Wat is jouw advies Hosti? Wat kan ik het beste doen? Telegram of whatsap?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is jouw advies Hosti? Wat kan ik het beste doen? Telegram of whatsap?
School of thuisblijven met uitkering help me!
Hahaha! Saaie tangle.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je ff je stopcontacten weer schoon gaat maken heb je weer wat spanning in je leven
En over deze reactie heb je zo lang moeten nadenken? En dit is het beste wat je kan voortbrengen? En dan noem je mij saaiquote:
Alleen kan dat nou weer net niet als je secret chat optie gebruikt bij Telegramquote:Op maandag 24 februari 2014 13:29 schreef kELAL het volgende:
Telegram. Omdat ook de FSB graag zonder al te veel moeite je berichten wil meelezen
Oh... De eerste gaten in secret chat zijn alweer ontdekt (en, toegegeven, alweer gepatcht).quote:Op maandag 24 februari 2014 13:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Alleen kan dat nou weer net niet als je secret chat optie gebruikt bij Telegram
quote:
Vandittumquote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb niks te verbergen moet het argument niet eens zijn. Je hebt bij mij niets te zoeken is waar het om gaat.
Nee, dat heet efficient reageren. Mensen die ik niet ken of die het niet waard vind spendeer ik weinig reactietijd aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En over deze reactie heb je zo lang moeten nadenken? En dit is het beste wat je kan voortbrengen? En dan noem je mij saai
Schijnbaar toch genoeg waard om jezelf hierin te betrekken zonder enige aanleidingquote:Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat heet efficient reageren. Mensen die ik niet ken of die het niet waard vind spendeer ik weinig reactietijd aan.
Je begint je nu wel een beetje onsterfelijk belachelijk te maken door zo constant te happen, gedraag je eens naar je leeftijd.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Schijnbaar toch genoeg waard om jezelf hierin te betrekken zonder enige aanleiding
Jij denkt dat je ergens de aanleiding toe bent? Ja tot je eigen rechterhand ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Schijnbaar toch genoeg waard om jezelf hierin te betrekken zonder enige aanleiding
Alsof je mijn leeftijd kentquote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je begint je nu wel een beetje onsterfelijk belachelijk te maken door zo constant te happen, gedraag je eens naar je leeftijd.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij denkt dat je ergens de aanleiding toe bent? Ja tot je eigen rechterhand ja.
Next, boeie, next. Zei ik al next?
Die gedachte kreeg ik bij ook ja.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die gedachte kreeg ik bij ook ja.
Was wel een vlugge reactie trouwens... Stijg ik in je ranglijst?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die gedachte kreeg ik bij ook ja.
Als je PoHi een beetje correct is ben je van 83 dacht ik. Sorry hoor, was maar een tipquote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alsof je mijn leeftijd kentMaar bedankt hoor dat je mij wil behoeden voor "onsterfelijkheid"
Helaas, je zal meer moeten gaan oefenen... Daar komt bij dat ze zeggen "hou ouder, hoe gekker"quote:Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je PoHi een beetje correct is ben je van 83 dacht ik. Sorry hoor, was maar een tip
Je zei in een topic dat je in de jaren '90 van 7 tot 17 was, vandaar. Maar goed, je bent nog redelijk nieuw hier. Logisch dat je niet helemaal begrijpt hoe de pikorde hier is.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Helaas, je zal meer moeten gaan oefenen... Daar komt bij dat ze zeggen "hou ouder, hoe gekker"
Ooh... ik ben interessant genoeg om me na te trekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zei in een topic dat je in de jaren '90 van 7 tot 17 was, vandaar. Maar goed, je bent nog redelijk nieuw hier. Logisch dat je niet helemaal begrijpt hoe de pikorde hier is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |