abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137083238
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef Piye het volgende:

[..]

Misschien wel ja, maar tot nog toe heb ik alleen mensen die ook FB hebben horen klagen. :P
Ik heb geen FB hoor. En wil het ook niet.
pi_137083276
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

O jeetje, friendrequests van whatsapp contacten. Eng hoor.
Right.. Je slaat de plank mis :')

Ik heb het over profiling
  maandag 24 februari 2014 @ 10:53:30 #104
351780 Piye
King of Kush
pi_137083309
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik heb geen FB hoor. En wil het ook niet.
Ik ook niet. *O* Maar ben net overgestapt op WA, dus ik hou het nog even. Als men massaal over gaat stappen ga ik weer gewoon sms'en. Ik heb weinig zin om elke paar jaar op een nieuwe hype over te gaan stappen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_137083323
quote:
12s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben je zo fapbaar dan? Ik bedoel, met meer dan 400 miljoen gebruikers per maand moet je natuurlijk wel van uitzonderlijk niveau zijn. _O-
Haha volgens vriendjelief zijn bepaalde foto's van mij wel erg fapbaar en mag hij ze alleen zien :P
Alleen vermoed ik dat helaas andere mensen het ook zien, aangezien de meeste via whatsapp worden verstuurd :P
  maandag 24 februari 2014 @ 10:55:37 #106
351780 Piye
King of Kush
pi_137083357
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:53 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Haha volgens vriendjelief zijn bepaalde foto's van mij wel erg fapbaar en mag hij ze alleen zien :P
Alleen vermoed ik dat helaas andere mensen het ook zien, aangezien de meeste via whatsapp worden verstuurd :P
Je beseft je dat het doornemen van persoonlijke informatie gewoon geautomatiseerd is en dat er dus geen kamertje is met duizend man die één voor één alle verstuurde foto's en berichten doornemen?
pi_137083358
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Right.. Je slaat de plank mis :')

Ik heb het over profiling
Ow ja joh? :')

Nou, fucking, en. Als ze dat willen doen ze dat wel icm. je Google zoekresultaten, en via je andere apps die op je Google telefoon staan. Heb je geen Android bellen ze wel aan bij Apple.

Als iedereen zo naïef is om te denken dat ze onderling niet allang informatie uitwisselen dan heb je er sowieso weinig van begrepen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_137083383
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nou, fucking, en. Als ze dat willen doen ze dat wel icm. je Google zoekresultaten, en via je andere apps die op je Google telefoon staan. Heb je geen Android bellen ze wel aan bij Apple.

Als iedereen zo naïef is om te denken dat ze onderling niet allang informatie uitwisselen dan heb je er sowieso weinig van begrepen.
Sorry... maar een :') is hierbij de enigste gepaste reactie...
pi_137083406
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Sorry... maar een :') is hierbij de enigste gepaste reactie...
Ah je werkt in de IT, hebt er meer verstand van dan een gemiddelde gebruiker, of waar doel je op met je uitgesproken reactie?
pi_137083410
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef Piye het volgende:

[..]

Je beseft je dat het doornemen van persoonlijke informatie gewoon geautomatiseerd is en dat er dus geen kamertje is met duizend man die één voor één alle verstuurde foto's en berichten doornemen?
Niet? Daar gaat m'n droombaan :'(
pi_137083431
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar dat betekent toch niet dat je je overal zo maar bij neer hoeft te leggen? Wat is dat voor makke schapen mentaliteit?
pi_137083447
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ah je werkt in de IT, hebt er meer verstand van dan een gemiddelde gebruiker, of waar doel je op met je uitgesproken reactie?
Ik werk inderdaad in de IT, durf ook wel rustig te stellen dat ik er meer van weet dat de gemiddelde gebruiker....

Waar ik vooral op doel is dat jij denkt dat de bedrijven die hun winst / geld halen uit profiling deze data met elkaar gaan uitwisselen :')
pi_137083458
quote:
5s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar dat betekent toch niet dat je je overal zo maar bij neer hoeft te leggen? Wat is dat voor makke schapen mentaliteit?
Klopt, maar dan wordt het een afweging. Ga je jouw gedrag bewust aanpassen met de illusie dat het iets uithaalt, of blijf je gewoon je eigen ding doen en het ze (misschien) wat makkelijker maken?
  maandag 24 februari 2014 @ 11:00:00 #114
351780 Piye
King of Kush
pi_137083461
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Niet? Daar gaat m'n droombaan :'(
Volgens mij zou zo'n baantje een beetje zijn als een dagje chatroulette: heel veel beelden van piemels.
pi_137083481
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ik werk inderdaad in de IT, durf ook wel rustig te stellen dat ik er meer van weet dat de gemiddelde gebruiker....

Waar ik vooral op doel is dat jij denkt dat de bedrijven die hun winst / geld halen uit profiling deze data met elkaar gaan uitwisselen :')
Jij denkt niet dat er bakken geld te verdienen is met deze data? Jij denkt niet dat Google/Apple/Facebook/Microsoft of andere partijen handelen in die data?
pi_137083487
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:00 schreef Piye het volgende:

[..]

Volgens mij zou zo'n baantje een beetje zijn als een dagje chatroulette: heel veel beelden van piemels.
Ja, dan train je toch lekker je reflexen... En kan je soms toch lachen wat voor gedaante's er voorbij komen :D
pi_137083517
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat er bakken geld te verdienen is met deze data? Jij denkt niet dat Google/Apple/Facebook/Microsoft of andere partijen handelen in die data?
Waarom zou FB WhatsApp overnemen dan? :') Waarom zou Google Google+ starten? Waarom heeft Mircosoft dan Skype gekocht? :')
pi_137083529
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:42 schreef Apekoek het volgende:
Nerds die denken dat ze belangrijk zijn en bang worden van privacy gegevens te delen met facebook, lekker boeiend allemaal. Je bent helemaal niet belangrijk.
Klopt Obama checkt elk half uur wat ik zeg omdat ik zo'n ziek leven heb :o .

Gaat erom dat er een database van de gebruikers wordt aangelegd grapjurk }:|
Soms
pi_137083565
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Waarom zou FB WhatsApp overnemen dan? :') Waarom zuo Google Google+ starten? Waarom heeft Mircosoft dan Skype gekocht? :')
Investeren heet dat, je koopt iets waardoor je je platform kan uitbreiden. Jouw naam komt ineens bij een marktdeel te liggen dat voorheen weinig met je te maken had. Dat heeft niet alleen met profiling te maken.

Hoe breder je platform wordt, hoe hoger je marktpenetratie wordt. Is niet zo ingewikkeld hoor :o
pi_137083613
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Investeren heet dat, je koopt iets waardoor je je platform kan uitbreiden. Jouw naam komt ineens bij een marktdeel te liggen dat voorheen weinig met je te maken had. Dat heeft niet alleen met profiling te maken.

Hoe breder je platform wordt, hoe hoger je marktpenetratie wordt. Is niet zo ingewikkeld hoor :o
Right... Whatsapp is een heel ander deel van de markt dan FB :')

MS had inderdaad ook eerst MSN niet...

Je zegt het toch zelf. Er is bakken met geld te verdienen door profiling. Dus waarom ga je je hoofd asset verkopen voor een knaak aan de concurent? _O- Je hebt vast geen eigen bedrijf... Ik zou het ook maar zo houden _O_
pi_137083685
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Klopt, maar dan wordt het een afweging. Ga je jouw gedrag bewust aanpassen met de illusie dat het iets uithaalt, of blijf je gewoon je eigen ding doen en het ze (misschien) wat makkelijker maken?
Ik heb helemaal geen illusies, maar ik heb jarenlang FB bewust ontweken en wil gewoon niet meewerken aan hun datamine business. Dat een Whatsapp alternatief niet perfect is en wellicht een andere partij aan informatie helpt, so be it. Daarnaast is je risico's spreiden altijd een goed idee :).
pi_137083710
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Right... Whatsapp is een heel ander deel van de markt dan FB :')

MS had inderdaad ook eerst MSN niet...

Je zegt het toch zelf. Er is bakken met geld te verdienen door profiling. Dus waarom ga je je hoofd asset verkopen voor een knaak aan de concurent? _O- Je hebt vast geen eigen bedrijf... Ik zou het ook maar zo houden _O_
Prima jochie, doe lekker uit de hoogte. ^O^

Blijkbaar heb jij een duidelijke marktanalyse gedaan van het draagvlak van whatsapp en fb platform. Er is ook zoiets als selectief je data verkopen. Maar hou het lekker zwart-wit, staat je goed. :)
pi_137084053
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Prima jochie, doe lekker uit de hoogte. ^O^

Blijkbaar heb jij een duidelijke marktanalyse gedaan van het draagvlak van whatsapp en fb platform. Er is ook zoiets als selectief je data verkopen. Maar hou het lekker zwart-wit, staat je goed. :)
Ik doe uit de hoogte? :')

Het is toch duidelijk dat dit directe concurenten zijn/waren en daarom is het opgekocht. Niet omdat het een ander deel van de markt beslaat zoals jij beweerde in je vorige post.

En verder op je ander punt van data sharing:

http://www.infoworld.com/(...)ver-data-sharing-833

http://blog.whatsapp.com/index.php/2012/06/why-we-dont-sell-ads/

http://googleblog.blogspo(...)-privacy-policy.html

https://www.facebook.com/help/152637448140583

Pro tip: Trek je mond pas open als je weet waar je over praat...
  maandag 24 februari 2014 @ 11:22:15 #124
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137084069
Mensen die wanhopig overstappen op Telegram maar ondertussen wel gewoon actief zijn/blijven op FB :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_137084132
Eens met de klacht, al was het. maar om die 19 miljard investering van dat klote facebook waardeloos te maken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')