Onderbouwing?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 16:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gewoon je WA verwijderen en zeggen dat je via SMS of Telegram bereikbaar bent. Heb ik ook gedaan![]()
Serieus?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik met mijn mond vol tanden stond.
Nogmaals...serieus?quote:
Ach, daar heb je het al. Je eigen aannames doen, daar vervolgens een situatie rond schetsen en concluderen op basis van je eigen aannames dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:28 schreef very het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Iemand stuurt mij iets op wat dus een soort van geheim moet blijven. Kans is groot dat ik dat alleen aan het bericht zelf al kan aflezen,
wat moet ik me hierbij voorstellen? een chat met wachtwoord ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:48 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
je kan een secret chat starten.
Versleutelde chatgesprekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat moet ik me hierbij voorstellen? een chat met wachtwoord ofzo?
Ach, daar heb je het al...Latijns praten om te doen lijken alsof je hersenen helemaal niet zo klein zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 16:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ach, daar heb je het al. Je eigen aannames doen, daar vervolgens een situatie rond schetsen en concluderen op basis van je eigen aannames dat je gelijk hebt.
En dan nog een ad hominem op de koop toe.
Nou gelukkig weet ik dat jij het zegt dus hoef ik er in ieder geval niet wakker van te liggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef very het volgende:
[..]
Ach, daar heb je het al...Latijns praten om te doen lijken alsof je hersenen helemaal niet zo klein zijn
Sorry, maar als je oprecht het verschil niet ziet tussen een fiets op slot zetten of een kinderlijk eenvoudig te omzeilen self-destruct-bericht sturen, dan ben je ook wel een beetje dom. En dat mag best gezegd worden.
Zo is het wel erg makkelijk vergelijkingen maken, en gaat het punt waarom je de vergelijking überhaupt maakt een beetje verlorenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou gelukkig weet ik dat jij het zegt dus hoef ik er in ieder geval niet wakker van te liggen.
Het is verschillend, het is beiden vergelijkbaar. Volgens jou is het onbruikbaar omdat het niet sluitend is. Dat is simpelweg niet zo. Je fietsslot gebruik je om diefstal van je fiets te voorkomen, dat het niet sluitend is weerhoudt je er niet van toch je fiets op slot te zetten. Dat je een illegale handeling moet verrichten om het slot te openen doet helemaal niet ter zake. Het resultaat is namelijk hetzelfde:
destruct functie werkt niet als iemand een screenshot maakt
slot werkt niet als iemand een betonschaar mee neemt.
Dat een slot open knippen illegaal is en een screenshot maken niet is irrelevant voor de uitkomst.
Tja, wat mij betreft niet. Het punt was namelijk of een functie die niet volledig sluitend is nuttig kan zijn. Niet of het omzeilen van die functie legaal of illegaal is.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:59 schreef very het volgende:
[..]
Zo is het wel erg makkelijk vergelijkingen maken, en gaat het punt waarom je de vergelijking überhaupt maakt een beetje verloren
Het punt was dat de functie zinloos is als het zo kinderlijk eenvoudig te omzeilen is, dat het dus alle functie verliest. Het is zeg maar net als dit plaatje:quote:Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, wat mij betreft niet. Het punt was namelijk of een functie die niet volledig sluitend is nuttig kan zijn. Niet of het omzeilen van die functie legaal of illegaal is.
Maar ik ben er klaar mee.
Ik heb wel belangrijke dingen te doen.
Ik heb een Nokia 3410 en die kan het niet omdat, tja, het niet kan. En ik heb een iPod en die heeft geen telefoonnummer dus kan het ook niet. Ik gebruik altijd FB Messenger.quote:
Zeker ben jij zo´n 9gag mongooltje die denkt dat het stoer is om een nokia 3410 te hebben, omdat ze soort van niet kapot kunnen.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een Nokia 3410 en die kan het niet omdat, tja, het niet kan. En ik heb een iPod en die heeft geen telefoonnummer dus kan het ook niet. Ik gebruik altijd FB Messenger.
Ik heb die Nokia 3410 in 2004 gekocht, toen in 2007 een nieuwere, scherm stuk na 4 maanden, weer een nieuwe dat scherm was ook weer stuk na een tijdje. Toen had ik die iPod Touch al en ik bel en sms toch vrijwel nooit maar mijn moeder wil dat ik altijd bereikbaar ben (qua bellen). Ik heb dus die iPod bij me voor internet (tegenwoordig heb je overal WiFi). En omdat m'n ma wil dat ze mij kan bellen heb ik die Nokia ook in mijn broekzak. En hij is inderdaad nog niet stuk, in tegenstelling tot die 2 anderequote:Op maandag 24 februari 2014 18:02 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zeker ben jij zo´n 9gag mongooltje die denkt dat het stoer is om een nokia 3410 te hebben, omdat ze soort van niet kapot kunnen.![]()
Koop een smartphone, dan loop je niet meer voor schut.
Heb je het tegen mij?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ga je dan ook over keien rijden met je paard en wagen?
plaatje bestaat nietquote:Op maandag 24 februari 2014 17:03 schreef very het volgende:
[..]
Het punt was dat de functie zinloos is als het zo kinderlijk eenvoudig te omzeilen is, dat het dus alle functie verliest. Het is zeg maar net als dit plaatje:
[ afbeelding ]
Aha, ik snap hem.quote:
Blijkbaar is die telegram een nieuwe app? Dat had ik vandaag/zonet pas door trouwensquote:
Het was ook niet de bedoeling dat het populair ging worden. Maarja, toen kocht Facebook Whatsappquote:Op maandag 24 februari 2014 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Blijkbaar is die telegram een nieuwe app? Dat had ik vandaag/zonet pas door trouwens
Wat een domme naam voor een telefoon iets, noem het dan telebiel oid.
doet t ook niet meerquote:Op maandag 24 februari 2014 19:03 schreef very het volgende:
[..]
Wazig...hier nu ook opeens niet.
Was dit plaatje:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |