
En veel mensen weten ook niet dat Instagram en snapchat ook bij Facebook horenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat er dan wel erg veel informatie bij 1 bedrijf terechtkomt.
Zou goed kunnen inderdaad, maar als privacy je echt aan het hart gaat, had je natuurlijk sowieso geen FB moeten aanmaken. Ik vind het een beetje een vreemde hype, dat klagen over privacy terwijl men zelf al jarenlang hun persoonlijke informatie op het internet zet.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat er dan wel erg veel informatie bij 1 bedrijf terechtkomt.
Ben je zo fapbaar dan? Ik bedoel, met meer dan 400 miljoen gebruikers per maand moet je natuurlijk wel van uitzonderlijk niveau zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:33 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Omdat ze uit je whatsapp geschiedenis veel meer informatie kunnen verzamelen dan via je Facebook account.
Niet dat dit verder boeit, als je niets te verbergen hebt, maar ik snap wel dat mensen dit geen fijn gevoel vinden.
Bij mij kunnen ze hooguit lezen hoe ik weltrusten zeg tegen vriendjelief en lachen om mijn domme gesprekken met vriendinnen. En fappen op mijn foto's natuurlijk
Is het inderdaad ook. Niemand hoorde je over telegram totdat Whatsapp van Facebook werd. Want ja nu kunnen ze opeens wel echt ALLES van je zien. De naiviteit...quote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad, maar als privacy je echt aan het hart gaat, had je natuurlijk sowieso geen FB moeten aanmaken. Ik vind het een beetje een vreemde hype, dat klagen over privacy terwijl men zelf al jarenlang hun persoonlijke informatie op het internet zet.
Snapchat nietquote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En veel mensen weten ook niet dat Instagram en snapchat ook bij Facebook horen
Oh nee... dat bod van 3 miljard was indd afgeslagen. Het is wachten op het volgende bodquote:
Mensen die vanwege hun privacy geen FB account wilden hebben toch alle reden om over te stappen nu Whatsapp is overgenomen door FB?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou goed kunnen inderdaad, maar als privacy je echt aan het hart gaat, had je natuurlijk sowieso geen FB moeten aanmaken. Ik vind het een beetje een vreemde hype, dat klagen over privacy terwijl men zelf al jarenlang hun persoonlijke informatie op het internet zet.
De meeste zullen eerder redeneren dat er teveel info bij 1 bedrijf komt. Wat ook wel logisch is natuurlijk... FB kan nu hele mooie koppelingen gaan maken van mensen die bijv. op FB geen vrienden zijn en bij WhatsApp wel bij elkaar in de lijst staan etc...quote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef Piye het volgende:
[..]
O jeetje, friendrequests van whatsapp contacten. Eng hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
De meeste zullen eerder redeneren dat er teveel info bij 1 bedrijf komt. Wat ook wel logisch is natuurlijk... FB kan nu hele mooie koppelingen gaan maken van mensen die bijv. op FB geen vrienden zijn en bij WhatsApp wel bij elkaar in de lijst staan etc...
Misschien wel ja, maar tot nog toe heb ik alleen mensen die ook FB hebben horen klagen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mensen die vanwege hun privacy geen FB account wilden hebben toch alle reden om over te stappen nu Whatsapp is overgenomen door FB?
Daar zit wat in.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
De meeste zullen eerder redeneren dat er teveel info bij 1 bedrijf komt. Wat ook wel logisch is natuurlijk... FB kan nu hele mooie koppelingen gaan maken van mensen die bijv. op FB geen vrienden zijn en bij WhatsApp wel bij elkaar in de lijst staan etc...
Ik heb geen FB hoor. En wil het ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar tot nog toe heb ik alleen mensen die ook FB hebben horen klagen.
Right.. Je slaat de plank misquote:Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O jeetje, friendrequests van whatsapp contacten. Eng hoor.
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb geen FB hoor. En wil het ook niet.
Haha volgens vriendjelief zijn bepaalde foto's van mij wel erg fapbaar en mag hij ze alleen zienquote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je zo fapbaar dan? Ik bedoel, met meer dan 400 miljoen gebruikers per maand moet je natuurlijk wel van uitzonderlijk niveau zijn.
Je beseft je dat het doornemen van persoonlijke informatie gewoon geautomatiseerd is en dat er dus geen kamertje is met duizend man die één voor één alle verstuurde foto's en berichten doornemen?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:53 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Haha volgens vriendjelief zijn bepaalde foto's van mij wel erg fapbaar en mag hij ze alleen zien
Alleen vermoed ik dat helaas andere mensen het ook zien, aangezien de meeste via whatsapp worden verstuurd
Ow ja joh?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Right.. Je slaat de plank mis
Ik heb het over profiling
Sorry... maar eenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja joh?![]()
Nou, fucking, en. Als ze dat willen doen ze dat wel icm. je Google zoekresultaten, en via je andere apps die op je Google telefoon staan. Heb je geen Android bellen ze wel aan bij Apple.
Als iedereen zo naïef is om te denken dat ze onderling niet allang informatie uitwisselen dan heb je er sowieso weinig van begrepen.
Ah je werkt in de IT, hebt er meer verstand van dan een gemiddelde gebruiker, of waar doel je op met je uitgesproken reactie?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Sorry... maar eenis hierbij de enigste gepaste reactie...
Niet? Daar gaat m'n droombaanquote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Je beseft je dat het doornemen van persoonlijke informatie gewoon geautomatiseerd is en dat er dus geen kamertje is met duizend man die één voor één alle verstuurde foto's en berichten doornemen?
Maar dat betekent toch niet dat je je overal zo maar bij neer hoeft te leggen? Wat is dat voor makke schapen mentaliteit?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja joh?![]()
Nou, fucking, en. Als ze dat willen doen ze dat wel icm. je Google zoekresultaten, en via je andere apps die op je Google telefoon staan. Heb je geen Android bellen ze wel aan bij Apple.
Als iedereen zo naïef is om te denken dat ze onderling niet allang informatie uitwisselen dan heb je er sowieso weinig van begrepen.
Ik werk inderdaad in de IT, durf ook wel rustig te stellen dat ik er meer van weet dat de gemiddelde gebruiker....quote:Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah je werkt in de IT, hebt er meer verstand van dan een gemiddelde gebruiker, of waar doel je op met je uitgesproken reactie?
Klopt, maar dan wordt het een afweging. Ga je jouw gedrag bewust aanpassen met de illusie dat het iets uithaalt, of blijf je gewoon je eigen ding doen en het ze (misschien) wat makkelijker maken?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat je je overal zo maar bij neer hoeft te leggen? Wat is dat voor makke schapen mentaliteit?
Volgens mij zou zo'n baantje een beetje zijn als een dagje chatroulette: heel veel beelden van piemels.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Niet? Daar gaat m'n droombaan
Jij denkt niet dat er bakken geld te verdienen is met deze data? Jij denkt niet dat Google/Apple/Facebook/Microsoft of andere partijen handelen in die data?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad in de IT, durf ook wel rustig te stellen dat ik er meer van weet dat de gemiddelde gebruiker....
Waar ik vooral op doel is dat jij denkt dat de bedrijven die hun winst / geld halen uit profiling deze data met elkaar gaan uitwisselen
Ja, dan train je toch lekker je reflexen... En kan je soms toch lachen wat voor gedaante's er voorbij komenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij zou zo'n baantje een beetje zijn als een dagje chatroulette: heel veel beelden van piemels.
Waarom zou FB WhatsApp overnemen dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat er bakken geld te verdienen is met deze data? Jij denkt niet dat Google/Apple/Facebook/Microsoft of andere partijen handelen in die data?
Klopt Obama checkt elk half uur wat ik zeg omdat ik zo'n ziek leven hebquote:Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Apekoek het volgende:
Investeren heet dat, je koopt iets waardoor je je platform kan uitbreiden. Jouw naam komt ineens bij een marktdeel te liggen dat voorheen weinig met je te maken had. Dat heeft niet alleen met profiling te maken.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarom zou FB WhatsApp overnemen dan?Waarom zuo Google Google+ starten? Waarom heeft Mircosoft dan Skype gekocht?
Right... Whatsapp is een heel ander deel van de markt dan FBquote:Op maandag 24 februari 2014 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Investeren heet dat, je koopt iets waardoor je je platform kan uitbreiden. Jouw naam komt ineens bij een marktdeel te liggen dat voorheen weinig met je te maken had. Dat heeft niet alleen met profiling te maken.
Hoe breder je platform wordt, hoe hoger je marktpenetratie wordt. Is niet zo ingewikkeld hoor
Ik heb helemaal geen illusies, maar ik heb jarenlang FB bewust ontweken en wil gewoon niet meewerken aan hun datamine business. Dat een Whatsapp alternatief niet perfect is en wellicht een andere partij aan informatie helpt, so be it. Daarnaast is je risico's spreiden altijd een goed ideequote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, maar dan wordt het een afweging. Ga je jouw gedrag bewust aanpassen met de illusie dat het iets uithaalt, of blijf je gewoon je eigen ding doen en het ze (misschien) wat makkelijker maken?
Prima jochie, doe lekker uit de hoogte.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Right... Whatsapp is een heel ander deel van de markt dan FB
MS had inderdaad ook eerst MSN niet...
Je zegt het toch zelf. Er is bakken met geld te verdienen door profiling. Dus waarom ga je je hoofd asset verkopen voor een knaak aan de concurent?Je hebt vast geen eigen bedrijf... Ik zou het ook maar zo houden
Ik doe uit de hoogte?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima jochie, doe lekker uit de hoogte.
Blijkbaar heb jij een duidelijke marktanalyse gedaan van het draagvlak van whatsapp en fb platform. Er is ook zoiets als selectief je data verkopen. Maar hou het lekker zwart-wit, staat je goed.
Wat een bitterheid zo op de niet meer zo vroege morgen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eens met de klacht, al was het. maar om die 19 miljard investering van dat klote facebook waardeloos te maken.
Niveautje, wij van WC eend. Natuurlijk worden er concurrenten opgekocht, zoals ik al zei, bekijk het lekker zwart-wit. En geloof vooral alles wat je leest op openbare websites.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik doe uit de hoogte?
Het is toch duidelijk dat dit directe concurenten zijn/waren en daarom is het opgekocht. Niet omdat het een ander deel van de markt beslaat zoals jij beweerde in je vorige post.
En verder op je ander punt van data sharing:
http://www.infoworld.com/(...)ver-data-sharing-833
http://blog.whatsapp.com/index.php/2012/06/why-we-dont-sell-ads/
http://googleblog.blogspo(...)-privacy-policy.html
https://www.facebook.com/help/152637448140583
Pro tip: Trek je mond pas open als je weet waar je over praat...
Klopt. Helemaal mee eens, blijf nog steeds een afweging.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen illusies, maar ik heb jarenlang FB bewust ontweken en wil gewoon niet meewerken aan hun datamine business. Dat een Whatsapp alternatief niet perfect is en wellicht een andere partij aan informatie helpt, so be it. Daarnaast is je risico's spreiden altijd een goed idee.
En nu graag een reactie op de punten?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niveautje, wij van WC eend. Natuurlijk worden er concurrenten opgekocht, zoals ik al zei, bekijk het lekker zwart-wit. En geloof vooral alles wat je leest op openbare websites.
Maar als jij het denkt beter te weten prima. Ik denk er het mijne van, jij het jouwe. Je staat sowieso niet echt bekend om je brede visie.
Welke punten? Dat jouw artikelen aanhalen dat (de meeste bedrijven) geen data delen? Zou ik ook zeggen als ik in de PR werkte.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En nu graag een reactie op de punten?En verder ben je vergeten je alu-hoedje in je UI te zetten...
OK, dus bedrijven liegen gewoon in de EULA en komen daar mee weg... Goed, staat genoteerdquote:Op maandag 24 februari 2014 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke punten? Dat jouw artikelen aanhalen dat (de meeste bedrijven) geen data delen? Zou ik ook zeggen als ik in de PR werkte.
Dat jij aanhaalde dat Microsoft Skype had gekocht om de concurrentie met msn uit te schakelen? Of wat wilde je niet dat punt maken? Skype was/is een van de populairste gratis VOIP oplossingen, ook met oog op Videochat. Niet zo raar dat je die wil hebben, zeker als Apple op al zijn telefoons iChat/Facetime heeft en jij geen goed alternatief in je Windows Mobile heb zitten als je van plan bent Nokia te kopen en Windows 8 gaat uitbrengen (dat (toevallig) toegespitst is op touchscreen/tablet hardware).
Maar inderdaad, ik begrijp het niet.
Hoe is dit anders dan wat ik zeg? Neemt niet weg dat het nu één voorbeeld is, dat maakt nog niet dat het altijd zo is.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:42 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Skype hebben ze ten eerste al vet voor Windows 8 zelfs nog maar in Alpha fase was gekocht. Daar komt bij dat MSN/Skype exact dezelfde soort overname was als FB/WhatsApp nu. Ten eerste om marktaandeel te vergroten in je huidige core business en ten tweede data mining / big data / profiling.
Volgens mij ben jij degene die off topic is gegaan door te stellen dat ik geen brede visie heb en niet op de punten in te gaan. Dat mag je dus lekker bij jezelf zoeken.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan wat ik zeg? Neemt niet weg dat het nu één voorbeeld is, dat maakt nog niet dat het altijd zo is.
Ik heb geen zin in een verpiswedstrijdje met een of andere newbie KLB'er die websites (van desbetreffend bedrijf) aanhalen als betrouwbare bron en denkt dat vrouwen in dienst van de man staan.
Met een portie gezond verstand kom je ook een eind. Jij kan blijkbaar stellig beweren dat je gelijk hebt, vind ik prima. Ik denk dat ik het niet zeker weet, maar ik heb een vermoeden, aangezien ik niet alle feiten ken. Daarom noem ik mijn visie breed(er), jij bent (ongeacht of je alle feiten hebt) overtuigt van je gelijk. Dat noem ik kortzichtig.
En tevens is dit behoorlijk off topic.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die off topic is gegaan door te stellen dat ik geen brede visie heb en niet op de punten in te gaan. Dat mag je dus lekker bij jezelf zoeken.
Ik zie dit verder niet als een verpiswedstrijd. Ik zie dat als een user te wijzen dat hij over dingen praat zonder onderbouwing.
Verder is waren het niet alleen artikels van de bedrijven zelf.
En wat ga je ineens een totaal andere discussie erbij betrekken?Hoe een facking droeftoeter ben je dan? Lijkt wel een persoonlijke vete ofzo?
Verder als je daar alles goed had gelezen stel ik juist dat ik vind dat mannen en vrouwen gelijk zijn Alleen was ik met mijn brede visie aan het uitleggen waarom andere mensen het anders konden zien
Man man... Jij bent... zielig
Jup.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup.Je hebt me. Je hebt gewonnen, je kunt je internetpunten ophalen bij je lokale moderator/FA.
BItter? Nee hoor. Elke wraak op facebook is zoet.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat een bitterheid zo op de niet meer zo vroege morgen.
Een discussie proberen te winnen van hostimeisterquote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die off topic is gegaan door te stellen dat ik geen brede visie heb en niet op de punten in te gaan. Dat mag je dus lekker bij jezelf zoeken.
Ik zie dit verder niet als een verpiswedstrijd. Ik zie dat als een user te wijzen dat hij over dingen praat zonder onderbouwing.
Verder is waren het niet alleen artikels van de bedrijven zelf.
En wat ga je ineens een totaal andere discussie erbij betrekken?Hoe een facking droeftoeter ben je dan? Lijkt wel een persoonlijke vete ofzo?
Verder als je daar alles goed had gelezen stel ik juist dat ik vind dat mannen en vrouwen gelijk zijn Alleen was ik met mijn brede visie aan het uitleggen waarom andere mensen het anders konden zien
Man man... Jij bent... zielig
"proberen"quote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een discussie proberen te winnen van hostimeister
Hosti altijd +1 man
Daar gaat het niet om. Het gaat om de persoon en niet om de discussie. Hosti is werkelijk meister. Daar ga je niet eens een discussie mee aan, laat staan om te proberen deze te winnen.quote:
Heb je al fan posters?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de persoon en niet om de discussie. Hosti is werkelijk meister. Daar ga je niet eens een discussie mee aan, laat staan om te proberen deze te winnen.
Echt he?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de persoon en niet om de discussie. Hosti is werkelijk meister. Daar ga je niet eens een discussie mee aan, laat staan om te proberen deze te winnen.
Boeeee! Saaie Tanglefuzz!quote:
Ik heb niks te verbergen moet het argument niet eens zijn. Je hebt bij mij niets te zoeken is waar het om gaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef HalveZware het volgende:
Ik hoop dan ook dat mensen een gaan nadenken over wat hun privacy nou precies waard is, en niet alles afdoen met slappe argumenten als "ik heb niks te verbergen"
Exactquote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb niks te verbergen moet het argument niet eens zijn. Je hebt bij mij niets te zoeken is waar het om gaat.
Wat is jouw advies Hosti? Wat kan ik het beste doen? Telegram of whatsap?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is jouw advies Hosti? Wat kan ik het beste doen? Telegram of whatsap?
School of thuisblijven met uitkering help me!
Hahaha! Saaie tangle.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je ff je stopcontacten weer schoon gaat maken heb je weer wat spanning in je leven
En over deze reactie heb je zo lang moeten nadenken? En dit is het beste wat je kan voortbrengen? En dan noem je mij saaiquote:
Alleen kan dat nou weer net niet als je secret chat optie gebruikt bij Telegramquote:Op maandag 24 februari 2014 13:29 schreef kELAL het volgende:
Telegram. Omdat ook de FSB graag zonder al te veel moeite je berichten wil meelezen
Oh... De eerste gaten in secret chat zijn alweer ontdekt (en, toegegeven, alweer gepatcht).quote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Alleen kan dat nou weer net niet als je secret chat optie gebruikt bij Telegram
quote:
Vandittumquote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb niks te verbergen moet het argument niet eens zijn. Je hebt bij mij niets te zoeken is waar het om gaat.
Nee, dat heet efficient reageren. Mensen die ik niet ken of die het niet waard vind spendeer ik weinig reactietijd aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En over deze reactie heb je zo lang moeten nadenken? En dit is het beste wat je kan voortbrengen? En dan noem je mij saai
Schijnbaar toch genoeg waard om jezelf hierin te betrekken zonder enige aanleidingquote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat heet efficient reageren. Mensen die ik niet ken of die het niet waard vind spendeer ik weinig reactietijd aan.
Je begint je nu wel een beetje onsterfelijk belachelijk te maken door zo constant te happen, gedraag je eens naar je leeftijd.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Schijnbaar toch genoeg waard om jezelf hierin te betrekken zonder enige aanleiding
Jij denkt dat je ergens de aanleiding toe bent? Ja tot je eigen rechterhand ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Schijnbaar toch genoeg waard om jezelf hierin te betrekken zonder enige aanleiding
Alsof je mijn leeftijd kentquote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je begint je nu wel een beetje onsterfelijk belachelijk te maken door zo constant te happen, gedraag je eens naar je leeftijd.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij denkt dat je ergens de aanleiding toe bent? Ja tot je eigen rechterhand ja.
Next, boeie, next. Zei ik al next?
Die gedachte kreeg ik bij ook ja.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die gedachte kreeg ik bij ook ja.
Was wel een vlugge reactie trouwens... Stijg ik in je ranglijst?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die gedachte kreeg ik bij ook ja.
Als je PoHi een beetje correct is ben je van 83 dacht ik. Sorry hoor, was maar een tipquote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alsof je mijn leeftijd kentMaar bedankt hoor dat je mij wil behoeden voor "onsterfelijkheid"
Helaas, je zal meer moeten gaan oefenen... Daar komt bij dat ze zeggen "hou ouder, hoe gekker"quote:Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je PoHi een beetje correct is ben je van 83 dacht ik. Sorry hoor, was maar een tip
Je zei in een topic dat je in de jaren '90 van 7 tot 17 was, vandaar. Maar goed, je bent nog redelijk nieuw hier. Logisch dat je niet helemaal begrijpt hoe de pikorde hier is.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Helaas, je zal meer moeten gaan oefenen... Daar komt bij dat ze zeggen "hou ouder, hoe gekker"
Ooh... ik ben interessant genoeg om me na te trekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zei in een topic dat je in de jaren '90 van 7 tot 17 was, vandaar. Maar goed, je bent nog redelijk nieuw hier. Logisch dat je niet helemaal begrijpt hoe de pikorde hier is.
Dus als je in 1990 7 bent, kom je niet uit '83? Blijkbaar is dit hogere wiskunde.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ooh... ik ben interessant genoeg om me na te trekkenDaar komt bij dat je dan toch echt ff terug mag naar de basisschool om te rekenen...
Daarbij denk ik dat ik al ietsjes langer op FOK! kom dan jij...Jezelf iets aantrekken van registratiedatum van een account
![]()
En alsof ik me facking iets moet aantrekken van een pikorde![]()
Ik herhaal.... Jij bent... zielig
Nee, als je in '90 7 bent hoef je inderdaad niet uit '83 te komen... Zal wel hogere wiskunde wezen inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2014 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus als je in 1990 7 bent, kom je niet uit '83? Blijkbaar is dit hogere wiskunde.
Jeetje, wat kun jij moeilijk doen zeg.
Ow, shit, ik zit er een jaartje naast. Gast. Bij benadering.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, als je in '90 7 bent hoef je inderdaad niet uit '83 te komen... Zal wel hogere wiskunde wezen inderdaad
Ik heb inderdaad lol hierquote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, shit, ik zit er een jaartje naast. Gast. Bij benadering.
Ga vooral door.![]()
Komt doordat de meeste mensen daadwerkelijk wat vrienden op hun IM willen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Telegram.De app die ik nu gebruik is zo klein, uniek en underground dat niemand in mijn directe omgeving en waarschijnlijk ook op FOK! er ooit van heeft gehoord. Jammer van de hersenloze WhatsApp- en Telegramkudde hier.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Was wel een vlugge reactie trouwens... Stijg ik in je ranglijst?
bij ook ja
Nee hoor, diep sowieso niet, heb gewoon geen drol te doen vandaag, plus je hapt zo lekker, Walter.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad lol hierEigenlijk vooral omdat het schijnbaar allemaal nogal diep zit bij je
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
Haha, jij hebt echt niks te doen he!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, diep sowieso niet, heb gewoon geen drol te doen vandaag, plus je hapt zo lekker, Walter.
Je weet tochquote:Op maandag 24 februari 2014 15:35 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Haha, jij hebt echt niks te doen he!Man, je bent echt zieliger aan het worden met de minuut
![]()
[ afbeelding ]
Dat ik zo belangerijk mag zijn voor zo een geweldige user hier die zo hoog staat in de pikorde
En stop met mij te vergelijken met god. Hij is goed maar komop, hij is niet mij.quote:
Zo zielig dat je speciaal tijd vrij maakt om met het handje te gaan dataminenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet tochIn welk opzich zielig? We hadden hier toch over dataminen?
Nee, dan hadden we geen elektrisiteit meerquote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En stop met mij te vergelijken met god. Hij is goed maar komop, hij is niet mij.
O in die zin. Alles om het creatieve proces te kickstarten, writersblock enzo.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zo zielig dat je speciaal tijd vrij maakt om met het handje te gaan dataminenEn voel je jezelf nu speciaal, trots? Want iedere mongool kan mijn username hier intoetsen op Google
Ik heb dan ook niet zoveel te verbergen zoals de meeste van die KLB hero's hier....
En helaas nog steeds niks kunnen vinden om me op te pakken... En al zoveel moeite gedaan.. Dat knaagt he!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O in die zin. Alles om het creatieve proces te kickstarten, writersblock enzo.
Je hebt gewoon een grote bek, net zoals de meeste klb kneuzen, dan word ik benieuwd. Niet meer, niet minder.
"jajaheehoe"quote:Op maandag 24 februari 2014 08:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Chrome extensie:
https://chrome.google.com(...)mjhajaheehoeibfljjno
Daar ben ik helemaal niet op uit, in tegenstelling tot FB en Whatsapp, respecteer ik privacy wel.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En helaas nog steeds niks kunnen vinden om me op te pakken... En al zoveel moeite gedaan.. Dat knaagt he!
Dit.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:48 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
je kan een secret chat starten.
Hoe kom je nou weer aan die onnozele stellingquote:Op maandag 24 februari 2014 15:41 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we geen elektrisiteit meer
inb4: haha, hoho saai
Waarom zou je dan in hemelsnaam al die moeite doenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal niet op uit, in tegenstelling tot FB en Whatsapp, respecteer ik privacy wel.
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan die onnozele stelling
Moeite?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waarom zou je dan in hemelsnaam al die moeite doenHaha... jij bent een portret
Je hebt door mijn PoHi lopen graven, me op lopen zoeken op FB... Dat is aardig wat moeite ja... Je lijkt wel een wijfquote:Op maandag 24 februari 2014 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeite?Kom op.
Like I said, slow day.
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je hebt door mijn PoHi lopen graven, me op lopen zoeken op FB... Dat is aardig wat moeite ja... Je lijkt wel een wijf
Graven, man, binnen 5 minuten was ik al klaar joh. Zoveel topics heb je niet geopend, rondje Google en klaar is Hosti. Koste me ongeveer net zoveel moeite als jouw website.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:53 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je hebt door mijn PoHi lopen graven, me op lopen zoeken op FB... Dat is aardig wat moeite ja... Je lijkt wel een wijf
Hahaquote:Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Graven, man, binnen 5 minuten was ik al klaar joh. Zoveel topics heb je niet geopend, rondje Google en klaar is Hosti. Koste me ongeveer net zoveel moeite als jouw website.
Goeien tip.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
HahaMan man je bent echt priceless
Ik kan meteen die writers block voor je oplossen! Gewoon een roman gaan schrijven over een stalkende vrouw die de man van haar dromen tegenkomt op een forum... Je hebt genoeg ervaring!
Jammer... Je maakte jezelf zo lekker belachelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goeien tip.
Neemt niet weg dat ik er wel een beetje klaar mee ben.
Pot. Ketel.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Jammer... Je maakte jezelf zo lekker belachelijk
Ik vind jou echt niet belangerijk genoeg om eigenlijk al off-topic te gaan. Daar was jij mee begonnen. Vervolgens ga je ook nog mij persoonlijk opzoekenquote:
Want screenshots worden ook vernietigd?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee je kan ook je berichten een self destruct timer meegeven.
Wanneer je dus dronken je ex berichten gaat sturen kun je er voor zorgen dat al het bewijsmateriaal vernietigd wordt zodat je er niet later nog mee geconfronteerd kan worden. Ideaal voor seksueel getinte berichten en bedreiging.
Dan moet die persoon er wel aan denken een screenshot te maken. Bij whatsapp weet je zeker dat ze dat niet hoeven te doen omdat al je foute berichten nog gewoon in de historie staan.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:10 schreef very het volgende:
[..]
Want screenshots worden ook vernietigd?
En als je dronken ben herinner je natuurlijk die functie ook
Gewoon je WA verwijderen en zeggen dat je via SMS of Telegram bereikbaar bent. Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 24 februari 2014 07:58 schreef Solo14 het volgende:
Zo vervelend is dat, nu moet ik nogsteeds whatsapp gebruiken.
Ik wil gewoon telegrammen.
Klopt...maar de functie is dan misschien leuk in theorie, maar in de praktijk heb je er niks aanquote:Op maandag 24 februari 2014 16:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan moet die persoon er wel aan denken een screenshot te maken. Bij whatsapp weet je zeker dat ze dat niet hoeven te doen omdat al je foute berichten nog gewoon in de historie staan.
En dat je geheugen niet werkt als je dronken bent kun je moeilijk een app kwalijk nemen.
Je hebt er wel degelijk wat aan, het is alleen niet sluitend.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:17 schreef very het volgende:
[..]
Klopt...maar de functie is dan misschien leuk in theorie, maar in de praktijk heb je er niks aan
Dus heb je er niks aan aangezien je er niet op kunt vertrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je hebt er wel degelijk wat aan, het is alleen niet sluitend.
Dat kun je op je fietsslot ook niet. Ook maar niet gebruiken dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:19 schreef very het volgende:
[..]
Dus heb je er niks aan aangezien je er niet op kunt vertrouwen.
Beetje jammere, en foutieve vergelijking ditquote:Op maandag 24 februari 2014 16:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat kun je op je fietsslot ook niet. Ook maar niet gebruiken dan?
Dat zou ik ook zeggen als ik met mijn mond vol tanden stond.quote:
Onderbouwing?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gewoon je WA verwijderen en zeggen dat je via SMS of Telegram bereikbaar bent. Heb ik ook gedaan![]()
Serieus?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik met mijn mond vol tanden stond.
Nogmaals...serieus?quote:
Ach, daar heb je het al. Je eigen aannames doen, daar vervolgens een situatie rond schetsen en concluderen op basis van je eigen aannames dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:28 schreef very het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Iemand stuurt mij iets op wat dus een soort van geheim moet blijven. Kans is groot dat ik dat alleen aan het bericht zelf al kan aflezen,
wat moet ik me hierbij voorstellen? een chat met wachtwoord ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:48 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
je kan een secret chat starten.
Versleutelde chatgesprekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat moet ik me hierbij voorstellen? een chat met wachtwoord ofzo?
Ach, daar heb je het al...Latijns praten om te doen lijken alsof je hersenen helemaal niet zo klein zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 16:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ach, daar heb je het al. Je eigen aannames doen, daar vervolgens een situatie rond schetsen en concluderen op basis van je eigen aannames dat je gelijk hebt.
En dan nog een ad hominem op de koop toe.
Nou gelukkig weet ik dat jij het zegt dus hoef ik er in ieder geval niet wakker van te liggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef very het volgende:
[..]
Ach, daar heb je het al...Latijns praten om te doen lijken alsof je hersenen helemaal niet zo klein zijn
Sorry, maar als je oprecht het verschil niet ziet tussen een fiets op slot zetten of een kinderlijk eenvoudig te omzeilen self-destruct-bericht sturen, dan ben je ook wel een beetje dom. En dat mag best gezegd worden.
Zo is het wel erg makkelijk vergelijkingen maken, en gaat het punt waarom je de vergelijking überhaupt maakt een beetje verlorenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou gelukkig weet ik dat jij het zegt dus hoef ik er in ieder geval niet wakker van te liggen.
Het is verschillend, het is beiden vergelijkbaar. Volgens jou is het onbruikbaar omdat het niet sluitend is. Dat is simpelweg niet zo. Je fietsslot gebruik je om diefstal van je fiets te voorkomen, dat het niet sluitend is weerhoudt je er niet van toch je fiets op slot te zetten. Dat je een illegale handeling moet verrichten om het slot te openen doet helemaal niet ter zake. Het resultaat is namelijk hetzelfde:
destruct functie werkt niet als iemand een screenshot maakt
slot werkt niet als iemand een betonschaar mee neemt.
Dat een slot open knippen illegaal is en een screenshot maken niet is irrelevant voor de uitkomst.
Tja, wat mij betreft niet. Het punt was namelijk of een functie die niet volledig sluitend is nuttig kan zijn. Niet of het omzeilen van die functie legaal of illegaal is.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Zo is het wel erg makkelijk vergelijkingen maken, en gaat het punt waarom je de vergelijking überhaupt maakt een beetje verloren
Het punt was dat de functie zinloos is als het zo kinderlijk eenvoudig te omzeilen is, dat het dus alle functie verliest. Het is zeg maar net als dit plaatje:quote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, wat mij betreft niet. Het punt was namelijk of een functie die niet volledig sluitend is nuttig kan zijn. Niet of het omzeilen van die functie legaal of illegaal is.
Maar ik ben er klaar mee.
Ik heb wel belangrijke dingen te doen.
Ik heb een Nokia 3410 en die kan het niet omdat, tja, het niet kan. En ik heb een iPod en die heeft geen telefoonnummer dus kan het ook niet. Ik gebruik altijd FB Messenger.quote:
Zeker ben jij zo´n 9gag mongooltje die denkt dat het stoer is om een nokia 3410 te hebben, omdat ze soort van niet kapot kunnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 3410 en die kan het niet omdat, tja, het niet kan. En ik heb een iPod en die heeft geen telefoonnummer dus kan het ook niet. Ik gebruik altijd FB Messenger.
Ik heb die Nokia 3410 in 2004 gekocht, toen in 2007 een nieuwere, scherm stuk na 4 maanden, weer een nieuwe dat scherm was ook weer stuk na een tijdje. Toen had ik die iPod Touch al en ik bel en sms toch vrijwel nooit maar mijn moeder wil dat ik altijd bereikbaar ben (qua bellen). Ik heb dus die iPod bij me voor internet (tegenwoordig heb je overal WiFi). En omdat m'n ma wil dat ze mij kan bellen heb ik die Nokia ook in mijn broekzak. En hij is inderdaad nog niet stuk, in tegenstelling tot die 2 anderequote:Op maandag 24 februari 2014 18:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zeker ben jij zo´n 9gag mongooltje die denkt dat het stoer is om een nokia 3410 te hebben, omdat ze soort van niet kapot kunnen.![]()
Koop een smartphone, dan loop je niet meer voor schut.
Heb je het tegen mij?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ga je dan ook over keien rijden met je paard en wagen?
plaatje bestaat nietquote:Op maandag 24 februari 2014 17:03 schreef very het volgende:
[..]
Het punt was dat de functie zinloos is als het zo kinderlijk eenvoudig te omzeilen is, dat het dus alle functie verliest. Het is zeg maar net als dit plaatje:
[ afbeelding ]
Aha, ik snap hem.quote:
Blijkbaar is die telegram een nieuwe app? Dat had ik vandaag/zonet pas door trouwensquote:
Het was ook niet de bedoeling dat het populair ging worden. Maarja, toen kocht Facebook Whatsappquote:Op maandag 24 februari 2014 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Blijkbaar is die telegram een nieuwe app? Dat had ik vandaag/zonet pas door trouwens
Wat een domme naam voor een telefoon iets, noem het dan telebiel oid.
doet t ook niet meerquote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef very het volgende:
[..]
Wazig...hier nu ook opeens niet.
Was dit plaatje:
[ afbeelding ]
ik zit net 2 mnd op facebook en heb 21 vriendenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat het populair ging worden. Maarja, toen kocht Facebook Whatsapp
Ik dacht dat jij zo'n tegenstander van dit soort ongein was. Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zit net 2 mnd op facebook en heb 21 vrienden
Ik zet net 5 jaar op FaceBook met >200 vriendenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hyves ging wegquote:Op maandag 24 februari 2014 19:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n tegenstander van dit soort ongein was. Wat is er gebeurd?
Mensen die hun status uit hun telefoon moeten halen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zeker ben jij zo´n 9gag mongooltje die denkt dat het stoer is om een nokia 3410 te hebben, omdat ze soort van niet kapot kunnen.![]()
Koop een smartphone, dan loop je niet meer voor schut.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb 442 echte Facebook vrienden, ik voel mij heel belangrijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik zet net 5 jaar op FaceBook met >200 vrienden
maar voel je je ook in het echt belangrijk?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 442 echte Facebook vrienden, ik voel mij heel belangrijk.
Ja, ik ben een aanwinst voor de samenleving.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar voel je je ook in het echt belangrijk?
Heb je ook een baard net als op je avatar?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik ben een aanwinst voor de samenleving.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen die hun status uit hun telefoon moeten halen.Ik shine hard met mijn Nokia 206 en ben een kaolopopulaire boy. Jij bent een nerd of je nou een Motorola of een iPhone hebt.
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je ook een baard net als op je avatar?
ik ook whihihi, baardscharen?quote:
Alleen is het momenteel meer een snor + sik (getrimd)quote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ook whihihi, baardscharen?
Interessant.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:13 schreef Solo14 het volgende:
Ik ben pas over gegaan op smartphone toen ze pas echt goed werden. Zelf heb ik een galaxy s2 en die kan nu nog alles wat de nieuwe smartphones van tegenwoordig kunnen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik ben een aanwinst voor de samenleving.
nee van poetin, wow wat een verbetering.quote:
Ik zit niet op FB en heb 800 vriendenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |