Je doet stoer, maar je bent zero.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Ga tegen jouw matties janken dan zeikbaby
Dankjewel.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:07 schreef TARDIS. het volgende:
Goed topic met overtuigende onderbouwde argumenten.
Helemaal fantastisch TS, een voorbeeld voor een groot gedeelte van de KLB-gebruikers
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:18 schreef renwan het volgende:
Telegram
Mensen die me haast dwingen het ook te gebruiken
Het heeft teminste een publieke API en kan je teminste ook weer gewoon berichten versturen via je desktop...quote:
Joepieee.... msnen!quote:Op maandag 24 februari 2014 08:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Het heeft teminste een publieke API en kan je teminste ook weer gewoon berichten versturen via je desktop...
Maar wel van de NSAquote:
Uiteindelijk is alles van de NSA.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joepieee.... msnen!
[..]
Maar wel van de NSA
Ik vind Facebook ook teveel van het goede en ben ook niet blij met de overname maar ik merk er (nog) niks van. Daarbij komt dat ik niks te verbergen heb. Zolang ze niet bij mijn geld kunnen vind ik het allemaal bestquote:Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles van de NSA.
Ik ben ook niet naar Telegram gegaan omdat ik denk dat het 100% veilig zou zijn, maar gewoon omdat ik een tyfushekel aan het bedrijf Facebook heb.
Telegram vergelijken met MSNquote:Op maandag 24 februari 2014 08:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joepieee.... msnen!
[..]
Maar wel van de NSA
Ach, laat ze maar. Lekker appen op hun telefoon en als ze dan een keer op een tablet of achter een PC zitten kunnen ze er gelijk niet meer bij. Wij weten wel beterquote:
En WhatsApp? Want je beseft toch wel dat Telegram bijna een directe clone van WhatsApp is...quote:Op maandag 24 februari 2014 08:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
MSN is echt vele malen beter
Een kloon hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En WhatsApp? Want je beseft toch wel dat Telegram bijna een directe clone van WhatsApp is...
Dus je zit te zeiken op iets wat je niet kentquote:Op maandag 24 februari 2014 08:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke die was flauw, maar nee ik heb telegram nog niet gezien. Al mijn maten gebruik whatsapp en ik ben ook niet van plan om over te stappen. Binnenkort maar even langs bij mijn neef de engineer en dan zal ik even kijken wat het allemaal inhoudt.
http://telegram-for-desktop.nl.softonic.com/quote:Op maandag 24 februari 2014 08:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach, laat ze maar. Lekker appen op hun telefoon en als ze dan een keer op een tablet of achter een PC zitten kunnen ze er gelijk niet meer bij. Wij weten wel beter. Lekker doorgaan in de browser toch
.
Om te controleren of je ook echt je eigen nummer in hebt gegeven. Telegram heeft het automatisch al gebruikt... Kan je nu verwijderen als je wil...quote:Op maandag 24 februari 2014 08:51 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ooh nee, meer zie ik zelfs. 20 van de 95 hebben ongeveer telegram. Maar alsnog hebben de echte belangrijkste mensen het niet in mijn lijst.
Wat is dat trouwens met die code die je krijgt? Dat smsje? Is dat je telegram id ofzo?
Ooh aha ok bedanktquote:Op maandag 24 februari 2014 08:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Om te controleren of je ook echt je eigen nummer in hebt gegeven. Telegram heeft het automatisch al gebruikt... Kan je nu verwijderen als je wil...
Zo naïefquote:Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Apekoek het volgende:
Nerds die denken dat ze belangrijk zijn en bang worden van privacy gegevens te delen met facebook, lekker boeiend allemaal. Je bent helemaal niet belangrijk.
Ja. Ik zeik meer om die mensen die allemaal zo wanhopig omspringen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:48 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus je zit te zeiken op iets wat je niet kent
Lastig he, verandering.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Ik zeik meer om die mensen die allemaal zo wanhopig omspringen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Apekoek het volgende:
Nerds die denken dat ze belangrijk zijn en bang worden van privacy gegevens te delen met facebook, lekker boeiend allemaal. Je bent helemaal niet belangrijk.
Dat noemen ze progressie / vooruitgangquote:Op maandag 24 februari 2014 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Ik zeik meer om die mensen die allemaal zo wanhopig omspringen.
Is het dan daadwerkelijk BETER dan whatsapp? Of is de desktop functie het enige verschil?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat noemen ze progressie / vooruitgang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |