Je doet stoer, maar je bent zero.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Ga tegen jouw matties janken dan zeikbaby
Dankjewel.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:07 schreef TARDIS. het volgende:
Goed topic met overtuigende onderbouwde argumenten.
Helemaal fantastisch TS, een voorbeeld voor een groot gedeelte van de KLB-gebruikers
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:18 schreef renwan het volgende:
Telegram
Mensen die me haast dwingen het ook te gebruiken
Het heeft teminste een publieke API en kan je teminste ook weer gewoon berichten versturen via je desktop...quote:
Joepieee.... msnen!quote:Op maandag 24 februari 2014 08:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Het heeft teminste een publieke API en kan je teminste ook weer gewoon berichten versturen via je desktop...
Maar wel van de NSAquote:
Uiteindelijk is alles van de NSA.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joepieee.... msnen!
[..]
Maar wel van de NSA
Ik vind Facebook ook teveel van het goede en ben ook niet blij met de overname maar ik merk er (nog) niks van. Daarbij komt dat ik niks te verbergen heb. Zolang ze niet bij mijn geld kunnen vind ik het allemaal bestquote:Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles van de NSA.
Ik ben ook niet naar Telegram gegaan omdat ik denk dat het 100% veilig zou zijn, maar gewoon omdat ik een tyfushekel aan het bedrijf Facebook heb.
Telegram vergelijken met MSNquote:Op maandag 24 februari 2014 08:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Joepieee.... msnen!
[..]
Maar wel van de NSA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |