Eensquote:Op maandag 24 februari 2014 09:34 schreef Murdera het volgende:
Mooi toch, Facebook legt 11,6 miljard neer voor een app en iedereen stapt massaal over
Veel harder kan je ze niet pakken
Dit is wel baasquote:Op maandag 24 februari 2014 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee je kan ook je berichten een self destruct timer meegeven.
Wanneer je dus dronken je ex berichten gaat sturen kun je er voor zorgen dat al het bewijsmateriaal vernietigd wordt zodat je er niet later nog mee geconfronteerd kan worden. Ideaal voor seksueel getinte berichten en bedreiging.
Misschien toch af en toe wat nieuws proberen he?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit is wel baasIk ben namelijk zo iemand die allemaal wijven gaat appen met verkeerde shit
De speldquote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2014/(...)-garandeert-privacy/
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. is het mogelijk om whatsapp EN telegram te gebruiken?
Nee man, je moet eerst whatsapp deleten.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. is het mogelijk om whatsapp EN telegram te gebruiken?
a = bquote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik versleutel zelf mijn berichten. Anderen zijn daarin niet te vertrouwen.
Je moet dan ook quantum key distribution nemen.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
a = b
b = c
z = a
Zal NSA nooit achterhalen!
Heb deze post gerapporteerd, weet je waarom? Kaolo vieze grap.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:54 schreef H.FR het volgende:
Tegenwoordig kun je gewoon emailen, smsen en whatsappen. Dat is veel sneller dan een telegram.
Handig man! Lekker kopiëren / plakken enzo...quote:Op maandag 24 februari 2014 09:53 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je moet dan ook quantum key distribution nemen.
Laat mij gewoon ff flexen.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Handig man! Lekker kopiëren / plakken enzo...
Niet weten dat je ook gewoon secure chat in Telegram kan startenquote:Op maandag 24 februari 2014 09:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Laat mij gewoon ff flexen.
Overal serieus op in gaan.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat er dan wel erg veel informatie bij 1 bedrijf terechtkomt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:26 schreef Piye het volgende:
Wat ik nou niet snap: vrijwel iedereen heeft FB en WA, maar als FB WA overneemt willen ze overstappen. Waarom dan precies? Los van elkaar respecteren ze je privacy wel?
Omdat ze uit je whatsapp geschiedenis veel meer informatie kunnen verzamelen dan via je Facebook account.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:26 schreef Piye het volgende:
Wat ik nou niet snap: vrijwel iedereen heeft FB en WA, maar als FB WA overneemt willen ze overstappen. Waarom dan precies? Los van elkaar respecteren ze je privacy wel?
En veel mensen weten ook niet dat Instagram en snapchat ook bij Facebook horenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat er dan wel erg veel informatie bij 1 bedrijf terechtkomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |