Desktop, browser, volledige encrypte point-to-point sessies, daarnaast vind ik de app ook een stuk sneller werken als WAquote:Op maandag 24 februari 2014 09:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het dan daadwerkelijk BETER dan whatsapp? Of is de desktop functie het enige verschil?
Misschien een keer proberen danquote:Op maandag 24 februari 2014 09:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Desktop, browser, volledige encrypte point-to-point sessies, daarnaast vind ik de app ook een stuk sneller werken als WA.
Grootste verschil vind ik eigenlijk dat Telegram je beter op de "hoogte" houdt... Dus als er iemand nieuw ook bij Telegram komt krijg je daar bijv. een berichtje van...quote:Op maandag 24 februari 2014 09:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het dan daadwerkelijk BETER dan whatsapp? Of is de desktop functie het enige verschil?
Jezus wat kutquote:Op maandag 24 februari 2014 09:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Grootste verschil vind ik eigenlijk dat Telegram je beter op de "hoogte" houdt... Dus als er iemand nieuw ook bij Telegram komt krijg je daar bijv. een berichtje van...
Ik had al eerder telegram.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:57 schreef 75020 het volgende:
TS is zo een wijf dat na de overname en downtime hysterisch naar telegram is gerend.
Alleen kut voor hem dat er mensen zijn die wel nuchter blijven denken.
nee je kan ook je berichten een self destruct timer meegeven.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
eigenaar encrypt alles wat telegram ontvangt zo dat de NSA er zo in kan kijkenquote:
Eensquote:Op maandag 24 februari 2014 09:34 schreef Murdera het volgende:
Mooi toch, Facebook legt 11,6 miljard neer voor een app en iedereen stapt massaal over
Veel harder kan je ze niet pakken
Dit is wel baasquote:Op maandag 24 februari 2014 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee je kan ook je berichten een self destruct timer meegeven.
Wanneer je dus dronken je ex berichten gaat sturen kun je er voor zorgen dat al het bewijsmateriaal vernietigd wordt zodat je er niet later nog mee geconfronteerd kan worden. Ideaal voor seksueel getinte berichten en bedreiging.
Misschien toch af en toe wat nieuws proberen he?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit is wel baasIk ben namelijk zo iemand die allemaal wijven gaat appen met verkeerde shit
De speldquote:Op maandag 24 februari 2014 09:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2014/(...)-garandeert-privacy/
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. is het mogelijk om whatsapp EN telegram te gebruiken?
Nee man, je moet eerst whatsapp deleten.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm.. is het mogelijk om whatsapp EN telegram te gebruiken?
a = bquote:Op maandag 24 februari 2014 09:51 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik versleutel zelf mijn berichten. Anderen zijn daarin niet te vertrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |